Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Πείνα και Δίψα της ψυχής μας . . .

...

Όλοι πονάμε , από τα πάθη μας.
Όλοι διψάμε , για την αγάπη Σου.
Όλοι πεινάμε , τη Θεϊκή τροφή Σου , Κύριε.
Όλοι ζητάμε , το έλεός Σου.

Δώσε μας Κύριε ...


Θεία παρηγοριά, να απαλύνεις τον πόνο μας .
Το ύδωρ το ζων , να ξεδιψάσεις τη δίψα μας.
Το δικό Σου Μάννα, να θρέψεις τις ψυχές μας.
Το άπειρο Σου Έλεος , να δροσίσεις τις υπάρξεις μας...



Διαβάτης


( Από το προσωπικό μου ημερολόγιο ,

απαγορεύεται η αναδημοσίευση της παρούσας ανάρτησης )



,,

10 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

Το ύδωρ το ζων , να ξεδιψάσεις τη δίψα μας...

Αμήν

καλό ξημέρωμα κορίτσι μου

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, Αργυρούλα μου,

Όσο κι αν πίνεις από το Ζωντανό Ύδωρ, το Ύδωρ της Ζωής, δεν ξεδιψάς. Θέλεις κι άλλο, όχι από απληστία, αλλά από αγάπη στο Θεό, που είναι η πηγή της ζωής. Μπροστά στην έρημο αυτού του κόσμου, ο Κύριος συνεχίζει να κράζει στο ποίμνιό του: "ἐάν τις διψᾶ, ἐρχέσθω πρὸς με καὶ πινέτω" (Κατά Ιω, ζ, 37). Πώς μπορεί να μην ξεδιψάσει η ψυχή σου, όταν ο Ιησούς της δίνει ζωοποιό δύναμη;

sinodiporos είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΓΑΠΗΤΗ ΑΡΓΥΡΟΥΛΑ. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΥΛΟΓΕΙ.

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Αγαπημένη μου Όλυ , πόσο πολύ μας έλειψες ! ...

Εύχομαι να είσαι καλά και κάθε στιγμή της ζωής σου να είναι ευλογημένη και λουσμένη σε Φως Αναστάσιμο !

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Πολυαγαπημένη μου Ανθή , πώς να ξεδιψάσουμε , αφού το νερό που μας ποτίζουν όλοι οι άλλοι είναι αλμυρό ;...

Ας ξεδιψά τη δίψα μας ,και σ΄ αυτή τη ζωή και στην αιωνιότητα ,Αυτός που Αναβλύζει πηγές Ύδατος Ζώντος, και που ρέει ασταμάτητα Το Γάργαρο και Ζωοποιό νερό , από τις πηγές Του Θείου Ελέους Του !

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου και όλα με όσα ποτίζεις τις ψυχές μας με τα λόγια σου.

Διαβάτης είπε...

@ sinodiporos ,

Ευλογείτε γέροντα μου.
Σας ευχαριστούμε για τις ευχές και την αγάπη σας .

Εύχεσθε...

Ανώνυμος είπε...

..και είπε...λάβετε φάγετε, τούτο έστι το σώμα μου...πίετε εξ αυτού πάντες.. τούτο γαρ έστι το αίμα μου.. το της καινής διαθήκης το περί πολλών εκχυνόμενον εις άφεσιν αμαρτιών...(Κατα ματθ,κστ,26-28)

Αγαπημένη μου το άγιο σώμα Του χορταίνει κάθε πείνα.. και το άγιο αίμα Του ξεδιψάει κάθε δίψα.. αρκεί εμείς ν΄αντιληφθούμε ότι δεν δίνεται ως ανταμοιβή για τον κόπο μας, αλλά ως το φάρμακο της ζωής, που θα θεραπεύσει κάθε πληγή της πολύτιμης ψυχής μας, οδηγώντας την με ασφάλεια στην ποθητή "Ουράνια βασιλεία."

Να έχεις ένα ευλογημένο βράδυ με τις πρεσβείες του αγαπημένου μου Άγίου Ιωάννη του Ρώσσου.

Με αγάπη
Θεώνη

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη Θεώνη , πολύ σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου και όλα όσα μας γράφεις ...

Εύχομαι η κάθε μας δίψα μας μας οδηγεί κοντά Του , στις Πηγές Της Θείας Του χάριτος και Του Άπειρου Ελέους Του , για να μας ξεδιψά για όλη την αιωνιότητα !

Να έχεις ένα όμορφο , γλυκό , ανοιξιάτικο , ειρηνικό κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο .

Την αγάπη μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλη εβδομαδα να εχουμε απο αυριο και ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

Διαβάτης είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ,

Καλέ μου φίλε SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ σ΄ ευχαριστώ που περνάς όποτε μπορείς , για τις ευχές και την αγάπη σου.

Να έχεις κι΄ εσύ μιαν ευλογημένη βδομάδα , και να μπούμε με ελπίδα και αισιοδοξία από αύριο στο καλοκαιράκι !

Καλή σου μέρα. Την αγάπη μου.