Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

Με το κομποσχοίνι ...


"... Όταν προσευχόμαστε με το Κομποσχοίνι
.
και σκεφτόμαστε αυτούς για τους οποίους θέλουμε να
.
προσευχηθούμε, κίνητρό μας να είναι η αγάπη.

"Θεέ μου, Εσύ ξέρεις πόσο αγαπώ αυτόν τον άνθρωπο.

Η αγάπη μου αυτή δεν είναι δική μου, γιατί Εσύ είσαι η
.
Πηγή της Αγάπης.

Απ' αυτήν την Πηγή της Αγάπης παίρνω κι εγώ, και Σου τον
.
προσφέρω αυτόν τον άνθρωπο. Και Σε παρακαλώ να του δώσεις Φώτιση, να του δώσεις
.
Πίστη, να του δώσεις όλα τα πλούσια Ελέη Σου που Εσύ δίνεις.

Εγώ, μόνο την ταπεινή μου αγάπη μπορώ να προσφέρω.

Και Σε παρακαλώ για (τον τάδε)...., την τάδε κ.ά" ...

Και να φέρνεις νοερά στα πόδια του Χριστού αυτά τα πρόσωπα,

σαν να είναι γονατιστοί και να προσεύχονται μπροστά Του,

αυτοί οι ίδιοι πραγματικά, όπως λέει ο Προσκυνητής.

Έχω εμπειρία πολλών ετών, ότι κάνει ο Θεός πολλά θαύματα μ' αυτήν την προσευχή.

Γιατί ο Θεός μας θέλει Συνεργούς. Όσο τιποτένιοι κι αν είμαστε, γιατί είμαστε τα Πλάσματά
.
Του και μ' αυτά τα Πλάσματα έχει να δουλέψει..... "

(Γερόντισσα Γαβριηλία)

....

Εύχομαι μιαν όμορφη και ευλογημένη μέρα και βδομάδα

στον κάθε διαβάτη και συνοδοιπόρο της ζωής ,

σε κάθε γωνιά του πλανήτη μας .

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μεγαλείο η προσευχή! Τα λόγια και οι συμβουλές αδυνατούν μπροστά της..

Διαβάτης είπε...

@ Ζωή μου ,σ΄ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Σ΄ευχαριστώ που πέρασες απ΄ τη γωνίτσα μου .

Πολύ δυνατό όπλο η προσευχή , ναι.

Μπορούμε ν΄ αγγίξουμε Τον Θεό μ΄ αυτό .

Είθε να μας δίνει τη δύναμη να το χρησιμοποιούμε αδιάλειπτα.

Ο Θεός μαζί σου.

Καλή σου μέρα.

Ανώνυμος είπε...

Προσευχη,με αγαπη,φερνει τον ουρανο στην γη,και ο θεος προσεχει και ακουει,με σκοπο να ενεργηση θαυματουργικα στις ζωες μας.
Αγαπω την Γαβριηλια παρα πολυ,γιατι εζησε ολη της την ζωη προσφεροντας στον ανθρωπινο πονο.
Να εχουμε την ευχη της.
Εαν δεν εχεις διαβασει αγαπητη διαβατης την βιογραφια της γεροντισας,με χαρα να στην στειλω.
δημητρης

Διαβάτης είπε...

@ jimpat,
Καλημέρα Δημήτρη , έτσι είναι όπως το λες. Ο Ουρανός στη γη , με την προσευχή μας , κι΄ εμείς οι ανάξιοι , μπροστά στον θρόνο Του Θεού. Τι μεγαλείο !

Η Γερόντισσα Γαβριηλία ... η εφαρμογή της αγάπης στην πράξη !
Η ζωή της οδοδείκτης Τ΄ Ουρανού !

Αν μιλάς για " την ασκητική της αγάπης " , την έχω διαβάσει , και είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία.

Σ΄ευχαριστώ . Εύχομαι να έχεις κάθε καλό και όμορφο στη ζωή σου.

Ο Ιησούς χριστός και η Παναγιά μαζί σου , πάντοτε.

jacki είπε...

Κομποσχοίνι κι η ευχή νεράκι θα γίνει..
Καλημέρα καλή μου Αργυρούλα..

Διαβάτης είπε...

@jacki ,
Αγαπημένη μου Ιωάννα την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο.

Είναι στίχος από ένα τραγουδάκι , αν κατάλαβα καλά ...

Όμορφο !

Όπως το : " Θεέ μου , δος μου μιαν ευχή , ν΄ αποκτήσω την ευχή "

Ας γίνει η Ευχή , σαν την αναπνοή μας.

Καλή συνέχεια Ιωάννα μου.