Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Τι θέλει ο Χριστός από μας .

...
"Υψώστε τα μάτια σας στον Κύριο και θα αντικρύσετε ένα Θεό γεμάτο αγάπη, έλεος και ευσπλαχνία. ΄Εφθασε στην τελευταία ανθρώπινη εξουθένωση, για να μας ελκύσει με την ταπείνωσή Του και με την εσταυρωμένη θυσία Του. Μας προσέφερε την Αγιότητά Του με αντάλλαγμα να Του προσφέρουμε εκούσια την αμαρτωλότητά μας. Μας φανέρωσε τη Θεία διδασκαλία της αγάπης, για να αρνηθούμε τη διδασκαλία της κακίας και του φανατισμού. Μας εσκόρπισε το ΄Αγιο Πνεύμα στις καρδιές μας, για να λάμπουμε σαν τον ήλο. ΄Εδωσε τα πάντα για την σωτηρία μας, ένα μόνο ζητά από μας, την καρδιά μας. Μας ζητά να ζούμε άγια πάνω στη γη. Να κοινωνούμε άξια το Τίμιο Σώμα Του και Αίμα Του.
Πάνω απ` όλα να τον αγαπούμε ειλικρινά με πνεύμα μετάνοιας και υπακοής στις εντολές Του. Μας θέλει κοντά του, αλλά εμείς ζούμε μακρυά Του. Επιθυμεί να δοξάζουμε το ΄Αγιον ΄Ονομά Του με την καθαρή ζωή μας.
Επιθυμεί να αφήσουμε τη θλίψη μας και τις ελπίδες μας σ΄Αυτόν. Τότε θα μας ευλογεί πλούσια. Ζητά η προσευχή μας προς το Θεό να είναι το Α και το Ω της ζωής μας. Τότε θα νοιώσουμε τη Θεία παρουσία Του και η μετάνοιά μας θα είναι ειλικρινής, διότι θα την συνοδεύει η ταπείνωση και η αγάπη. Ζητά να είμαστε άγιοι στη ζωή μας. "
.
( Αρχ. Δαμιανός Ζαφείρης )

.
Εύχομαι σε όλους , ένα όμορφο , ειρηνικό ,
ευλογημένο σαββατοκυρίακο .
Ο Θεός να προστατεύει τον καθένα μας,
από κάθε κίνδυνο και πειρασμό .

.
Διαβάτης

.

12 σχόλια:

Raindrops είπε...

kalo savvatokuriako

Φώτης είπε...

Εύχομαι και σε σένα ένα όμορφο, ήσυχο και ψυχωφελές Σαββατοκύριακο, αδελφή μου!

Να είσαι καλά!

Har είπε...

Τι θελει ο Χριστος...αντε τωρα να απαντησουμε
Αργυρουλα ελπιζω να εισαι καλα, καιρο εχω να μαθω νεα σου...
Σε χαιρετω!

Ανώνυμος είπε...

Καλο βραδυ Αργυρουλα!Παρα πολυ ωραια αναρτηση που εχει και την απαντηση στην ερωτηση.--καλο Σαββατοκυριακο! και ο θεος να φωτιζει!πην.

Ανώνυμος είπε...

"Ζητά η προσευχή μας προς το Θεό να είναι το Α και το Ω της ζωής μας."..
ας προσπαθήσουμε Αργυρούλα μου.

Καλό κι ευλογημένο Σαββατοκύριακο να έχεις..

Πάντα με την αγάπη μου!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, Αργυρούλα μου!

Ο Χριστός ζητά από τα πλάσματά Του να έρθουν κοντά Του. Και πώς άλλιώς μπορεί να γίνει αυτό, αν όχι με την καρδιά;
Καλό κι ευλογημένο σαββατοκύριακο!

Διαβάτης είπε...

@ Raindrops on Roses ,

Καλό σαββατοκυρίακο και σε σένα κοπέλα μου. Ο Θεός μαζί σου.

Διαβάτης είπε...

@ Fotis ,

Φώτη , όμορφο και ειρηνικό σαββατοκυρίακο να έχεις . Γεμάτο Φως κι΄ Αγάπη.

Διαβάτης είπε...

@ har ,

Χάρη , λίγα είναι αυτά που θέλει ο Χριστός , κι΄ εμείς δύσκολα Του τα δίνουμε . Κι΄ Αυτός μας δίνει τόσα πολλά . Μας δίνει τα πάντα. Μέχρι που μας έδωσε Τον Ίδιο Του Τον Εαυτό , " εις βρώσιν και πόσιν " .

Ας μείνουμε σταθερά κοντά Του .

Έχεις δίκαιο για την απουσία μου , αυτόν τον καιρό , απλά με δυσκόλευαν κάποια γεγονότα .

Πέρνουσα , όμως αθύρυβα και σιωπηλά από την γειτονιά σου .

Να είσαι πάντα καλά .
Να έχεις όμορφο και ευλογημένο σαββατοκυρίακο , γεμάτο Φως Χριστού , χαμόγελο κι΄ Αγάπη .

Από το χρυσοπράσινο φύλλο , σου στέλνω την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Σε χαιρετώ άγνωστε φίλε ή φίλη .
Να έχεις κι΄ εσύ ένα όμορφο , ειρηνικό , ευλογημένο σαββατοκυρίακο .

Ο Θεός μαζί σου

Διαβάτης είπε...

@ ellen ,

Έτσι είναι Ελένη μου , ας προσπαθήσουμε καλή μου . Η πρόθεση και η καλή μας προέρεση έχουν μεγ΄λη σημασία γιαν Τον Αγαπημένο Ιησού Χριστό . Στα υπόλοιπα θα δώσει κι΄ Αυτός την Χάρη και την βοήθειά Του .

Να έχεις όμορφο κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο .

Την αγάπη μου στην Θεσσαλονίκη και στις γλυκειές της υπάρξεις.

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Αγαπημένη μου Ανθή ,

Έχεις απόλυτο δίκαιο κοπέλα μου .
Ο Χριστός θέλει να πάμε κοντά Του με την καρδιά μας , με όλη μας την ύπαρξη . Δεν μας θέλει μισούς . Μας θέλει ολόκληρους δοσμένους σ΄ Αυτόν . Όπως και Αυτός δίδεται Ολόκληρος σε μας , χωρίς να το αξίζουμε .

Να έχεις ένα όμορφο και ευλογημένο σαββατοκυρίακο .

Η Παναγιά μαζί σου.

Φιλιά πολλά και την αγάπη μου.