Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Κάτω απ΄ Τον Σταυρό Σου ...

....................................................... .....
Μυριάδες πέρασαν καρδιές
κάτω απ΄ Τον Σταυρό Σου
κι΄ αναρωτήθηκαν το πώς
πονάς για τον εχθρό Σου
.
Tον άνθρωπο που μ΄ απονιά
Σε κρέμμασε στο ξύλο,
την ώρα που τον έκραζες
για αδελφό και φίλο ...
.
Και αποκρίθηκε η καρδιά
που είναι φως γεμάτη,
όλα του πόνου τα καρφιά
τα δέχετ΄ η ... Α Γ Α Π Η !
.
.......
.
" Σήμερον κρεμμάται επί ξύλου ο εν ύδασι την γήν κρεμμάσας ... "
.
Αγαπημένοι οδοιπόροι και συνοδοιπόροι της ζωής ,
σήμερα Το Θείο Δράμα , φτάνει στο αποκορύφωμα
Της Αγάπης Του Υιού Του Πλάστη και Του Δημιουργού μας ...
Μπροστά Στο Άπειρο Μεγαλείο τούτης της Αγάπης
στεκόμαστε με δέος και κατάνυξη ...
.
Καλή συνέχεια στο υπόλοιπο της πορείας , ν΄ ανεβούμε Τον Γολγοθά ,
και στη συνέχεια , μαζί με τις μυροφόρες , να ζήσουμε την χαρά της Αναστάσεως !
Καλή Ανάσταση στον κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής ...
Ας γεμίσουμε τις καρδιές μας με αγάπη , ειρήνη , πραότητα , καλοσύνη , υπομονή...
Ο Θεός να ευλογεί τον καθένα μας .
.
Κ Α Λ Η .. Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η !
.
Διαβάτης
.
.

2 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Αργυρούλα μου αγαπημένη,
Μπορεί ο Γολγοθάς των δακρύων μας να στενάζει μπροστά στα Άγια Πάθη, αλλά το λαμπρηφόρο φως της Ανάστασης, θα οδηγήσει σε ανάταση τις ψυχές μας!
Καλή Ανάσταση, καλή μου!
(Ελπίζω να σου άρεσε η e-card που σου έστειλα!)
Φιλιά κι αγάπη από την Αθήνα!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Αγαπημένη μου Ανθή ,
Σ΄ ευχαριστώ για την ελπιδοφόρο σου ευχούλα .
Καλή Ανάσταση !
( Δεν την πρόλαβα την e-καρτούλα σου , γιατί φαντάζομαι μου την έστειλες στο εργασιακό μου εμαιλ.
Θα την δω μετά το Πάσχα , εκτος αν μου την στείλεις εδώ :
ageorgiou@cytanet.com.cy
Όπως και νάχει σ΄ ευχαριστώ .
Καλή Ανάσταση ! )

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο

Αργυρούλα