Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Άλλη μια συγκλονιστική Θεία Λειτουργία !

.
.
.
Ήταν απ΄ τις μοναδικές εκείνες Θείες Λειτουργίες που σε κάνουν να νοιώσεις τη ματαιώτητα και την παροδικότητα της επίγειας ζωής μας .
.
Μαζεμένοι όλοι μπροστά στην Αγία Τράπεζα που είχε στηθεί για την τέλεση της Θείας Λειτουργίας , οι περισσότεροι πάνω σε τροχοκαθίσματα , ανήμποροι να περπατήσουν , άλλοι με τα μπαστουνάκια τους , και άλλοι με τα μάτια κλειστά , σ΄ ένα δικό τους κόσμο ... στη δύση της ζωής τους .
.


Ήταν μια απ΄ τις Θείες Λειτουργίες που γινόταν στο μέλαθρο ευγηρίας ,
για να μπορέσουν και αυτοί ,οι παππούδες και οι γιαγιάδες που δεν μπορούν
κάθε Κυριακή να βρεθούν στην Εκκλησία , να την παρακολουθήσουν .

Έβλεπες τα πρόσωπά τους ρυτιδιασμένα , και την όψη τους κουρασμένη
απ΄ τον πόνο και τα προβλήματα ολόκληρης ζωής ...
Κανείς δεν ξέρει τι ιστορία κουβαλεί ο καθένας τους στις πλάτες του .
.
Κοιτάζοντάς τους , σκέφτεται κανείς , πως και αυτοί γεννήθηκαν βρέφη ,
μεγάλωσαν περνόντας τα παιδικά τους χρονιά , ποιος ξέρει πως ,
φτάνοντας και αυτοί στην εφηβεία ... ζώντας φτώχιες και στερήσεις
οι περισσότεροι ... κάνοντας αργότερα τις οικογένειές τους , τα παιδιά τους ,
δίνοντας τη ζωή τους , αγωνιζόμενοι και πορευόμενοι στον ίδιο δρόμο
που κι΄ εμείς τώρα πορευόμαστε , και έφτασαν τώρα στον τελευταίο σταθμό της επίγειας ζωής τους ... σ΄ ένα γηροκομείο , να ξέρουν ότι μετά απ΄ αυτό ,
τους περιμένει το τέλος ! Το κατώφλι που θα τους οδηγήσει στην Αιώνια Ανάπαυση !

Ήταν αδύνατον , κοιτάζοντάς τους και σκεφτόμενη όλα αυτά ,να μην κυλήσει απ΄ τα μάτια μου ένα δάκρυ . Ένα δάκρυ και μια πρόσευχή για όλους αυτούς ,
γιαγιάδες και παππούδες , άγνωστους σε μένα , μα διδάσκοντάς με ο καθένας τους , το βλέμμα τους , η έκφρασή τους , τη δική τους προσωπική ιστορία ...

Τελειώνοντας η Θεία Λειτουργία όλοι τους Κοινώνησαν Το Σώμα και Το Αίμα Του Χριστού . Και έβλεπες τη λάμψη στα μάτια τους , σαν να το περίμεναν με λακτάρα , και η ψυχή τους ποθούσε γι΄ αυτό Το Δείπνο το μοναδικό !

Την ένωσή τους με Τον Σωτήρα Χριστό , προγευόμενοι ίσως την Αιώνια απόλαυση ,που θα έχουν στο κοινό Τραπέζι της Ουράνιας Βασιλείας ,
με Τον Πλάστη και Τον Δημιουργό τους !

Ήταν η δεύτερη φορά που βρέθηκα σε μια τέτοια Θεία Λειτουργία ,
και ήταν πραγματικά συγκλονιστική , μα κι΄ απ΄ τις πιο γλυκειές εμπειρίες της ζωής μου ! Τα πρόσωπα αυτών των ανθρώπων έχουν τόσα πολλά να μας διδάξουν ...


Εύχομαι στον κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο , και σ΄ όλους αυτούς τους γλυκούς ανθρώπους , μια μέρα να απολαμβάνουν Το Υπέροχο Δείπνο Στην Βασιλεία Των Ουρανών , με Τον Ουράνιο Θεό Πατέρα .


Διαβάτης

..

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ειμαι στην θεια λειτουργια η οποια τελειωνει.ειμαι μεσα στο πνευμα της λειτουργιας ειμαι ορθια μπροστα μπροστα και βγαιναει ο παπας να κοινωνησει τον κοσμο ειμαι πολυ συγγινημενη και κλεγω και αισθανομαι σαν να ειμαι ''ο μεγαλυτερος λιστης''.Κοινωνει ο πρωτος,μετα ο επομενος...μολις κοινωνησε και ο τελευταιος .βλεπω μια νεφελη να κανει τρεις στροφες...γυρο απο το Αγιο ποτηριο.Η ΝΕΦΕΛΗ ΗΤΑΝ ΛΕΥΚΗ....Μολις εκανε τις στροφες ,μπηκε μεσα στο Αγιο ποτηριο.Κλινει και ο παπας το ποτηριο με το πανι και μπαινει μεσα...Αρχισα να κλαιω...δεν ηταν δυνατον να δω κατι και να μην το δουν οι αλλοι.Πηγα στον ιδιο τον παπα καθως και στον πνευματικο μου και το ειπα.Αφου για μερες το σκεφτομουν συνεχως και ελεγα τι ηταν αυτη η νεφελη γυρο απο το ποτηριο?Μηπως ολοι αυτοι που κοινωνησαν εκεινη την ημερα δεν ηταν αξιοι?λεγω εγω τωρα.μηπως κοινωνησαν χωρις να εξομολογηθουν?λεγω εγω τωρα...τι ηθελε ο κυριος να μου δειξει εκεινη τη στιγμη? θα μου πειτε τωρα ποια εισαι εσυ που βλεπεις ....και σας λεγω η καμοια.Γνωριζουμε ολοι οτι το Αγιο πνευμα οπου θελει πνει...και σε αδικους και σε δικαιους.Γι αυτο δεν θα πω ποια ειμαι ,ο Κυριος ξερει ....Ηθελα να μοιραστω και εγω μαζι σας μια εμπειρια δικη μου...Δεν ειμαι αγια ,μην βιαστητε να με κρινετε .Εν εξεληξει ''χριστιανη '' ειμαι τιποτα περισσοτερο-τιποτα λιγοτερο