Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

Για Σένα που Με αναζητάς !

.
.
Τελικά , ο λόγος που εξαρτώμαστε από τα γήινα

και μένει η ψυχή μας προσκολλημένη σ΄ αυτά ,

είναι που δεν αφηνόμαστε ολοκληρωτικά Στα Χέρια Εκείνου !
.
.


Στα Χέρια Του Πλάστη και Του Δημιουργού μας ,

και να Του πούμε με όλη μας την καρδιά :


" Πάρ΄ την ζωή μου Κύριε , και οδήγησέ την Εσύ ,

εκεί που θα βρει λιμανια γαλήνια και ήρεμα ,

εκεί που θα συναντήσει την χαρά και την ειρήνη ,

εκεί που θα συναντήσει και θα ζήσει μαζί με Σένα

και την Αγάπη Σου ! "

.

Ας αφαιθούμε λοιπόν ,

και τότε χωρίς έγνοιες και στεναχώριες ,

θα γαληνέψει η ψυχή μας ,

και θ΄ ανθίσει μέσα ο Παράδεισος ,

για τον οποίο είναι φτιαγμένη ! ...

Ας αναζητήσουμε Τον Μοναδικό Καπετάνιο

και Κυβερνήτη της ζωής μας ,

ζητώντας το θερμά στην προσευχή μας ,

και θα μας δωθεί , γιατί θα Τον αισθανθούμε

σαν Τον Μοναδικό Πατέρα που δίνει το χέρι

στο ταλαιπωρημένο παιδί Του :
.

" Έχω έναν πόθο εσωτερικό, να βρω τον Θεό.

Κύριε και Θεέ μου...

Σε ψάχνω παντού!

Σε αναζητώ Θεέ μου...

Μέσα στη σιωπή των βουνών,

Μέσα στα μάτια των μικρών παιδιών,

Μέσα στις καρδιές των ταπεινών,

Μέσα στα αστέρια των ουρανών!

Σε αναζητώ Θεέ μου...

Μέσα στη βοή των θαλασσών,

Μέσα στη ροή των ποταμών,

Μέσα στην ηρεμία των δασών,

Μέσα στην καλοσύνη των φτωχών!

Σε αναζητώ Θεέ μου...

Μέσα στη μετάνοια της ψυχής μου,

Μέσα στην ειρήνη της υπομονής μου,

Μέσα στη χαρά της ζωής μου!

Σε αναζητώ Θεέ μου...

εκεί ψηλά, στο σταυρό του Γολγοθά.

Μέσα στην ταπείνωση του εαυτού Σου,

Μέσα στην αγάπη της καρδιάς Σου,

Μέσα στην απλότητα των λόγων Σου,

Μέσα στη θερμότητα του θείου Φωτός Σου!

Σε αναζητώ Θεέ μου...

Μέσα στους χτύπους της καρδιάς μου,

Μέσα στη σιωπή της ψυχής μου,

Μέσα στη θλίψη της ζωής μου!

Μέσα στη μοναξιά του εαυτού μου!

Σε αναζητώ Θεέ μου,

για να μάθω...

γιατί αγαπώ,

γιατί ζω,

γιατί πεθαίνω!

Σε αναζητώ Θεέ μου,

για να μάθω που πηγαίνω ! "


( Απόσπασμα από το βιβλίο του Αρχιμανδρίτη Δαμιανού Ζαφείρη ,

" Για σένα που με αναζητάς " , το οποίο ένας πολύ καλός φίλος


είχε την ευγένεια και την καλοσύνη να μου χαρίσει ,
.
και τον οποίο θερμά ευχαριστώ . )


Καλή συνέχεια στις διακοπές σας διαβάτες

και οδοιπόροι της ζωής ,

και εύχομαι σ΄ αυτή μας την πορεία και αναζήτηση ,

κάπου μυστικά ο καθένας μας , να συναντήσει

Τον Πλάστη και Τον Δημιουργό Του !

Μιαν όμορφη και ευλογημένη Κυριακή ας έχει ο καθένας μας .


Διαβάτης
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: