Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Βραδιά Μοναδική !

.

Απλός , σεμνός , ταπεινός , μοναδικός . . .

Ήταν μια μαγευτική βραδυά ψες με τον Πέτρο Γαϊτάνο ,

να μας ταξιδεύει στα στενά σοκάκια της Αγίας Ιερουσαλήμ ,

να πορευόμαστε μαζί του την οδό του μαρτυρίου ,
να ζούμε την αγωνία Του Ιησού στον κήπο της Γεσθημανης ,

ν΄ ανεβαίνουμε τον ανηφορικό Γολγοθά ,

και να βιώνουμε στιγμή με στιγμή Τα Θεία Πάθη ,

να εισερχόμεθα Στον Πανάγιο Τάφο Του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού ,

και να γίνεται η ψυχή μας , ο μυστικός κήπος της δικής μας Γεσθημανης ,

και να ανεβαίνουμε για δυο μοναδικές ώρες απ΄ τα γιήνα στα Ουράνια !


" Δεν ήρθα απόψε εδώ για να σας πω απλά μερικούς ύμνους ,

ήρθα αλλά για να σας πω πόσο μας αγαπάει ο Θεός ! "


" Το πιο σημαντικό είναι να δίνεις αγάπη παρά να πέρνεις .

Η αγάπη είναι ο βασικός σκοπός , αφού είναι και η ουσία Του Θεού .

Δεν υπάρχει πιο τέλειος λόγος από Το Λόγο Του Θεού .

Είναι τόσο δύσκολο να λέμε στην εποχή μας , ότι όλα τα ανεχόμαστε ,

σε όλα εμπιστευόμαστε , για όλα ελπίζουμε και πως όλα τα υπομένουμε.

Η προσπάθεια όμως να βάλουμε βαθειά μες τη ψυχή μας αυτές τις έννοιες

και κάθε μέρα να τις φέρνουμε όλο και πιο κοντά μας , είναι μια ανοδική πορεία ,

για να γίνουμε πιο φωτεινοί , πιο αγνοί , πιο γαλήνιοι , πιο ολοκληρωμένοι .

Έτσι καταθέτω την πίστη μου , κάθε αναπνοή μου θέλω να βρίσκει πιο ταπεινό ,

πιο ευπρεπή , λιγότερο εγωιστή , λιγότερο περήφανο , λιγότερο ευερέσθητο,

περισσότερο μακρόθυμο , καλοσυνάτο , υποστηρικτή του καλού και του σωστού .

Κάθε μέρα ν΄ ανεβαίνω ένα σκαλοπάτι προς το καλύτερο .

Είμαι κι΄ εγώ ένας από σας , με πάθη , αδυναμίες , λάθη ...

Ανακαλύπτω Το Θεό μέσα απ΄ όσα υπάρχουν γύρω μου ,

κι΄ εκεί βρίσκω την πραγματική χαρά , και γαλήνη και είμαι ευτυχισμένος .


Μην πέσετε στην παγίδα και με νομίσετε ορθό στην πράξη των λόγων μου.

Βλέπω Το Φως και πορεύομαι προς την πηγή του.

Γύρω μου έχω πολύ σκοτάδι , και μερικές φορές , νομίζω , ο χαμένος ,

ότι μπορώ να δώσω ακτίδες στους άλλους.

Να εύχεστε να με φωτίζει ο Θεός , να κάνω κάτι πράγματι άξιο ,

μια και ότι καλό έρχεται είναι από Αυτόν , και ό,τι κακό από εμένα .

Συγχωρέστε μου την ευκολία να μιλώ για πράγματα σημαντικά και υψηλά ,

δεν έχω τίποτε άλλο να πω που να αξίζει , που να λέει ουσιαστικότερα

πράγματα από την ύλη μου , άλλωστε θέλημά Του , είναι ό,τι γίνεται .


Εύχομαι να χαθούμε χωρίς γυρισμό μέσα Στη Σοφία Του ,

να πνιγούμε Στην Δικαιη αγκαλιά Του ,

να λιώσουμε ως το τελευταίο νοητό μας κύτταρο Στην καιομένη αλήθεια Του . "


"Ας πορευθούμε με ειρήνη , με καλοσύνη , με αγάπη ,

προς τα Άγια Πάθη Του Ιησού Χριστού ,

κι΄ ας ζήσουμε με μιαν ανέκφραστη Χαρμολύπη ,

της ενδόξου Αναστάσεως , όχι μόνο σ΄ αυτή την επίγεια πορεία , αλλά στην αιωνιότητα . "


Τα δικά μου λόγια είναι περιττά στην πιο πάνω κατάθεση ψυχής .

Όμορφη κι΄ ευλογημένη πορεία σε όλους μας .

Την αγάπη μου .


Διαβάτης


5 σχόλια:

PISTOS788 είπε...

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΚΥΡΙΑΚΗ 7/3, ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ (ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΕΙΝΑΙ 17 ΑΤΟΜΑ), Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 10.30 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ 1-2 ΛΕΠΤΑ ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠ΄ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ.


Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΑ, ΑΠΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ 1-2 ΛΕΠΤΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙ ΑΠΟ ΨΗΛΑ, ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΟΡΥΦΟΡΟ ΚΑΙ ΝΟΕΡΑ ΘΑ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΕΥΚΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΦΩΣ ΝΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΖΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ. ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠHΡΡΕΑΖΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ, ΓΕΜΑΤΕΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΕΙΡΗΝΗΣ, ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ.
ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ (ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΤΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΥΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ) ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΥΗΜΕΡΕΙ, ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.
ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ Ο ΦΟΒΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΣΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ, ΑΣ ΒΡΟΥΜΕ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΦΩΣ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.



ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑΣΘΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΦΩΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΕΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ.



ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ................................................ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ 10.30 ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ.
ΝΑΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΙ.
ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΜΕ MAIL-ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ...

ANAZHTHΣH είπε...

Πράγματι ιδιαίτερη φωνή-όταν τραγουδάει κι όταν μιλάει-και ιδιαίτερος άνθρωπος.
Σε φιλώ.

Διαβάτης είπε...

@ george-zampiakis ,
@ πηνελοπη ,
@ ΑΝΘΗ ,

Αγαπημένοι μου φίλοι ,
Δεν ξέρω , αν σας στεναχώρησα που αφαίρεσα τα σχόλιά σας από την σημερινή μου ανάρτηση , και απολογούμαι αν με οποιαδήποτε δική μου ενέργεια σας σκανδάλισα με κάποιο τρόπο .

Όμως , στο πρόσωπο του κάθε συνανθρώπου μας κρύβεται η πνοή Του Θεού . Ας μας είναι αυτό και μόνο αρκετό . Για τα άλλα όλα , η Κρίση ανήκει Στον Δημιουργό μας .

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο .

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ PISTOS788 ,

Ας προσευχηθούμε ...
Με τα λόγια μας , με τη σιωπή μας, με την καρδιά μας ...

Καλή σου μέρα Ανδρέα .

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Σ΄ ευχαριστώ Όλυ μου .
Ας υμνήσουμε ο καθένας μας , με το δικό μας τρόπο Τον Δημιουργό μας .

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.

Αργυρούλα