Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Στάσου μια στιγμή ! …

 
 
 
Βέβαια ίσως να σκέφτεσαι ότι δεν έχεις χρόνο να σταματήσεις, όμως πίστεψέ με, αξίζει τον κόπο…
Θα ήθελα να απολαύσεις πραγματικά αυτές τις γιορτινές μέρες με ηρεμία και γαλήνη, χωρίς έγνοιες και σκοτούρες!
Όμως για να γίνει αυτό, πρώτα πρέπει να γίνει μια ανταλλαγή. Θα πρέπει να μπολιάσεις μέσα σου κάτι ασύγκριτα καλύτερο!
~ ~ ~
Τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτινή εποχή, όμως δεν είναι μόνο αυτό…
Τα χριστούγεννα είναι τα γενέθλιά Μου. Είναι ο καιρός που γιορτάζεις το μεγαλύτερο δώρο που δόθηκε ποτέ στην αθρωπότητα.
Μπορείς, λοιπόν, να Μου χαρίσεις μια στιγμή για να σου πω πόσο πολύ σε αγαπώ;
Μπορείς να βρεις χρόνο για αγάπη αυτές τις μέρες των Χριστουγέννων;
Αν το κάνεις, θα νιώσεις την παρουσία Μου στην καρδιά σου και ζεστασιά, ειρήνη και παρηγοριά να γαληνεύουν το εσωτερικό σου!
~ ~ ~
Θα ‘θελα να ξέρεις ότι:
Ήταν η αγάπη για σένα που Με έφερε στη Γη πριν 2.000 χρόνια.
Ήταν η αγάπη που Με ώθησε να περπατήσω μέσα στον κόσμο και να γίνω ένας από σας, να ζήσω και να πεθάνω για σας.
Η αγάπη ήταν, και συνεχίζει να είναι , ο κύριος τρόπος έκφρασής Μου.
Οτιδήποτε έχω κάνει, το έχω κάνει από αγάπη για σένα προσωπικά και από αγάπη για την ανθρωπότητα σαν σύνολο.
~ ~ ~
Για Μένα έχεις μεγάλη σημασία!
Τα γιορτινά στολίδια, τα ακριβά εδέσματα, τα άφθονα δώρα, τα περισσότερα από αυτά θα σβήσουν μέσα στη λήθη, χαμένα ανάμεσα στις αναμνήσεις των τόσων πολλών Χριστουγέννων, όμως η αγάπη που έχεις μοιραστεί και έχεις δώσει θα συνεχίσει να ζει για πάντα…
Σ’ αγαπώ, Ιησούς
 
 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


" Και εγώ Σε Αγαπώ Ιησού..."

Είναι το μόνο που μου ήρθε στο μυάλό να πώ διαβάζοντας το υπέροχο αυτό κείμενο. Θέλω να του φωνάξω πως Τον Αγαπώ... Παρόλο που καθημερινά οι πράξεις μου, δείχνουν το αντίθετο... Θέλω αυτές τις Άγιες ημέρες που διανύουμε να Του το πώ με όλη τη δύναμη της ψυχής μου! Και Να Του πώ να με συγχωρήσει!
Να Του υποσχεθώ πως θα κάνω προσπάθεια να αλλάξω, να γίνω καλύτερος άνθρωπος! Η αγάπη Του με κάνει να μην φοβάμαι να προσπαθήσω...
Σε αγαπώ Αργυρούλα! Καλή δύναμη στον αγώνα σου. Σε ευχαριστώ.
Ακυλίνα.

Διαβάτης είπε...

@ Ακυλίνα ,

Πολυαγαπημένη μου Ακυλίνα , πόσο πολύ χαίρομαι που συναντιώμαστε.

Σ΄ ευχαριστώ για την κατάθεση της ψυχής σου ενώπιών μας .

Εύχομαι το κάθε μας βήμα να μας φέρνει όλο και πιο κοντά Του , να μπορέσουμε να Τον Αγαπήσουμε λιγάκι πιο πολύ ...

Καλά Χριστούμενα κορίτσι μου γλυκό. Το Θείο Φως Της Αγάπης Του να πλημμυρίζει τη ψυχή σου .

Κι΄ εγώ σ΄ αγαπώ πολύ . Καλή δύναμη!

:)

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση που μιλάει κατευθείαν στην καρδιά...

θέλει αγώνα και προετοιμασία για ν'ακούσουμε τη θεϊκή φωνή αυτή την περίοδο των γιορτών. Γιατί η φωνή αυτή είναι ψίθυρος. Απαλή πνοή.

Μακάρι να μπορεσουμε να Τον αφουγκραστούμε...

Καλά Χριστούγεννα, οδοιπόρε μου!