Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Καλημέρα τι κάνεις ...



Καλημέρα τι κάνεις
να 'σαι πάντα καλά
κι όταν είσαι κοντά μου
κι όταν είσαι μακρυά
να 'ναι κάθε σου μέρα
μια καινούργια αρχή
καλημέρα τι κάνεις
σ' αγαπάω πολύ..

Καλημέρα τι κάνεις
να 'σαι πάντα καλά
το κουράγιο μη χάνεις
το κεφάλι ψηλά
καλημέρα χαρά μου
καλημέρα ζωή
καλημέρα τι κάνεις
σ' αγαπάω πολύ..

Καλημέρα τι κάνεις
να 'σαι πάντα καλά
κι όταν είσαι κοντά μου
κι όταν είσαι μακρυά
να 'ναι η κάθε σου μέρα
μια καινούργια αρχή
καλημέρα τι κάνεις,
σ' αγαπάω πολύ..

Καλημέρα τι κάνεις
να 'σαι πάντα καλά
κι όταν όλα νομίζεις
ότι πάνε στραβά
πάντα κάτι θα γίνει
μη ρωτάς το γιατί
καλημέρα τι κάνεις
Σ' αγαπάω πολύ...

***


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γλυκές ευχές για μια καλή και όμορφη μέρα, σε μια ξεχωριστή και πολύ καλή μανούλα και σε μια μικρή και τριανταφυλλένια ψυχούλα!!!

Μαράκι, η γατούλα της μαμάς είναι τέλεια, δεν συμφωνείς;

Έχετε όλη την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!!

Διαβάτης είπε...

@ Μαριμάρ ,

Σ΄ ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τις ευχές και τα καλά σου λόγια .

Καλή συνέχεια στη μέρα σου .
Η Παναγιά μαζί σου.

Την αγάπη μου:)