Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Ικεσία ...

.

Κύριε . . .

Αισθάνομαι την αναξιότητά μου ,
την φτώχια , την αδυναμία και την αθλιότητα της ζωής μου .

Πάρε Στα Χέρια Σου την τραυματισμένη μου ύπαρξη ,
και ως ο Μοναδικός Ιατρός των ψυχών και των σωμάτων ημών ,

επάλειψε τις πληγές μου με Το Άπειρο Έλεός Σου ,
απάλυνε κάθε πόνο και κάθε δοκιμασία του βίου ,
.
.
.

χαρίζοντάς μου Το Μεγαλείο Της Θείας Ευσπλαχνίας ,

και Ανέκφραστης Φιλανθρωπίας Σου !

Κύριε . . .

στεγνή πλέον η ψυχή μου , γονατίζει ενώπιών Σου ,

και με τα μάτια του σώματος ατενίζει Εσέ ,

Την Εσταυρωμένη Αγάπη , Τον Άπειρο Θεό ,

Τον Μέγα Δωρεοδότη !

Δώρισέ μου Κύριε , την ειρήνη της ψυχής μου ,

τη γαλήνη της ζωής μου .

Εισάκουσε Κύριε , την κραυγή της ψυχής μου.

.

Διαβάτης
.
.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια πολύ ωραία η ανάρτηση σου εύχομαι ο Κύριος μας να εισακούσει τις προσευχές σου Με σεβασμό Τούλα από Κέρκυρα

ANAZHTHΣH είπε...

"Δώρισέ μου Κύριε , την ειρήνη της ψυχής μου"
Φιλιά,καλημέρα.

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Αγαπημένη μου Τούλα , σ΄ ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου .
Εύχομαι ο Κύριος να χαρίσει σε όλους την ειρήνη της ψυχής μας ,
να ακούσει την ικεσία της ψυχής μας, και να μας δώσει ανάπαυση και γαλήνη .

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.
Σ΄ ευχαριστώ που περνάς απ΄ το σοκάκι μου ,

Ο Θεός μαζί σου,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Γλυκειά μου Όλυ , σ΄ ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου .

Αυτό είναι το μέγιστο ποθούμενο :
" Η Ειρήνη της ψυχής μας " .
Αφού με εμπιστοσύνη εναποθέσουμε τη ζωή μας Στα Χέρια Του , τότε και Αυτός , απλόχερα θα μας το χαρίσει .

Από τη μεγαλόνησο με την αγάπη μου,

Αργυρούλα