Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Σωτήρια Διέξοδος . . .

...

"Σωτήρια Διέξοδος …Υπομονή , πόσο δύσκολη είσαι, πόσο επώδυνη, μα πάντα η μόνη, η αναγκαστική, η σωτήρια διέξοδος.

Όποιος έχει πονέσει, έχει πληγωθεί, έχει δοκιμαστεί, καταλαβαίνει τι συνεπάγεται αυτή η στάση ζωής. Πόση εγκαρτέρηση κρύβει, πόση ελπίδα, πόση ταπείνωση, πόσα δάκρυα και πόσες προσευχές.

Συχνά στη ζωή αντιμετωπίζουμε καταστάσεις που ξεφεύγουν τα όριά μα. Άλλοτε, δεν ξέρουμε πώς να τις χειριστούμε, πώς να τις αντιμετωπίσουμε και άλλοτε βρισκόμαστε μπροστά σε τετελεσμένα γεγονότα, χωρίς καμιά δυνατότητα επεμβάσεως ή αλλαγή.Το ξάφνιασμα, τον πόνο, την άρνηση, την απογοήτευση διαδέχεται η παραδοχή, η συγκατάβαση και η υπομονή.Η αγιαστική υπομονή, που 'ναι υπομονή χωρίς διαμαρτυρίες, χωρίς φωνές, χωρίς κλάματα, χωρίς διεκδικήσεις, χωρίς παράπονα.Υπομονή, με την ελπίδα πως ο Θεός που κρατά στα χέρια Του τη ζωή μας, ο Θεός που δεν αφήνει να πέσει μια τρίχα της κεφαλής μας χωρίς να το γνωρίζει, επιτρέπει τη δοκιμασία, για να ωφεληθούμε πνευματικά.Να δούμε πιο βαθιά μέσα μας, ν' αναθεωρήσουμε συμπεριφορές και στάσεις ζωής, να ωριμάσουμε, να ταπεινωθούμε και να κρεμαστούμε κυριολεκτικά από τον Σταυρό Του, αφού όλα γύρω τα ανθρώπινα μας πονούν και μας πληγώνουν... "



Εύχομαι ο Θεός να χαρίζει σε όλους μας αυτήν την αρετή .
H οποία μας χρειάζεται για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε στου βίου τις περιστάσεις .
Από την οποία χρειαζόμαστε αμέτρητους τόνους μες την ψυχή μας , μες την ζωή μας ...
.
Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε όλους ...
,

Ο Θεός να μας δίνει Υπομονή , και να μας κάνει άξιους της άμετρης Αγάπης Του
.
Διαβάτης



,

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου φίλη παραθέτω στην αγάπη σου, και στους καλούς σου αναγνώστες το παρακάτω κείμενο απ΄το βιβλίο"Δυνάμωσε την ψυχή σου" του Π.Ανδρέα Κονάνου προς ενίσχυση της σωτήριας υπομονής.
...Και του λες του Χριστού:"Κύριε, έλα Εσύ απάλλαξέ με βγάλε μου τα ελαττώματα, κάνε με καινούργιο άνθρωπο,άλλαξε την ψυχή μου!" Κι έρχεται ο Θεός και λέει:"Το χωραφάκι της ψυχής σου, αυτός ο πόνος θα το μαλακώσει πολύ το χωραφάκι της ψυχής σου". "Όταν έχασες τη δουλειά σου, απαντούσα στην προσευχή σου"."Μα δεν έκανα προσευχή Κύριε να χάσω τη δουλειά μου!"."Ναι παιδί μου, ζητούσες όμως να μαλακώσει το χώμα της ψυχής σου.Αυτη η δουλειά που έχασες,σε μαλάκωσε λιγάκι.Θυμάσαι; Ταπεινώθηκες"."Ναι αλλά την άλλη φορά που στη δουλειά μου μου φερθήκανε έτσι άσχημα;Την άλλη φορά που αρρώστησε η γυναίκα μου;Την άλλη φορά που έπαθα εκείνο το τρακάρισμα;"Όλα αυτά, παιδί Μου, όλα αυτά είναι ο διάλογος που έχω μαζίσου!"."Μα Κύριε, είσαι πολύ σκληρός!"."Δεν είμαι Εγώ σκληρός. Είναι η ψυχή σου σκληρή και όταν πάω να την ακουμπήσω, νιώθεις αυτή τη σκληρότητα σε Μένα, αλλά υπάρχει σε εσένα.Δεν γίνεται αλλιώς αυτή η ψυχή που κουβαλάς να μαλακώσει και να ταπεινωθεί, αν δεν πονέσει τόσο πολύ..."."Τόσο πολύ;Να μου πάρεις το παιδί"΄; Και ο Κύριος δεν απαντά,παρά μόνο απλώνει πάλι τα χέρια Του πανω στο Γολγοθά και μας δείχνει το σταυρό Του.Πως τον κρατά.Και μας λέει: "Ιδού η απάντηση:Δεν γίνεται αλλιώς. Είναι ο μόνος δρόμος, ο μόνος τρόπος, το χωράφι της καρδιάς σου να μαλακώσει.Εγώ, παιδί μου, σοβαρολογώ απέναντί σου.Εγώ δεν παίζω μαζί σου.Εγώ θέλω να σε σώσω... Εγώ θέλω να πας στον παράδεισο..."
Συγνώμη αν σας κούρασα.
Με όλη μου την αγάπη.
Θεώνη

ΕΙΡΗΝΗ Ζ.Κ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ είπε...

...ΕΙΔΟΤΕΣ ΟΤΙ Η ΘΛΙΨΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗΝ ΚΑΤΕΡΓΑΖΕΤΑΙ,
Η ΔΕ ΥΠΟΜΟΝΗΝ ΔΟΚΙΜΗΝ, ΚΑΙ Η ΔΕ ΔΟΚΙΜΗ ΕΛΠΙΔΑ...

ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ε΄
ΚΑΙ ΕΔΑΦΙΑ 3 και 4

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη Θεώνη σ΄ ευχαριστώ για το κείμενο που μοιράστηκες μαζί μας .

Σαν να και άκουα τον πάτερ Ανδρέα Κονάνο να μας τα λέει όλα αυτά !

Θείο Δώρο η υπομονή !

Ας παρακαλούμε Τον Κύριο να μας ενισχύει με αυτή .

Και πάλιν σ΄ ευχαριστώ.

Να έχεις ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο βράδυ.

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ ΕΙΡΗΝΗ Ζ.Κ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ ,

Καλησπέρα Ειρήνη μου . Σ΄ ευχαριστώ που περνάς .

Καλή υπομονή στου βίου την πορεία .

Την αγάπη μου.