Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Προς " Εμμαούς " πορεία ...



Η πορεία της ζωής μας , όσο διαφορετική κι΄ αν είναι του καθενός , μοιαζεί με την πορεία Των δύο μαθητών Του Κυρίου προς Εμμαούς , και την συνάντησή τους σ' αυτήν την πορεία με Τον Αναστημένο Ιησού Χριστό .

Ο Κύριος δεν ερχόταν από την αντίθετη κατεύθυνση να συναντήσει τον Κλεόπα και τον άλλο μαθητή Του κατά πρόσωπο , αλλά ερχόταν από πίσω τους , και σιγά σιγά τους πλησίασε , περπάτησε αρχικά μαζί τους χωρίς να Τον αντιληφθούν , τους συνόδευσε για λίγο τόσο αθόρυβα και διακριτικά , και στην συνέχεια τους πλησίασε τόσο , όσο που άκουγε τον ήχο της συνομιλίας τους .

Τέλος , τους επρόφθασε , και πλησιάζοντάς τους περισσότερο , έλαβε μέρος στον διάλογο και στην συζήτηση που είχαν .  Ο Κύριος αντελήφθηκε ότι οι δύο Οδοιπόροι ήταν σκυθρωποί και στεναχωρημένοι . Διάβασε τις καρδιές τους . Δεν πλησίασε μόνο τα σώματα , αλλά και τις ψυχές τους .

Το ίδιο συμβαίνει και με μας . Στην προσωπική πορεία προς Εμμαούς , συμπορευόμαστε με αγαπημένους συνοδοιπόρους , συντροφεύουμε ο ένας τον άλλο , αλλά κάπου στην πορεία , εκεί όπου η θλίψη και η στεναχώρια σκιάζει τις ψυχές μας , έρχεται ο Ένας , ο Μοναδικός Συνοδοιπόρος για να συμπορευθεί μαζί μας , να ακούσει τον πόνο μας , να μοιραστεί την θλίψη μας , να ανακουφίσει την κούραση και τον κόπο της πορείας μας . Έρχεται αθόρυβα , και ευγενικά και χωρίς καλά καλά να το πάρουμε είδηση συμπορεύεται μαζί μας , και μας ενισχύσει στην πορεία .

Η δική μας πνευματική πορεία προς " Εμμαούς "  ξεκινά αυτές τις μέρες από Κύπρο προς Γαλαξίδι Φωκίδος , Παναγία Γάλαξα , Τρίκορφο , Ναύπακτο και άλλους προορισμούς εκεί γύρω ...
Σ΄ αυτήν την πορεία προσδοκούμε κι΄ εμείς Την Συνάντηση με Τον Αγαπημένο !

Tα όσα όμορφα ζήσουμε σ΄ αυτήν την πορεία ,θα έχουμε να μοιραζόμαστε μαζί σας με την επιστροφή .

Καλή πορεία συνοδοιπόροι μου , και εύχομαι ένα πλούσιο πνευματικό ανεφοδιασμό σε όλους μας .

Αναμένω με ενθουσιασμό αυτή την συμπόρευση ...  : )

Διαβάτης





8 σχόλια:

voulaki είπε...

Καλό ταξίδι Αργυρούλα μου...!!!
Εύχομαι η πορεία ετούτη να είναι γεμάτη ευωδιαστά άνθη και ευλογημένους ψιθύρους..

Δυστυχώς δε θα μπορέσω να σε συναντήσω...

Εύχομαι όμως σύντομα... :-)

Ανώνυμος είπε...

Πολυαγαπημένη Αργυρούλα
Καλό ταξίδι όπου και άν πάς... Ταξίδι για να συναντήσεις τον Αγαπημένο.. Τι όμορφο!

Μακάρι να με αξιώσει ο Κύριος να κάνω και εγώ αυτό το ταξίδι! Θα συμπορεύομαι νοητά μαζί σου.. Δεν γνωρίζω το μέρος, μα σίγουρα αυτό το ταξίδι, αυτός ο δρόμος αξίζει τόσο πολύ... Ακόμη και άν έχει πολλά, πολλά εμπόδια... Ο Χριστός σίγουρα θα είναι μαζί και θα μιλά στην καρδιά σου.

Να χαρείς εύχομαι, να γαληνεύσεις και να περάσεις πολύ όμορφα. Στον δρόμο και στον προορισμό.

Σου στέλνω την αγάπη μου και το τραγούδι "Η ευχή" να σε συνοδεύει.
Ακυλίνα.

cummulus είπε...

Καλό ταξίδι, καί καλό προσκύνημα

Ανώνυμος είπε...

Αργυρούλα μου,

Ο Θεός να σας βοηθήσει να έχετε ένα καλό ταξίδι, να περάσετε ωραία, καλό προσκύνημα και μη ξεχάσεις να ανάψεις ένα κεράκι και για μας...

Την αγάπη μου και πολλά φιλιά :)

Διαβάτης είπε...

@ voulaki ,

Αγαπημένη μου ,

Σ΄ ευχαριστώ κορίτσι μου γλυκό για τις πανέμορφες ευχές σου .

Αν κάτι γίνει και τα καταφέρεις , θα χαρώ πολύ πολύ !

Σου στέλνω στην αγάπη μου :)

Διαβάτης είπε...

@ Ακυλίνα ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη , τον ξέρεις σίγουρα αυτόν τον προορισμό κι΄ αυτά τα μέρη ... μεταφορικά χρησιμοποίησα " Εμμαούς " πορεία .

Θα 'ρθούμε προς τα μέρη σας , Αράχωβα , Γαλαξίδι , Τρίκορφο Φωκίδος , Ναύπακτο ... γύρω τριγύρω ...

Θα χαρώ σίγουρα πολύ πολύ να σε δω , άμα το επιτρέψει το πρόγραμμα .

Σου στέλνω την αγάπη μου Ακυλίνα μου :)

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Σ΄ ευχαριστώ πολύ Κώστα . Εμείς θα μoιάσουμε σίγουρα με τις μέλισσες ... θα προσπαθήσουμε να ρουφήξουμε απ΄ τα λουλούδια τους ωραιότερους χυμούς ... δεν θ΄ αγγίξουμε στ΄ αγκάθια ...

Να έχετε μιαν όμορφη μέρα , " δροσερή " στον καύσωνα !

Σας στέλνω την αγάπη μου :)

Διαβάτης είπε...

@ Mαριμάρ ,

Σ΄ ευχαριστώ αγαπημένη μου φίλη . Σίγουρα θα ανάψω το κεράκι για όλους μου τους φίλους κι΄όλες τις ευγενικές ψυχούλες .

Τελικά δεv τα καταφέραμε να βρεθούμε .

Ελπίζω σύντομα , με την επιστροφή . Θα έχουμε και πολλά πολλά να πούμε :)