Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Ύδωρ Ζωής !

 
 
- Νάχα τ΄ Αθάνατο νερό ,
να πιώ να ξεδιψάσω ...
για μια στιγμή Στο Θρόνο Σου ,
ενώπιων να φτάσω ....

- Σου δίνω Εγώ , έλα να πιεις ,
παιδί μου , μη διστάζεις ,
είναι πηγή αστείρευτη ...
μ΄ Αυτό θα ξεδιψάσεις !
.
Είναι Το Ύδωρ Της Ζωής ,
που έχω Εγώ για Σένα ,
είν΄ οξυγόνο , είναι Τροφή ,
όλα από Εμέ , για Σένα !.

Μην αναβάλλεις να το πιεις ,
να 'ρθεις να ξεδιψάσεις ,
και Την Αιωνιότητα
από τώρα να την πιάσεις ..

Σε περιμένω , μην αργείς
Εγώ είμαι ΄δω για σένα ,
τη δίψα πού 'χεις στη ψυχή ,
ξεδίψασε Σε Μένα !.
                                                      
                                               Διαβάτης    .

 
( από τη συλλογή της προσωπικής μου ποίησης ,
για την Κυριακή της Σαμαρείτιδος )




Χριστός Ανέστη !
 
Καλή Δύναμη σε όλους !
 
 « Μεθ΄ ημών Ο Θεός !  »
 
 
                                                                                            
 
  
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: