Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Σ΄ ευχαριστώ και Σε δοξολογώ Θεέ μου

.

Θεέ μου και Κύριε του κόσμου, Συ ο αγαθότατος πατέρας των ανθρώπων,

Σύ που είσαι άναρχος και αιώνιος και αναλλοίωτος και αμετάβλητος,

Σύ που η ουσία σου και το μέγεθός σου και η αγαθότητά σου η άπειρη,

δεν χωρεί στον μικρό και περιορισμένο νου μας,

Σύ που είσαι η πλουσιώτατη πηγή και η απερίγραπτη άβυσσος

της δύναμης και της σοφίας,

Σ΄ευχαριστώ και σε δοξάζω που είδες με συμπάθεια και αγάπη
κι εμένα το μικρό και αδύνατο και αμαρτωλό.

Σ΄ευχαριστώ που με λύτρωσες από σκέψεις και πράξεις κακές,

μοχθηρές και μάταιες και με έσωσες από τις πολλές και διάφορες

παγίδες του διαβόλου, που είναι ο άρχοντας του σκότους και της πλάνης.

Σ΄ευχαριστώ, Κύριε, και σε δοξολογώ γιατί έδειξες με θαυμαστό τρόπο

την αγάπη σου σε μένα και έγινες ο φιλανθρωπότατος τροφοδότης μου

σε όλες τις περιπτώσεις, καί κυβερνήτης, καί φύλακας, καί προστάτης,

καί καταφύγιο, καί σωτήρας, καί κηδεμόνας της ψυχής και του σώματός μου.

Σ΄ευχαριστώ, πού, παρ΄όλη την απροσεξία και την αμέλειά μου,

με αρπάζεις και με γλυτώνεις από το κακό, όπως η μητέρα το μικρό της παιδί.

Σ΄ευχαριστώ και σε δοξολογώ που βάζεις μέσα μου θέληση μετανοίας

για τις αμαρτίες μου και μου χαρίζεις μύριες ευκαιρίες για να επιστρέφω σε Σένα.
.
Σ΄ευχαριστώ και σε δοξολογώ που με δυναμώνεις στις ώρες της αδυναμίας

και δεν μ΄αφήνεις να πέσω, αλλά απλώνεις το παντοδύναμο χέρι Σου

και με σηκώνεις και με φέρνεις κοντά Σου.

Τί να ανταποδώσω, Πανάγαθε Θεέ μου, για όλες τις ευεργεσίες που μου έκανες

και εξακολουθείς να μου κάνεις;

Ποιες ευχαριστίες να σου πώ;

Γι΄αυτό σαν το γλυκόλαλο αηδόνι θα σε υμνώ και θα σε δοξολογώ.

Και όλες τις ημέρες της ζωής μου θα ευλογώ το Άγιο Όνομα Σου,

Δημιουργέ και Ευεργέτη και Προστάτη μου άγρυπνε,

μολονότι δεν είμαι άξιος να μιλώ μαζί Σου στις προσευχές.

Η δική σου όμως αγάπη για μένα και η μακροθυμία Σου,

μου δίνει το θάρρος να σου μιλώ, να σ΄ευχαριστώ και να σε δοξολογώ.

Και θα το κάνω πάντοτε, γιατί μου κάνει πολύ καλό.

(Μ.Βασίλειος)

( Από το Αγιοπατερικό Προσευχητάριο , αναδημοσίευση από το

ιστολόγιο μια αγαπημένης φίλης από τη Θεσσαλονίκη ,


την οποία και ολόθερμα ευχαριστούμε )

.......................................................................................................

Αγαπημένοι διαβάτες και οδοιπόροι της ζωής ,

εύχομαι με το καλό να πορευόμαστε στο καλοκαίρι ,

και εύχομαι στον καθένα όμορφες και μοναδικές στιγμές ,

που να χαρίζουν στις ψυχές μας ηρεμία και πραότητα ,

και να τις γεμίζουν με Την Αγάπη Του Ζωοδότη Χριστού.

Αυτό φυσικά θα μπορέσουμε να το επιτύχουμε ,

αν είμαστε και παραμένουμε ενωμένοι με τη συχνότητα Του Ουρανού ,

όπως λέει και ο Μητροπολίτης Λεμεσού , γέροντας Αθανάσιος .

Και σ΄ αυτη την συχνότητα , ένας τρόπος υπάρχει να παραμείνουμε ενωμένοι.

Η Προσευχή , και η συνομιλία μας με Τον Κυβερνήτη του Σύμπαντος κόσμου !

Ας την έχουμε σαν ασπίδα και προστασία μας καθημερινά .

Ας είναι η κεραία που θα μας κρατά συντονισμένους με Τον Ουρανό !

Μια όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα ας έχουμε όλοι μας .
..

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προσευχομεθα με πιστη και παμε στον θεο με σκοπο να δουμε τα θαυμασια του στην ζωη μας και στην ζωη των συγγενων μασ.
Ελεγε ο γεροντας παισιος οτι ενω μας εδωσε ο ιησους το λογο οτι μεγαλυτερα θαυματα θα κανουμε απο αυτον,δεν μπορουμε να θεραπευτουμε ουτε να να θεραπευσουμε αλλους ,απο ελλειψη πιστης και ταπεινοτητας.
Γι αυτο λεει ο γερων να κανουμε λεπτη εργασια στο πνευμα μας,ετσι ωστε, οταν προσευχομαστε για καποιον αλλον,να βλεπουμε το χερι του θεου να κινειται,και να σωζει στο πνευμα στην ψυχη και το σωμα.

καλο απογευμα
δημητρης

Διαβάτης είπε...

@ jimpat ,

Δημήτρη , σε χαιρετώ από τη μεγαλόνησο .
Συμφωνώ , αν είχαμε δυνατή πίστη , με τις προσευχές μας θα κάναμε θαύματα .
Είναι όμως η πίστη μας πολύ χλιαρή.
Θέλουμε αγώνα πολύ για να πούμε ότι έχει η πίστη μας γερές και δυνατές ρίζες .

Εμείς προσευχόμαστε με τις ταπεινές μας δυνάμεις Στον Κύριο Του Ουρανού και της γης , να μας προσθέσει και να ενισχύσει την πίστη μας , για να μπορέσουμε να Τον αισθανθούμε σαν πραγματικό Πατέρα , και ότι είναι εκεί , πάντα και όποτε Τον χρειαστούμε , για να μας στηρίξει και να μας παρηγορήσει μπροστά σε κάθε θλίψη , κάθε πειρασμό , και κάθε δυσκολία .

Εύχομαι , ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο απόγευμα , στην Πάτρα , στην Αθήνα , στην Θεσσαλονίκη , στην Άρτα , σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και της Κύπρου , και σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής.

Εύχομαι καλά αποτελέσματα στον κάθε μαθητή και φοιτητή , που αυτές τις μέρες δίνει εξετάσεις .

Ο Θεός να στηρίζει όλους Δημήτρη ,
και τα δικά σου παιδιά .

Αργυρούλα

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη ,
Σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι και είσαι δίπλα μου.Εύχομαι ο Κύριος και η Παναγία να είναι δίπλα σας.
Πρέπει να έχουμε Πίστη και να προσευχόμαστε με όλη την δύναμη της ψυχής μας αλλά δυστυχώς ευκολα λυγίζουμε ........
Θα τα πούμε απόψε.....

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου Έλενα ,
Εγώ σ΄ ευχαριστώ για την παρουσία σου στη ζωή μου.
Είναι όμορφο να νοιώθουμε πως χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλο . Έτσι μας θέλει ο Χριστός .

Η προσευχή είναι κάτι που ενώνει όλους μεταξύ μας , και με Το Θεό.

Το ότι λυγίζουμε , γι΄ αυτό εμείς ευθυνόμαστε.

Ας παρακαλούμε Τον Κύριο , να ενισχύει την πίστη μας .

Εύχομαι να έχεις μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα.

Η Παναγιά μαζί σου.

Αργυρούλα

Δημήτριος Ευγενικός είπε...

Καλή σου ημέρα Αργυρούλα μου,

Δεν υπάρχει πιο ωραίο, από την Ευχαριστία ,
και την Δοξολογία στο Τριαδικό μας Θεό.

Κάτι που το ξεχνάμε μέσα στην καθημερινότητα μας.

Σε ευχαριστούμε που μας το θύμισες.

Η Παναγιά μαζί σου,
Δημήτριος

Διαβάτης είπε...

@ Δημήτριος Ευγενικός ,

Αγαπημένε Δημήτρη ,

Σ΄ ευχαριστώ που πέρασες , και για το σχόλιό σου .

Η ζωή μας πρέπει να είναι μια αδιάλειπτη δοξολογία Προς Τον Θεό.
Όμως οι μέριμνες και οι σκοτούρες της ζωής δεν μας αφήνουν να εκτελούμε αυτό το καθήκον .
Ας το κάνουμε όσο μπορούμε.
Ας το κάνουμε με τη ζωή μας όλη.
Ας υμνούμε με την ύπαρξή μας Τον Πλάστη και Δημιουργό μας , Τον Κυβερνήτη Του Παντός .

Μια κυρία , έχασε τον μονάκριβο γιο της , και κάθε νύκτα παρακαλούσε να τον δει στον ύπνο της , και να της πει ότι είναι καλά. Δεν ζητούσε τίποτε άλλο από Τον Θεό. Μια νύκτα λοιπόν , είδε τον γιο της στον ύπνο της , και της λέει : " Μητέρα , μην στεναχωριέσαι , αν ήξερα από την επίγεια ζωή μου , τι θα συναντούσα εδώ που βρίσκομαι τώρα , θα ήμουν διαρκώς γονατιστός ,ευχαριστώντας και δοξολογόντας Τον Θεό για όλα αυτά που ετοίμαζε για μένα ! " .

Έτσι λοιπόν , Δημήτρη πρέπει νάναι η ζωή μας . Όχι μόνο γι΄ αυτά που έχουμε και απολαμβάνουμε στην καθημερινότητά μας , αλλά και γι΄ αυτά που πρόκειτε στο μέλλον ν΄ απολαύσουμε κοντά στην Ουράνια Μακαριότητα .

Καλή συνέχεια στην μέρα σου Δημήτρη , και η Παναγιά να σε σκεπάζει πάντα και παντού.

Σε χαιρετώ από τη μεγαλόνησο,
με την αγάπη μου,

Αργυρούλα