Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Σαν Όνειρο . . .

...
Κι΄ ας έχει περάσει ένας χρόνος …
δεν πέρασε όμως ούτε μια μέρα που να μην σε σκέφτηκα …
δεν πέρασε ούτε μια νύκτα που να μην σε ονειρεύτηκα …
δεν πέρασε ούτε ένα βράδυ που να μην σου έστειλα σαν χάδι τα δάκρυα μου ,
να σε γλυκοφιλήσουν και να σου ψιθυρίσουν την αγάπη μου .
Σε συναντώ μυστικά και σιωπηλά ,
στης προσευχής τα γόνατα ,
και στης ψυχής μου το αρχοναταρίκι ...
Εδώ και ένα χρόνο , καίει στο μανουάλι της ψυχής μου
το καντυλάκι σου , ψυχούλα μου !
Ακούω τον κτύπο της καρδούλας σου ,
που πρόλαβα κι΄ έκλεισα μες την ψυχή μου .
Αισθάνομαι την γλυκειά , τρυφερή παρουσία σου ,
που δεν πρόλαβα ποτέ ν΄ αντικρύσω ...
Κλείνω τα μάτια , και σε βλέπω , σαν γιασεμάκι ανθισμένο ,
μέσα στον παράδεισο !.
.
Διαβάτης
.
( Προσωπικές στιγμές της ζωής μου )
.

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Αργυρούλα να είσαι πάντα καλά Μετά την καταιγίδα έρχεται το ουράνιο τόξο μαζί με την θεία χάρη του Κυρίου μας Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά Τουλα απο Κέρκυρα

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη μου ψυχούλα ,
Ευχομαι ο Κύριος να απαλίνει τον πόνο σου.Να σου δίνει υπομονή όπως και όλους μας να σηκώνουμε τον Σταυρό μας .
Η σκέψη μου μαζί σου.
Σας αγαπώ .

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Αγαπημένη μου Τούλα ,

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου .
Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο και ευλογημένο σαββατοκυρίακο.

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου ,
Σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς , για την συμπόρευση μαζί μου , σ' αυτήν την περίοδο της ζωής μου ...

Η συμπαράσταση και η αγάπη σου , μου έδιναν πολλή δύναμη , και τα λόγια μου είναι πολύ φτωχά να σου εκφράσουν το ευχαριστώ μου .

Εύχομαι ό,τι καλύτερο στην πορεία της ζωής σου . Πάντα να αναβλύζει η αγάπη και η καλοσύνη από τη ψυχούλα σου .

Ας χαρίζει ο Κύριος σε όλους μας Υπομονή , Υπομονή , Υπομονή ...
για ό,τι βρέθεται καθημερινά στο δρόμο μας , να έχουμε υπομονή , και εμπιστοσύνη σ΄ Εκείνον !

Κι΄ εγώ σας αγαπώ !

cummulus είπε...

Δίπλα από τις θλίψεις υπάρχει το χάδι Του. Αν και δεν έχουμε νοιώσει τέτοιες θλίψεις, παίρνω το θάρρος να σε πώ, κουράγιο και υπομονή. Τα πάντα στον κόσμο κυβερνώνται από το χέρι Του, και είναι άγνωστες οι βουλές Του. Εμείς ας κάνουμε τις υπομονές μας, και ας αφεθούμε στο θέλημα Του.

ANAZHTHΣH είπε...

Φιλώ σε...

ΑΝΘΗ είπε...

Αγαπημένη μου Αργυρούλα,

Πολλές φορές η λύπη είναι βάλσαμαο στην καρδιά. Κάποιος μεγάλος πατέρας (νομίζω ο άγιος Ισαάκ ο Σύρος) έλεγε: "Όποιος κλαίγει ή πικραίνεται για τον Θεό, αυτὸς αξιώνεται αληθινὰ να δει στην ψυχὴ του την ουράνια και θεϊκὴ παρηγοριά. Κι όποιος φυλάγει καθαρὴ την καρδιά του, μπορεί να πάρει απὸ το Θεὸ λάμψη και λαμπρότητα."
Ευλογημένο σαββατοκύριακο!

PISTOS788 είπε...

ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ...

σταυροδρόμι είπε...

αντλούμε δύναμη κι ελπίδα μέσα από το Φως της Ανάστασής Του... αλλά το μονοπάτι για την Ανάσταση περνά μέσα από τη Σταύρωση... κάθε θλίψη, κάθε δοκιμασία, μας φέρνει λίγο πιο κοντά Του.

Μια μικρή ευχούλα μέσα από την ψυχή μας στέλνουμε... νάσαι πάντα καλά!

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

" Εμείς ας κάνουμε τις υπομονές μας, και ας αφαιθούμε στο θέλημα Του."

Ίσως άλλος τρόπος από αυτόν να μην υπάρχει , για να 'ρθει ειρήνη στην ψυχή μας .

Σας ευχαριστώ.

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Τζι' εγώ φιλώ σε αγαπημένη ...

Να είσαι πάντα καλά , και υπό την Σκέπη Του !

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Σ΄ ευχαριστώ αγαπημένη μου Ανθή για κάθε γλυκύτατο λόγο που ξεχειλίζει η καρδιά σου για τον συνάνθρωπο .

Η παρουσία στη ζωή ανθρώπων που νοιάζονται και αγαπούν , στηρίζει , δίνει ελπίδα , παρηγορεί και εξυψώνει ...

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου.

Διαβάτης είπε...

@ PISTOS788 ,

Προσμένοντας Εκείνη τη Συνάντηση , με πόθο …
θάναι η πιο γλυκειά στιγμή , και θάν΄ αιώνια ! …

Σας ευχαριστώ !

Διαβάτης είπε...

@ σταυροδρόμι ,

Εύχομαι , Το Φως Της δικής Του Ανάστασης , να φωτίσει και τις δικές μας τραυματισμένες υπάρξεις.

Κι΄ αν χρειαστεί να κουβαλήσουμε Τον δικό μας σταυρό , μέχρι να συναντήσουμε Τούτο Το Φως , ας μας δίνει δύναμη Ο Σωτήρας Χριστός , να μην λυγίσουμε , αλλά να πορευθούμε ως το τέλος , ως την Ανάσταση.

Σας ευχαριστώ για την ευχή και την αγάπη σας.

Seagull είπε...

...Δεν έφυγε στιγμή απ΄ την αγκαλιά Του!...

Διαβάτης είπε...

@ SeaGulL ,

"...Δεν έφυγε στιγμή απ΄ την αγκαλιά Του!..."

... μονάχα όταν έρχεται και μ΄ επισκέπτεται στα όνειρά μου ...

Σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς .

Θαλασσινή είπε...

Με συγκινησατε...!
Εύυχομαι ο Θεός να σας ενδυναμώνει και να σας ευλογεί.
Η ελπίδα της Αναστάσεως να σας συντροφεύει σε τούτο το δύσκολο αγώνα.

Μετά τιμής,
Θαλασσινή

Διαβάτης είπε...

@ Θαλασσινή ,

Καλή σου μέρα Θαλασσινή μου .
Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου και την ευγένεια της ψυχής σου .

Εύχομαι ο Κύριος να στηρίζει την κάθε ανθρώπινη ύπαρξη , που μάχεται με τα κύματα τούτης της ζωής , μέχρι ν΄ αράξει στο πέλαγος της Αιωνιότητας , στο γαλήνιο λιμάνι Της Βασιλείας Του Θεού .

Εύχομαι να έχεις μιαν όμορφη , ειρηνική , ευλογημένη μέρα , με Φως Χριστού κι΄ Αγάπη στην καρδιά.

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.

Θαλασσινή είπε...

Ευχαριστώ θερμά για τις εγκάρδιες ευχές!Καλή δύναμη και πάλι!

Διαβάτης είπε...

@ Θαλασσινή,

Εγώ σ΄ ευχαριστώ που περνάς από τη γειτονιά μου .

Σ΄ ευχαριστώ για το χρόνο σου .

Να είσαι καλά.

Την αγάπη μου