Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Προσευχή σιωπής !

 
 
 
" Κύριε,
Σ’ ευχαριστώ που τούτη τη στιγμή
ακούς
την προσευχή μου πάλι,
και βάζεις
τη σφραγίδα του ελέους Σου
στην καρδιά μου.
Σημάδι
αιώνιας συμφωνίας αγάπης
κι ενότητας.
Δεν θέλω κάτι να ζητήσω.
Θέλω απλά να σταθώ ενώπιόν Σου.
Στέκομαι μπροστά Σου
και απλά αφήνομαι,
και δέχομαι την αγάπη Σου,
το βλέμμα Σου,
τις φωτιστικές Σου ακτίνες.
Τη θεραπεία Σου.
Την άφεσή Σου.
Σιωπώ.
Δεν κάνω κάτι.
Και νιώθω ότι κάνω Το Παν.
Είμαι μέσα Σου κι είσαι μέσα μου.
Είσαι μέσα μου κι είμαι μέσα Σου.
Λέω αυτό συνέχεια.
Είμαι μέσα Σου κι είσαι μέσα μου.
Περιμένοντας Το Έλεός Σου.
Αμήν. "
 
                                                                                                                ( π. Ανδρέας Κονάνος )
 
 
 
 

4 σχόλια:

ΕΛΕΝΗ Ζ. είπε...

Το έλεός Του να σκεπάζει όλους μας!Πολύ όμορφες οι προσευχές που δημοσιεύεις καλή μου Αργυρούλα!
Φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Το ξέρω πως κουράστηκες...
Πως σώπασες...
Το ξέρω πως παραπατάς....
Πως μάτωσε η αντοχή σου..
Ξέρω πως περισσότερο πληγώθηκες, όταν τελικά κατάλαβες πως μόνη σου εσύ,μέσα σε τόση παγωνιά δεν θα κατάφερνες ποτέ,κάτι ν' αλλάξεις...
Τα ξέρω όλα.
Κι έχω ένα να σου πω...
Κράτα τουλάχιστον,όσο μπορείς, τον ήχο της σιωπής σου...

~Αλκυόνη Παπαδάκη

Διαβάτης είπε...

@ ΕΛΕΝΗ Ζ.

Σ΄ ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη.
Εύχομαι σε όλους Το Άπειρο Έλεος Του Κυρίου να μας σκεπάζει , και να γαληνεύει τις ψυχές μας .

Καλή συνέχεια !

Σου στέλνω την αγάπη μου !

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Πόσο όμορφο το ποίημα της Αλκυόνης !

Σ΄ ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας ...

Αλήθεια ανώνυμη/ε φίλη/ε όλοι στα ίδια μονοπάτια βαδίζουμε ...

Σ΄ ευχαριστώ !

Ας γίνει η σιωπή μας Δοξολογία προς Τον Ύψιστο !

Καλή συνέχεια ...

Σου στέλνω την αγάπη μου :)