Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Κάθε καινούρια μέρα ...

.


Παρόλο που όλες οι μέρες είναι οι ίδιες ,


εντούτοις για τον καθένα , η κάθεμια καινούργια μέρα ,


είναι ένα δώρο Του Θεού , ξεχωριστή κι΄ ανεπανάληπτη .


Μια νέα ευκαιρεία για Μετάνοια , ταπείνωση , προσφορά κι΄ Αγάπη !


Μια νέα ευκαιρεία για επιστροφή στο σπίτι Του Πατέρα ,


για ανάκτηση του χαμένου κάλλους ,


για ανασυγκρότηση και συνέχιση της πορείας μας ,


στο διάβα της επίγειας ζωής μας , " Οδεύοντας " από τη γη Στον Ουρανό ,


από τα πρόσκαιρα Στα Ουράνια , από τα μάταια Στα Αιώνια .


.

Η σημερινή μέρα , είναι ξεχωριστή και για το σοκάκι μας !


Το " Οδεύοντας " , συμπληρώνει σήμερα , ενός χρόνου διαδικτυακής πορείας.


Ξεκινώντας , είχα τους δισταγμούς μου .


Δύσκολο να εκφράζεται κανείς δημόσια .


Στον ένα όμως χρόνο διαδικτυακής πορείας , διαβήκαμε μαζί πολλά μονοπάτια ...


Δεν ξέρω αν ανεβήκαμε έστω και ένα σκαλοπατάκι προς Τον Ουρανό ...


Ξέρω όμως , πως συνάντησα διαβάτες κι΄ οδοιπόρους αγωνιστές στο δρόμο μου .


Συνάντησα ψυχές αγνές , όμορφες , γεμάτες καλοσύνη , ομορφιά κι΄ Αγάπη !


Ψυχές που νοιάζονται , που ξέρουν να σιωπούν ,


και ταυτόχρονα που ξέρουν και μιλούν με τη σιωπή τους και την προσευχή τους .


.

Όλους εσάς , τους διαβάτες , οδοιπόρους και ταξιδευτές της ζωής ,


που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αφήσατε με το πέρασμά σας ,


τα άνθη της ψυχής σας να ομορφύνουν τον κήπο της δικής μου ψυχής ,


σας Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω από καρδιάς , και εύχομαι σε όλους ,


και στον καθένα ξεχωριστά , να έχετε μια ψυχή


γεμάτη Φως , Χριστό , χαμόγελο , κι΄ Αγάπη !


.

Κι΄ όσο μας το επιτρέπουν οι συνθήκες της καθημερινής μας ζωής ,


θα συνεχίσουμε αυτή τη διαδικτυακή μας πορεία , " Οδεύοντας " από τη γη


Στον Ουρανό , σε μια πορεία προς Το Φως ,


ξεκινώντας ο καθένας από τον μυστικό κήπο της ψυχής μας ,


από αυτά που έχει , μέχρι να αποκτήσει αυτό που δεν έχει :


Το χάραγμα μεσ΄ την ψυχή μας Του Ονόματος Ιησούς !

.

Το γέμισμα του κήπου μας , με άνθη Αγάπης , καλοσύνης , προσφοράς . . .


.

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε όλους μας .


.

Διαβάτης


.



26 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

Χρόνια πολλά κι ευλογημένα!
Να σου δίνει δύναμη να συνεχίζεις το όμορφο έργο σου.Την αγάπη μου.

cummulus είπε...

Έύχομαι, τα καλύτερα να έρθουν.

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Νάσαι καλά Όλυ μου .
Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου .
Κάθε όμορφο κι΄ ευλογημένο και για σένα.

Την αγάπη μου,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Καλημέρα στην Θεσσαλονίκη και στους ανθρώπους της .

Σ΄ ευχαριστώ πολύ Κώστα.
Κάθε όμορφο κι΄ ευλογημένο στην πορεία της ζωής σας.

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.

Αργυρούλα

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη μου.
Χρόνια πολλά ευλογημένα και εμπλουτισμένα με την Χάρη του Αγίου Πνέυματος.Ένα μεγάλο Ευχαριστώ στην σπουδαία προσπάθεια που καταλάμβάνεις καθώς και στην απέραντη βοήθεια και συμπαράσταση που δίνεις στους συνοδοιπόρους σου.Πάντα η Παναγία να Σε σκέπει....

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου , γλυκειά ψυχούλα .
Σ΄ ευχαριστώ με όλη μου την ψυχή.
Πόσα στ΄ αλήθεια " όμορφα " βιώνουμε μέσα στην εκκλησία !
Ακόμα κι΄ οι χαρές , κι΄ οι λύπες που μοιραζόμαστε γεμίζουν ομορφιές τον κήπο της ψυχής μας .

Δίνεις και πέρνεις σε τούτη την πορεία .
Όχι γιατί σου χρωστούν , όχι γιατί τους χρωστάς , αλλά γιατί αυτό το αλληλοδόσιμο πλέκει την αλυσίδα που μας ανεβάζει Στον Ουρανό !

Εγώ σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου και την ευγένεια της ψυχής σου , και εύχομαι ό,τι όμορφο κι΄ ευγενικό επιθυμεί η ψυχούλα σου ,
απλόχερα ο Κύριος να σου το χαρίζει, και όσα άλλα Εκείνος γνωρίζει ότι χρειάζεσαι για να φτάσεις κοντά Του .

Φιλιά πολλά και την αγάπη μου,

Αργυρούλα

Δημήτριος Ευγενικός είπε...

Καλή σου ημέρα καλή μου Αργυρούλα,

Χρόνια πολλά, εύχομαι η Χάρις του Χριστού μας, να σε συντροφεύει σε αυτή σου την Πορεία, Οδεύοντας από την Γη προς τον Ουρανό.

Είναι Χαρά για όλους μας, και Φάρος, το μονοπάτι της Καρδιά σου.

Καλή δύναμη σου εύχομαι στην καθημερινή σου συγγραφή. Κράτα Γερά.!

Σε ευχαριστώ, που υπάρχεις, έτη τώρα, μέσα στην καθημερινότητα μου.

Την Αγάπη μου από την Αθήνα.

Ο Χριστός, η Παναγιά και οι Άγιοι μαζί σου Πάντα.

Ο αδελφικό σου φίλος σου Δημήτρης

Υστερόγραφο.
Σε ευχαριστώ για το κέρασμα !

:)

Διαβάτης είπε...

@ Δημήτριος Ευγενικός ,

Καλή σου μέρα Δημήτρη .
Σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές σου , και για όλα όσα όμορφα μου γράφεις.

Εύχομαι η Χάρις Του Ιησού Χριστού , να συνοδεύει όλους μας στην καθημερινή πορεία της ζωής μας , δίνοντας στον καθένα μας τη δύναμη που χρειαζόμαστε , να πλησιάσουμε Το Φως και να ξεδιψάσουμε απ΄ την πηγή της Αγάπης Του !

Καλή δύναμη και σε σένα αγαπημένε φίλε και διαβάτη της ζωής ,
και εύχομαι ολάνθιστος και όλο Φως γεμάτος ,νάναι ο κήπος της καρδιάς σου !

Η Παναγιά να σε συντροφεύει κάθε στιγμή .

Όσο για το κέρασμα , τι να γίνει...

Καλή μέρα να έχεις , καλή συνέχεια.

Η φίλη σου από τη Μεγαλόνησο,

Αργυρούλα

Προσμονάριος είπε...

Χρόνια πολλά! Με κάθε ευλογία! Η Παναγία να σκεπάζει με τη χάρη της εσάς και κάθε συνοδοιπόρο!

σταυροδρόμι είπε...

καλή συν-οδοιπορία προς το φως, γεμάτη χαρά και έμπνευση!

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά κι ευλογημένα . Με τη δύναμη του χριστού να συνεχίσεις το σπουδαίο έργο που ξεκινήσες πριν ένα χρόνο.Συνοδοιπόροι σου να είναι όλοι Αγγέλοι της Οικομένης. Να σε ψωτίζει το Αγίο Πνεύμα σε ότι πράττεις με απείρο σεβασμό Τούλα

Διαβάτης είπε...

@ Προσμονάριος ,

Πάτερ Ηλία , σας ευχαριστώ με όλη μου την ψυχή .
Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας και τις ευχές σας .

Εύχεσθε για να μας δίνει δύναμη να συνεχίζουμε ...

Την ευχή σας,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ σταυροδρόμι ,

Σας ευχαριστώ συν-οδοιπόροι .
Εύχομαι κάθε καλό κι΄ ευλογημένο και για σένα .

Ο Θεός να ευλογεί το έργο σας και την πορεία της ζωής σας .

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ Τούλα ,

Αγαπημένη μου Τούλα , σ΄ ευχαριστώ
πολύ για την αγάπη σου και τις πολύτιμες ευχές σου .

Εύχομαι Το Πανάγιο Πνεύμα να φωτίζει και να καθοδηγεί τον κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής .

Την αγάπη μου στην Κέρκυρα και στις ευγενικές ψυχές της.

Αργυρούλα

Ανώνυμος είπε...

...Ειναι περιεργες καποιες συμπτωσεις που γινομαστε ταχυδρομοι του Θεου, κι ουτε μια σταλα υποψιας στο νου μας. Δοξα τω θεω.....
Σ΄ ευχαριστω πολύ διαβάτη .

Ιωάννης Φρουδαράκης

Διαβάτης είπε...

@ Ιωάννης Φρουδαράκης ,

Να είσαι καλά Ιωάννη .
Κάθε καλό κι΄ ευλογημένο στην πορεία της ζωής σου .

Καλή συνέχεια,

Αργυρούλα

ypomoni είπε...

Χρόνια καλά κι ευλογημένα!

Αργυρούλα μου...
Ευχαριστούμε για τις ωφέλιμες αναρτήσεις και πιο πολύ για την αγάπη σου...

Καλή δύναμη, καλή υπομονή, καλή συνέχεια...

την αγάπη μου από Θεσσαλονίκη

har είπε...

Αργυρουλα
καλες και ευλογημενες διαδρομες να εχεις και να εχουμε, γιατι αν εχεις εσυ θα εχουμε και εμεις και το αντιθετο γιατι μας ενωνει ο Ενας. Αυτος ειναι που δινει κουραγιο και ανοιγει δρομους, κατω απο την σκεπη του Χριστου να εισαι και να ειμαστε, ωστε οπως εδω ενωνομαστε μεσω του διαδυκτυου, ετσι οταν θα ερθει ο καιρος και η σειρα μας να βρεθουμε και να ειμαστε ενωμενοι κοντα Του. Καλες διαδρομες Διαβατη ευλογημενε, συνεχισε το διαβα της ζωης σου.

Διαβάτης είπε...

@ ypomoni ,

Αγαπημένη μου ...

Νάξερες πόση χαρά μου έχει δώσει το σχόλιό σου !
Σ΄ ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου , γλυκειά , ευγενική ψυχούλα .

Πόσο στ΄ αλήθεια όμορφο η επικοινωνία ψυχών μέσα στην όμορφη Του Χριστού Εκκλησία !
Μέσα Στο Πανδοχείο της Αγάπης Του Ιησού Χριστού και Της Γλυκειάς Οικοδέσποινας Του Ουρανού !

Σ΄ ευχαριστώ αγαπημένη μου Υπομονή!
Εύχομαι ό,τι καλύτερο στην πορεία της ζωής σου , οδεύοντας από τη γη στον Ουρανό !

Η Παναγιά να σ΄ έχει πάντα υπό την σκέπη και την προστασία Της .

Φιλιά πολλά και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο .

Η φίλη σου Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ har ,

Καλή σου μέρα και σένα διαβάτη της ζωής .
Σ΄ ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες σκέψεις και νουθεσίες σου .
Και το δικό σου σοκάκι " Ψήγματα Ορθοδοξίας " ,γλυκειά , ευλογημένη όαση μέσα στο χάος του διαδικτύου.

Πράγματι , όμορφες διαδρομές συναντάμε στο διάβα της ζωής μας , και ο κάθε διαβάτης και οδοιπόρος ξεχωριστά συντείνει στην συνέχεια αυτής της πορείας ...

Καλή συνέχεια και στη δική σου διαδικτυακή πορεία , και στην πορεία σε όλους τους τομείς της ζωής σου .

Ο Ιησούς Χριστός και η Γλυκειά μας Παναγιά να σε συνοσεύουν παντοτεινά.

Την καλημερα μου από την Μεγαλόνησο

Αργυρούλα

Ανώνυμος είπε...

Αργυρούλα ,και εσύ ομορφαίνεις τη δική μας τη ζωή.

Να είσαι πάντα καλά και να αγαπάς τον κόσμο όπως εσύ ξέρεις.

Και η ζωή συνεχίζεται όπως λέει και ο Κ. Γιαννάκης εκεί.

Κοπιάστε να σας δούμε όποτε θέλετε και μπορείτε.

Παύλος

Διαβάτης είπε...

@ Παύλος ,

Αγαπημένε μου Παύλο ,

Η απουσία σου , έντονη στην καθημερινοτητά μας ...

Δεν πειράζει όμως , η επικοινωνία μας , γίνεται με ένα άλλο όμορφο τρόπο ... προσευχής και σκέψης !

Φαντάζομαι πόσο όμορφες στιγμές ζείτε , εσύ και η Δέσποινα , με τον ερχομό της Λένης στη ζωή σας.

Εύχομαι ο Κύριος να ευλογεί την οικογένειά σας με πολλές χαρές και Ουράνια Θεία Δώρα.

Πολλά φιλιά και την αγάπη μου στην Δέσποινα και στο κοριτσάκι μας ,
και θα σας δω το συντομότερο .

Την αγάπη μου,
η φίλη σου Αργυρούλα

Χαρμολύπη είπε...

Εύχομαι ο Κύριος μας να σου χαρίζει ΦΩΤΙΣΗ και ΔΥΝΑΜΗ, για να συνεχίσεις κι εσύ με την σειρά σου να μας στηρίζεις στη διαδρομή αυτής εδώ της ζωής. Διαβάτες όλοι μας... άλλοι κουρασμένοι, άλλοι φοβισμένοι, άλλοι με το χαμόγελο και την ενθάρρυνση, άλλοι περισσότερο ή λιγότερο αφελείς ή αδιάφοροι να ξεμακραίνουμε από την οδό της σωτηρίας... Η αγάπη και οι προσευχές μας κοντά σου.

Ι. Ν. Αγ.Βαρβάρας-Οσ. Σάββα είπε...

Χρόνια Πολλά και δημιουργικά. Να τα εκατοστήσει το ιστολόγιό σας. Ο Θεός να σας χαρίζει δύναμη και υγεία για καλά έργα.

π.Γ.Στ.

Διαβάτης είπε...

@ Χαρμολύπη ,

Αγαπημένη μου , κι΄ εσύ διαβάτη της ζωής ... σ΄ ευχαριστώ κοπέλα μου για το σχόλιο και τα καλά σου λόγια . Και πιο πολύ σ΄ευχαριστώ για τις δικές σου αναρτήσεις , στη δική σου διαδικτυακή γωνίτσα , που σαν φάρος φωτίζουν την καθημερινότητά μας.
Ο Θεός να δίνει δύναμη και φώτιση σε όλους μας .

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ Ι. Ν. Αγ. Βαρβάρας - Οσ.Σάββα ,

Ευλογείτε πάτερ Γερασιμάγγελε .
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας και τις ευλογίες σας .
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας , να περάσετε απ΄ το σοκάκι μας .

Ο Θεός να δίνει δύναμη και φώτιση σε σας και σε όλους μας .

Εύχεσθε για μας ,

Ευλαβικά , από τη Μεγαλόνησο,

Αργυρούλα