Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Το Δώρο μου !

 


«Εγώ θα βοηθήσω τους ανθρώπους
προσφέροντάς τους το μεγαλύτερο δώρο μου.
Ποιο είναι το δώρο μου;
Η ηρεμία μου. Η προσωπική μου ψυχική γαλήνη.
Η θάλασσα της καρδιάς μου θα 'ναι ήσυχη.
Σαν ένα ηλιοβασίλεμα που αντανακλά το απόγευμα
πάνω στη θάλασσα. Πανέμορφο θέαμα.
Ετσι να 'ναι η ψυχή μου.
Αυτή είναι η βοήθειά μου στην ανθρωπότητα.
 
Μέσα σ' έναν κόσμο πανικού, τρέλας, ανασφάλειας, αγωνίας,
εγώ δεν θα προσφέρω ταραχή.
Μα, αντί γι' αυτό, θα προσφέρω την προσευχή μου.
Τη γαλήνη μου.
Και τη ζωντανή αίσθηση της παρουσίας του Θεού».
 
π. Ανδρέας Κονάνος
 
 
Καλή Δύναμη σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής !
 
Καλή συνέχεια στην ευλογημένη πορεία της Σαρακοστής !
 
 « Μεθ΄ ἡμῶν Ο Θεός !  »
 
 
                                                                                                                     Διαβάτης      

 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: