Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Τουρκική εισβολή

...

Τη θλίψη σου, παππούλη μου, καταλαβαίνω,
μα αυτές τις μπότες σου τις λασπωμένες
τι τις φυλάς τόσο πολύτιμα;
Να τη φιλήσεις έμεινε
τη λάσπη που παρέμεινε.
Τουλάχιστο δεν τις ξεπλένεις;
Σε βλέπω και λυπάμαι έτσι που μένεις
και ξεχασμένος τις κοιτάς ώρες πολλές.
,

Να τις ξεπλύνω, γιε μου; Τι μου λες !
Μ' αυτές είν' τις αγαπημένες μου
που πότισα πορτοκαλιές
για τελευταία φορά.
,

Η λάσπη τους είναι του Μόρφου χώμα
που σαν να πρόβλεπε τον χωρισμό
όσο περσότερο μπορούσε κόλλησε και μένει ακόμα.
Τις μπότες μου, παιδάκι μου, θα καθαρίσω
όταν στου Μόρφου το περβόλι μου
θα πάω ξανά να το ποτίσω

Κώστας Μόντης

,

2 σχόλια:

cummulus είπε...

http://www.enkripto.com/2011/07/37.html

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

"Κι αν μικρός είναι ο τόπος και το θέλει και μπορεί
τον ασήκωτο βράχο να τον φάει με το νύχι
Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δεν παύει
χίλια χρόνια αν περάσουν δεν πεθαίνουμε σκλάβοι".

Καλή σου μέρα Κώστα .

Την αγάπη μας.