Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Νουθεσίες προς τον εαυτό μου .

.

Δεν θα πω αυτή τη λέξη , γιατί πληγώνει ...

Δεν θα υπενθυμίσω εκείνο το γεγονός , γιατί στεναχωρεί ...

Δεν θα μιλήσω απότομα , γιατί θα μεταμεληθώ ...

Δεν θα πω κακό για τον άλλο , γιατί είναι κουτσομπολιό ...

Δεν θα διακόψω τον άλλο όταν μιλάει , γιατί είναι αγένεια ...
.

Δεν θα πω αυτό το αστείο , γιατί είναι χυδαίο .

Δεν θα φλυαρώ , γιατί αυτό δείχνει ελαφρότητα.

Δεν θα μεταφέρω ανεξέλεγκτη πληροφορία , γιατί δεν με αφορά .

Δεν θα χρησιμοποιώ υπονοούμενα , γιατί δεν είναι σωστό .

Δεν θα μιλάω όταν είμαι θυμωμένη , γιατί θα μετανοιώσω για όσα πω .

Θα φροντίσω να μιλάω όταν πρέπει και όσο πρέπει .

Θα φροντίσω να λέω πάντα μια καλή κουβέντα για τον άλλο .

Θα φροντίσω πάντα να δικαιολογώ τον διπλανό μου για κάποιο λάθος .

Θα βρίσκω πάντα ένα ενισχυτικό λόγο για κάθε αδύναμο και πονεμένο.

Θα προσπαθήσω κάθε μου λόγος να έχει μέσα ευγένεια.

Θα κάνω ότι μπορώ να δημιουργώ μια όμορφη , ευχάριστη ατμόσφαιρα .

Θα μιλάω με ειλικρίνεια , και ποτέ με υπονοούμενα .

Θα προσπαθήσω να ακούω περισσότερο και να μιλάω λιγότερο .

Θα προσπαθήσω να μιλάω με τη σιωπή μου και με το παράδειγμά μου .

Πάντοτε με γλυκύτητα , μετριοφροσύνη , σύνεση και αγάπη .

Ποτέ με θυμό , νεύρα , και εχθρότητα .

Διαβάτης

.

9 σχόλια:

ANAZHTHSH είπε...

Τι ποιότητα θα αποκτήσει η ζωή μας όταν τα εφαρμόσουμε όλα αυτά.Θα έρθει η μέρα...Φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραίο και αληθινό!Τώρα που τελειώνει κι αυτή η μέρα βλέπω πόσα λίγα κατάφερα να εφαρμόσω απ' αυτά που αναφέρεις.. Πόσα ξέχασα, πόσα ηθελημένα παρέλειψα..Λυπάμαι..Όμως διαβάζοντας το, γεννιέται η ελπίδα και η δυνατή θέληση μέσα μου να αλλάξω..Να προσπαθήσω να τα κάνω όλα διαφορετικά απο αύριο!Φυσικά με τη βοήθεια του Θεού.Αρκεί να Τον βάλω στη ζωή μου..Ελπίζω πως θα το κάνω..Και τι ωραίο συναίσθημα η ελπίδα...!!

sinodiporos είπε...

Η ταπείνωση είναι αρετή που οδηγεί στην τελειόητα τον πιστό. Η ταπείνωση αποκτάτε μόνο όταν αποφασίσουμε να κάνουμε το θέλημα του Θεού. Εκείνος ο γλυκός Ιησούς δίνει την έναρξη και εμείς οι οδοιπόροι τρέχουμε να προλάβουμε να μην μείνουμε έξω του νυμφώνως Χριστού.

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHSH ,

Όλυ μου , καλημέρα κοπέλα μου .
Τίποτα δεν μας εμποδίζει να βάλουμε κάποια πράγματα σε εφαρμογή από σήμερα .
Και ύστερα ... θα γίνει η ζωή μας τόσο όμορφη , τόσο γλυκειά , γιατί θα είναι γεμάτη με ομορφιές ουράνιες , με αγάπη και ειρήνη ψυχής .

Την αγάπη μου ,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Καλή σου μέρα άγνωστε φίλε ή φίλη .
Ναι στο τέλος της ημέρας , όλοι μας μπορούμε να δούμε τον αληθινό μας εαυτό . Τι κάναμε και τι δεν κάναμε σωστά . Τι μπορούσαμε να κάνουμε και δεν το κάναμε . Πόσο μπορούσαμε να αγαπήσουμε και δεν αγαπήσαμε . Πόσο μπορούσαμε να δώσουμε και δεν δώσαμε . Τόσα και τόσα που αν τα κάναμε θα δίναμε άλλο νόημα στη ζωή μας , και πόσα απ΄ όσα κάναμε , αν δεν τα κάναμε θα είχαμε πιο ήρεμη τη συνείδησή μας .
Ας ξεκινήσουμε από σήμερα μια όμορφη πορεία . Να κάνουμε , όπως θα θέλαμε και σε μας να κάνουν. Με αγάπη και γλυκύτητα στη συμπεριφορά. Με κατανόηση και καλοσύνη στον λόγο μας στον κάθε μας συνάνθρωπο .
"καθὼς θέλετε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς ὁμοίως." ... " Γίνεσθε οὖν οἰκτίρμονες, καθὼς καὶ ὁ πατὴρ ὑμῶν οἰκτίρμων ἐστί. "

Ας εφαρμόσουμε τα γλυκύτατα αυτά λόγια Του Ιησού , και τότε θα γίνει πιο όμορφη η ζωή μας .

Καλή μέρα να έχεις , και ο Θεός μαζί σου .

Την αγάπη μου ,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ sinodiporos ,

Πάτερ Δημήτριε , εύχομαι να είστε καλά . Εύχομαι κάθε σας δοκιμασία να σας φέρνει όλο και πιο κοντά στην Αγάπη Του Ιησού .

Ναι η ταπείνωση , μεγάλη αρετή .
Ας παρακαλέσουμε Τον Κύριο να μας αξιώσει να την αποκτήσουμε .

Άμα καταλάβουμε την αδυναμία μας και την αναξιότητά μας , να τα βγάλουμε εις πέρας μόνοι μας ,με τις δικές μας ανθρώπινες δυνάμεις,
και εναποθέσουμε ταπεινά τη ζωή μας στα χέρια Του Κυρίου , τότε ίσως μπορέσουμε να πορευθούμε , εν ειρήνη , σε φωτεινότερους κόσμους , με αγάπη και ειρήνη στις ψυχές μας .

Την ευχή σας ,

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο,

Αργυρούλα

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη,

Αν πραγματικά κάνουμε βίωμα μας όλα αυτά που βγάζεις μέσα απο την ψυχή σου, και τα παραθέτεις στο χαρτί με πόνο και ταπείνωση τότε κάθε μέρα θα αγαπήσουμε περισσότερο το Κύριο.
Εύχομαι καλή δύναμη στον πνευματικό αγώνα του καθε ένος μας και να μήν ξεχνούμε ότι αν δεν δοκιμαστούμε και πονέσουμε δεν πλησιάζουμε τον Κύριο.

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου Έλενα ,
Τι να σου πώ ; Ίσως λόγια να λέω πολλά . Στα βιώματα όμως είμαι πολύ - πολύ πίσω .
Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου και την ευγένεια της ψυχής σου .
Πάντα βρίσκεις τον τρόπο να στηρίζεις , και να στέκεσαι στους συνανθρώπους σου .
Εύχομαι ο Κύριος που γνωρίζει κάθε πόθο της ψυχούλας σου , να σου χαρίσει πλούσια τα πνευματικά Του Αγαθά και τα Θεία Του Δώρα.

Εύχομαι κάθε ευλογία στη ζωή σου ,
και αγάπη και ειρήνη να πλημμυρίζουν τη ψυχή σου .

Να χαίρεσαι την οικογένειά σου ,
και νάναι η ζωή σου μια αδιάλειπτη δοξολογία προς Τον Κύριο.

Φιλιά πολλά και την αγάπη μου,

Αργυρούλα

πηνελοπη είπε...

ΝΟΥΘΕΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.........ειναι το εξης ρητο''χρειαζεται κοπος για να σωθεις''