Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Μια γλυκιά προσευχή !

 
 
" ... Γεννηθήτω το θέλημά σου, ως εν ουρανώ, και επι της γης...
Ναι ! Ας γίνει το θέλημά σου Κύριε!
Το γλυκό και τέλειο θέλημά Σου!
Τι θα μου στείλεις σήμερα;
Ταπείνωση ; Πειρασμούς ; Παθήματα ; ... 
Μήπως θα δω τον εαυτό μου να κακολογείται,
να συκοφαντείται, να περιφρονείται ; ...
Δέχομαι εκ των προτέρων όλα όσα Εσύ μου στέλνεις...
και εάν, από αδυναμία της ψυχής μου, θρηνώ,
δείξε υπομονή ,
και εαν γογγύζω, εμπόδισέ με
και εαν απελπίζομαι, ενθάρρυνέ με...
Ναι ! Ας γίνει το γλυκό και άγιο θέλημά Σου.
Και εάν, Κύριε, για να Σε δοξάζω, πρέπει να ταπεινωθώ,
να πάσχω, άχρηστος και εγκαταλελειμμένος,
και τότε, Κύριε, μη σηκώσεις την προστασία Σου από μένα,
εγώ θα είμαι ολοκληρωτικά δικός Σου..."

Τίποτα, δεν μπορεί να μας χωρίσει απ΄την υπέροχη αγάπη Του !!!
 
                                                                                                                             " Θεώνη"
 
***
 
Την γλυκιά κι΄ αγαπημένη φίλη που μοιράστηκε μαζί μας
την πιο πάνω όμορφη προσευχή ,
ολόθερμα ευχαριστώ μέσ΄ από την καρδιά μου ,
και εύχομαι ολοκληρωτικά να εναπωθέσουμε τον εαυτό μας
ενώπιων Του Γλυκύτατου κι΄ Αγαπημένου Ιησού ,
και ν΄ αφεθούμε ΄με εμπιστοσύνη Στα Πανάγια Χέρια Του !
 
Εύχομαι σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής
ένα όμορφο , ειρηνικό κι΄ ευλογημένο βράδυ ...
 
Όλος ο Ουρανός να μας σκεπάζει !
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: