Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Ευγνωμοσύνη ...

 
 
Ένα κύμα ευγνωμοσύνης πλημμυρίζει σήμερα τη ψυχή μου !
Για Το Θεό , για τους ανθρώπους , για όλους και για όλα !
Για Το Θεό που με ανέχεται , παρόλη την αθλιότητα της ψυχής μου ...
Για τους ανθρώπους που μ΄ αγαπούν , που με νοιάζονται που με φροντίζουν ...
Για τους ανθρώπους που μ΄αντιπαθούν ,
και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μου υποδεικνύουν τα λάθη και τα ελαττώματά μου ...
Για όλα τα δημιουργήματα της φύσης , τον ήλιο ,τα δέντρα , τα λουλούδια , τα πουλιά ,
που μου χαρίζουν καθημερινά την ομορφιά τους ...
Ευχαριστώ όλους και όλα μέσα από την καρδιά μου.
Απολογούμαι που δεν είμαι αντάξια της αγάπης σας ,
και ζητώ συγνώμη αν πλήγωσα , στενοχώρησα ή πίκρανα κάποιους .
Βλέπετε όσο κι΄ αν το θέλω εξακολουθώ να είμαι μια ανορθόγραφη γραφή ενώπιών σας .
Εξακολουθώ να πέφτω , και να ξαναπέφτω και να ξαναπέφτω .
Για μένα , ανεκτίμητο δώρο είναι οι προσευχές και η αγάπη σας .
Από αυτά πέρνω τη δύναμη και σηκώνομαι , πέρνω τη δύναμη και προχωρώ ...
Η ευγνωμοσύνη μου είναι μεγάλη .  Σας ευχαριστώ !
 
Εύχομαι ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο Σαββατοκυρίακο
σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής.
Ας χαρούμε ευχαριστηριακά την κάθε στιγμή της ζωής μας ,
και ας αφήσουμε τις καρδιές μας ανοικτές ,
να χωράει μέσα όλος ο κόσμος !
 
                                                                                       Διαβάτης
 
***
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: