Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Προς Το Πανάγιο Πνεύμα

.

Έλα, φως αληθινό.

Έλα, ζωή αιώνια.

Έλα, κρυμένο μυστήριο.

Έλα, ακατανόμαστε θησαυρέ.

Έλα, πραγματικότητα πέρ' από κάθε λόγο.Έ

λα, πρόσωπο πέρ'από κατανόηση.

Έλα, ατελεύτητη αγαλλίαση.

Έλα, άδυτο φως.

Έλα, αδιάψευστη προσδοκία των σωσμένων.

Έλα, ανύψωση των πεσμένων.

Έλα, ανάσταση των νεκρών.

Έλα, παντοδύναμε, γιατί ακατάπαυστα δημιουργείς,

μεταμορφώνεις και αλλάζεις όλα τα πράγματα με μόνη τη θέλησή σου.

Έλα, αόρατε, που κανείς δεν μπορεί ν' αγγίξει και να ψηλαφήσει.

Έλα, γιατί συνεχίζεις πάντα να είσαι ακίνητος,

κι όμως σε κάθε στιγμή βρίσκεσαι ολοκληρωτικά σε κίνηση·

έρχεσαι κοντά σε μας που είμαστε στην κόλαση,

αλλά παραμένεις πιο πάνω κι απ' τον ουρανό.

Έλα, γιατί το όνομά σου γεμίζει τις καρδιές μας μ' επιθυμία

και είναι πάντα στα χείλη μας·

κι όμως, ποιος είσαι και ποια είναι η φύση σου,

δεν μπορούμε να πούμε ή να γνωρίζουμε.

Έλα, Μόνε στο μόνο.

Έλα, γιατί συ ο ίδιος είσαι η επιθυμία που βρίσκεται μέσα μου.

Έλα, αναπνοή μου και ζωή μου.

Έλα, η παρηγοριά της ταπεινής μου ψυχής.

Έλα, χαρά μου, δόξα μου, ατέλειωτή μου απόλαυση.

.(Άγ. Συμεών ο Νέος Θεολόγος).
.
.......
.
Εύχομαι στον κάθε διαβάτη , οδοιπόρο και συνοδοιπόρους της ζωής ,
.
μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα , πλούσια γεμάτη από την χάρη
.
και την ευλογία Του Παναγίου Πνεύματος .
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: