Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Κ ύ ρ ι ε . . .

...
.
« Κύριε . . .
είναι στιγμές
που αναζητώ το βλέμμα Σου ,
της τραγικής εκείνης νύχτας .
Ίδιο βλέμμα !
Λυτρωτικό !
μέσα στα βάθη μου τ΄ αθώρητα
ογκόλιθο έχω κρυμμένο ,
σκληρό και παγερό , το " εγώ " μου .

.
.
Κύριε, ικετεύω Σε.
Σπλαχνίσου
το νέο αρνητή Σου...
Κι ας γίνει και για με
το θαύμα της ματιάς Σου.
Μια αχτίδα της , Χριστέ, ζεστή ,
να ακόντισει , την πέτρινή μου την καρδιά
να τη ραγίσει ,
και από μετάνοια και συντριβή ,
Χριστέ μου να δακρύσει . . . »

.
.

2 σχόλια:

ILIAS KETS NY είπε...

Αχ αυτος ο εγωισμος τι κανει.
Μας κραταει φυλακισμενους.

Διαβάτης είπε...

@ ILIAS KETS NY ,

Ο μεγαλύτερος μας εχθρός !

Τι να γίνει ... θα τον πολεμήσουμε.

Τα χαιρετίσματά μου στις Ηνωμένες Πολιτείες και στους ανθρώπους που αγωνίζονται σε κάθε γωνιά της γης μας.