Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

Η Γέννηση !

.

«Ένα άλλο βράδυ

τον άκουσα να κλαίει δίπλα.

Χτύπησα την πόρτα και μπήκα.

Μου ‘δειξε πάνω στο κομοδίνο

ένα μικρό ξύλινο σταυρό . . .
.
.

.
« Είδες - μου λέει - γεννήθηκε η ευσπλαχνία ! »

Έσκυψα τότε το κεφάλι κι έκλαψα κι εγώ.

Γιατί , θα περνούσαν αιώνες και αιώνες ,

και δε θα ‘χαμε να πούμε

τίποτα ωραιότερο απ’ αυτό ! »

.
( Τάσος Λειβαδίτης « H Γέννηση » )

.
.
Καλημέρα διαβάτες , οδοιπόροι και ταξιδευτές της ζωής .

Πέρασαν από τότε , αιώνες και αιώνες ,

και δεν έχουμε άλλο ωραιότερο να πούμε ,

από την ΄Απειρη Αγάπη Του Πλάστη και Του Δημιουργού μας ,

που χώρεσε κείνο το βράδυ μέσα σ΄ ένα παχνί ! . . .

Όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα εύχομαι για τον καθένα και την καθεμιά μας ,
.
με φως και αγάπη να ζεσταίνει τις καρδιές μας .

.
Διαβάτης

.

2 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, Αργυρούλα μου!

Η ποίηση είναι μοναδική, όταν εκφράζει συναισθήματα!
Φιλιά στη Μεγαλὀνησο!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Καλή σου μέρα κοπέλα μου .
Να είσαι πάντα καλά , και να έχεις μέρες ειρηνικές και ευλογημένες.
Γεμάτες Φως Χριστού , χαμόγελο κι΄ αγάπη .

Φιλιά πολλά και την αγάπη μου από την Μεγαλόνησο.

Αργυρούλα