Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Ένα κεράκι από τον καθένα μας . . . για όλους τους υπόλοιπους !

.....

.
Αυτό το σαββατοκυρίακο ,
ας ανάψουμε όλοι από ένα κεράκι παραπάνω , για όλους τους υπόλοιπους .
Και ένα " Κύριε ελέησον , κάθε πλάσμα Σου " .

Όλους όσους έχουν κάποια ανάγκη ,κάποια δυσκολία , κάποια στεναχώρια ...

.
.
Για κάθε γνωστή ή άγνωστη ύπαρξη της γης μας ,
να μεριμνήσει ο Κύριος . . .
να γίνει " τοις πάσι , τα πάντα " !
να ελαφρύνει το φορτίο του κάθε Διαβάτη ,
να απαλύνει τον πόνο του κάθε πονεμένου ,
να ανακουφήσει την στεναχώρια του κάθε στεναχωρημένου ,
να γλυκάνει την πίκρα του κάθε πικραμένου ,
να ηρεμήσει την κάθε ταραγμένη ψυχή . . .

Αυτός γνωρίζει ! ...
.
.
Εύχομαι , όμορφο , ευλογημένο , ειρηνικό σαββατοκυρίακο ,
στον κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής .

Ο Κύριος να φωτίζει του καθενός τον δρόμο και την πορεία ,
όπου κι΄ αν ο καθένας διαβαίνει ...
.
.
Διαβάτης
.
.

16 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, Αργυρούλα μου!
Κάθε ευλογημένη ψυχή, όπως εσύ, καλή μου, σκέφτεται πρώτα τους άλλους κι έπειτα τον εαυτό της!
Η καλοσύνη κι η ευγένειά σου πραγματικά με συγκινούν!
Εύχομαι η Αγάπη του Κυρίου να σε φωτίζει και να καθοδηγεί πάντα με αρετή το δρόμο σου!
Καλό σαββατοκύριακο!

Διψασμένη ψυχή είπε...

Αργυρούλα μου σε χαιρετώ!!!

Αυτά που γράφεις με συγκινούν πολύ και πραγματικά νοιώθω ευλογημένη από το Θεό που σ' έφερε στο δρόμο μου!!!

Πραγματικά πιστεύω ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή μας! Ο Πανάγαθος με την πατρική του αγάπη φροντίζει για τον καθένα μας. Πως εμείς λοιπόν να μην προσευχηθούμε για τους αδελφούς μας, γι' αυτούς που πονούν και έχουν ανάγκη από μια προσευχή, από ένα κεράκι!

Νασαι καλά γλυκειά μου να έχεις ένα όμορφο σαββατοκυριάκο γεμάτο αγάπη!!!!!!

cummulus είπε...

Καλησπέρα Αργυρούλα, εύχομαι καλή υπομονή.

Φώτης είπε...

Καλή μου Αργυρούλα,

η τελευταία σου ανάρτηση με βρίσκει να προσεύχομαι για την υγεία μιας καταπληκτικής και θαρραλέας κοπέλας, που υποφέρει από ένα πολύ σπάνιο νευρολογικό σύνδρομο και τυγχάνει να είναι και πατριώτισσά σου (μένει στη Λευκωσία)...

Γνωρίζω ότι η αρρώστια που σιγολιώνει τον οργανισμό της ανήκει μέσα στα απόκοσμα σχέδια της Αγάπης και της Σοφίας του Θεού, όμως δε μπορώ να μην προσευχηθώ να μετριάσει τουλάχιστον τον πόνο και την ταλαιπωρία της κι αν είναι το θέλημα Του, να συντελέσει κάποια θαυματουργική ίαση και να την ανακουφίσει απ' το μαρτύριο...

Από την άλλη, ίσως η φίλη μου να είναι η ενσάρκωση κάποιου αγγέλου, που ήρθε να μας διδάξει πώς να υπομένουμε τις συμφορές, την αρρώστια και τον πόνο αγόγγυστα και αδιαμαρτύρητα, δείχνοντάς μας έτσι ένα φωτεινό παράδειγμα πίστης και αγάπης για τη ζωή...

Ας ήταν δυνατόν να μου έδινε εμένα να σηκώσω τον σταυρό της και να παρηγορήσει έτσι την πονεμένη της ψυχή...

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Αγαπημένη μου Ανθή , υπερβάλεις για μένα κοπέλα μου . Όλοι μας κρύβουμε μέσα μας και το καλό και το κακό . Ας αφήσουμε το καλό ν΄ανθίσει , ν΄ αγκαλιάσει τον συνάνθρωπο , τον αδελφό , το φίλο , τον γνωστό και άγνωστο συνοδοιπόρο της ζωής ...

Ανθή μου , δεν κάνω κάτι περισσότερο από όποιονδήποτε , απ΄όλους εσάς . Όμως αν ο πονηρός μας βρίσκει ενωμένους , να προσευχόμαστε ο ένας για τον άλλο , τότε η ασπίδα γύρω μας , θα είναι δυνατή , και δεν θα έχουν την δύναμη τα βέλη του να μας νικήσουν .

Εύχομαι , όμορφες κυριακάτικες , καλοκαιρινές διαδρομές στην ψυχούλα σου αγαπημένη ...

Ο Κύριος Τ΄Ουρανού και της γης να σε συντροφεύει παντοτεινά .

Την αγάπη μου , και σ΄ ευχαριστώ για την δική σου αγάπη και ευγένεια ψυχής .

Διαβάτης είπε...

@ Διψασμένη ψυχή ,

Αγαπημένη μου , γλυκειά ψυχούλα ,

σ΄ ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά για τα ευγενικά και καλά σου λόγια .

Σίγουρα , στην ζωή , τίποτα δεν γίνεται τυχαία . Ούτε και μια μικρή και ασήμαντη λεπτομέρεια . Τα πάντα έχουν ένα σκοπό , και όλα προς όφελος μας πνευματικό και σωτηριώδες .

Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που συναντώ στη ζωή μου , υπέροχες ψυχές και ξεχωριστές υπάρξεις όπως εσάς . Ο Κύριος είναι πολύ γενναιόδωρος μαζί μου , και φέρνει στο δρόμο μου ανθρώπους μοναδικούς , που αγωνίζονται , που οδεύουν προς Τον Ουρανό !

Όλοι μας πέρνουμε απ΄όλους τους άλλους αυτό το " κάτι " που λείπει από μας , και που ξυπνά μέσα μας κάποιο πόθο πιο δυνατό για Τον Αγαπημένο !

Δίνουμε και πέρνουμε , στη ζωή .
Όχι γιατί χρωστούμε ...
Όχι γιατί μας χρωστούν ...
Αλλά γιατί αυτό το αλληλοδόσιμο ,
πλέκει την αλυσίδα που μας οδηγά
Στον Ουρανό !

Εύχομαι , όμορφες κυριακάτικες , καλοκαιρινές διαδρομές στην ψυχούλα σου αγαπημένη ...

Ο Κύριος Τ΄Ουρανού και της γης να σε συντροφεύει παντοτεινά .

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Σ ΄ ευχαριστώ πολύ Κώστα .
" Υπομονή " ! Ευλογημένη αρετή !
Ο Θεός να την χαρίζει σε όλους μας .

Την αγάπη μου στην Όλγα και στην οικογένεια .

Καλή δύναμη .
Ευλογημένη Κυριακή .

Ο Θεός μαζί σας .

Διαβάτης είπε...

@ Fotis ,

Καλή σου μέρα Φώτη .

Εύχομαι ο Κύριος να δίνει στη φίλη σου , δύναμη , υπομονή , υγεία .
Δεν ξέρουμε το όνομά της , αλλά ευχόμαστε η προσευχή μας να φτάσει σ΄ αυτήν , και να της απαλύνει τον πόνο και την δυσκολία που περνά .

Ας την ενισχύει ο Κύριος με θάρρος , πίστη κι΄ ελπίδα , για να υπομείνει αγόγγυστα τον όποιο πόνο και δοκιμασία , της έχει ξημερώσει η ζωή , και ας την συντροφεύει η Μάνα Παναγιά στο κρεβάτι του πόνου , και στον δικό της Γολγοθά .

Εύχομαι Φώτη , Εκείνος που κυβερνά τα σύμπαντα , να μην εγκαταλείψει ούτε στιγμή , και αυτήν την πονεμένη ψυχούλα , και να δώσει την καλύτερη γι΄ αυτήν έκβαση στην ασθένειά της .

Οι προσευχές μας μαζί της .

Ευλογημένη Κυριακή να έχεις .

Ανώνυμος είπε...

Πέρνω το κεράκι κι αφήνω ευχή κι αγάπη Χριστού,σε σένα και σε όλες τις καρδούλες να φωτίζει η σκέπη και η ευλογία του Πανάγαθου πάντοτε καλή μου Αργυρούλα!

Καλό κι ευλογημένο βράδυ εύχωμαι!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα ..εποικοδομητικη αναρτηση θα ελεγα και σε συνδιασμο μετην προσευχη ο,τι καλυτερο για την ψυχη.--ευχαριστουμε εκ καρδιας Πηνελοπη

Διαβάτης είπε...

@ ellen ,

Ελένη μου , σ΄ ευχαριστώ αγαπημένη.
Η προσευχούλα δίνει πολλή δυναμη στη ψυχή . Της δίνει φτερά και την πέρνει ενώπιων Του Θεού Το Θρόνο .

Ευχές πολλές και από μένα , για την αγάπη σου και την καλή σου την καρδιά .

Ο Κύριος Τ΄ Ουρανού και της γης να σε συντροφεύει παντοτεινά , και να σου δίνει δύναμη στον αγώνα της ζωής.

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Καλή σου μέρα Πηνελόπη μου ,
Σ΄ ευχαριστώ για το σχόλιό σου .

Εύχομαι να έχεις μιαν όμορφη ευλογημένη βδομάδα .

Ο Θεός μαζί σου

Την αγάπη μου.

Ανώνυμος είπε...

Διαβάτη ,
σ΄ ευχαριστούμε που ανάβεις στις καρδιές μας την φλόγα της Αγάπης και της Προσευχής !

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Εγώ σας ευχαριστώ που δίνετε λίγο από το χρόνο σας και διαβάζετε τις αναρτήσεις μου .

Την φλόγα της αγάπης και της προσευχής , μας την ανάβει Το Πανάγιο Πνεύμα που έχουμε όλοι κρυμμένο μέσα στις ψυχές μας από τη μέρα που βαπτιστήκαμε και γίναμε χριστιανοί .

Αν Του επιτρέπουμε , Αυτό μας ανάβει όμορφους ,Ιερούς και Ουράνιους πόθους .
Από τον καθένα μας εξαρτάται λοιπόν...

Καλή συνέχεια στην πορεία σου .

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΝΑΒΟΥΜΕ 2 ΚΕΡΙΑ ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ,ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 20 ΚΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΒΟΥΝ ΟΛΑ,ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΚΙ ΟΛΑΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΛΕΦΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΨΩ...

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Όπως νοιώθει ο καθένας φίλε μου.
Να είσαι καλά.