Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Σ΄ Ευχαριστώ !

 
 
« Σ’ ευχαριστώ, Θεέ μου, που μ’ αξίωσες να δω τον κόσμο που έπλασες.
Να δω τη θάλασσα, τον ουρανό, τους κάμπους.
Σ’ ευχαριστώ γιατί με πήρες κρυφά ένα βράδυ,
και μου ψιθύρισες στ’ αυτί:
 
«Κοίταξε τη γη, Σοφία. Κοίταξε το έργο μου. Σ’ αρέσει; »
Αριστούργημα είναι, Θεέ μου. Μπράβο σου !
Γεια στα χέρια σου, που λένε.
Μπορεί να μου’ δωκες βάσανα πολλά. Κι ασήκωτα.
Μα μου φύλαες δώρο ακριβό.
Τι θα ‘ρθει από δω και μπρος , μόνο Εσύ το ξέρεις.
Μα ό,τι και να ‘ ναι, δεν πειράζει. »
 
                                                                           Αλκυόνη Παπαδάκη
 
 
 
 
Εύχομαι ένα όμορφο , ειρηνικό κι΄ ευλογημένο βράδυ
σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής .
Πάντα υπό Την Σκέπη Της Γλυκειάς μας Παναγιάς
και Του Μονογενή Υιού Της
 
 
                                                                                                             Διαβάτης   
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: