Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Γλυκύτατε Ιησού Χριστέ !

...
.
" Κύριε Ιησού Χριστέ,
γλυκέ μου Ιησού,
Σου προσφέρω την τραυματισμένη μου ύπαρξη
μεγάλε ιατρέ Ιησού Χριστέ.
Μαλάκωσε την ψυχή μου,
απάλυνε την καρδιά μου Κύριε.
Απομάκρυνε κάθε
κακή σκέψη, συναίσθημα,
βίωμα από τον έκπτωτο εαυτό μου.
Χάρισέ μου την
αιώνια χαρά,
το άπειρο φως,
την ατέλειωτη γλυκύτητα της Χάρις Σου.
Δώσε μου το βάλσαμο της αγάπης Σου,
αγαπημένε Ιησού
και οδήγησέ με στην οδό της σωτηρίας.
.
.
Μην επιτρέψεις να με προσβάλλει το κακό Ιησού,
αλλά χάρισέ μου την ειρήνη και την γαλήνη της Παρουσίας Σου.
Αγαπημένε Ιησού,
πλήγωσα με τον εγωισμό μου
το τερπνό φως της Αγάπης Σου
αλλά Εσύ απειροτέλειε Κύριε,
ξεχείλισε με το Αγιο Σου Πνεύμα την ύπαρξή μου
και αξίωσέ με τον ανάξιο να ενωθώ μ’ Εσένα
τον ακατάληπτο και υπεράγαθο Θεό.

Αγαπημένε Ιησού,
Γνωρίζουμε Αγαπημένε Ιησού με βεβαιότητα θανάτου
ότι Εσύ είσαι η Ανάσταση και η χαρά.
Μακρυά Σου είναι όλα χαμένα.
Η αποστασία Κύριε είναι κόλαση και το ζούμε καθημερινά
καθώς με συνεχείς αμαρτίες διώχνουμε την Αγάπη Σου.
Χάρισέ μας Κύριε να αποζητάμε πάντοτε την αγάπη Σου
με όλη μας την καρδιά, την ψυχή και την διάνοια.
Βοήθησέ μας να σε αγαπάμε
παρ’ όλο τον πόνο και την οδύνη που συνοδεύει
το κενό της απουσίας Σου.
Πότισέ μας με τη λαχτάρα του Θείου έρωτα.
Κράτησέ μας Αγαπημένε Ιησού στο
Έλεος της Αγίας Αγάπης Σου
ώστε να Σε αγαπάμε πιο πολύ απ’ το θάνατο
και να είμαστε σφιχτά ενωμένοι μαζί Σου
ολοκληρωτικά δικοί Σου.
.
Το έλεός Σου να μας καταδιώκει πάντοτε
και να διώξει την ερημιά της ζωής μας.
Πρόσεξε, Κύριέ μας πολυπόθητε Ιησού.
Πρόσεξε, να Είσαι πάντοτε κοντά μας, μέσα μας.
Κι’ όταν θέλουμε κι’ όταν δεν θέλουμε.
Διότι μόνο κοντά Σου αναπνέουμε.
Χάρισέ μας Κύριε την αδιάλειπτη συναίσθηση της Παρουσίας Σου.
Μετά από την εμπειρία της Αγάπης Σου
είναι μάταιο και νεκρό ότι δεν διαβρέχεται από τη Χάρη Σου.
Η Ύπαρξη εκπίπτει σε πικρία στενάζουσα,
Η ασθενής μας φύση δεν μπορεί
να βαστάξει την οδύνη της απουσίας Σου.
Υπάρχουμε Πάνσοφε Κύριε τρεφόμενοι
με τη Σάρκα και το Αίμα Σου,
κοινωνώντας την υπερούσιο Χάρη
της εσταυρωμένης Αγάπης Σου.
Δώσε μας Το έλεος Σου Κύριε ,
να Σε ζούμε έντονα με όλες μας τις αισθήσεις.
Δούλωσε Κύριε
όλα τα παραθύρια της ύπαρξής μας στη Χάρη Σου ,
ώστε να ζητούμε αχόρταγα με όλο μας το Είναι Εσένα,
Tον Δημιουργό και Πατέρα μας,
τώρα και πάντοτε και στους αιώνες των αιώνων.


Αμήν. "


.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

" Γλυκύτατε Σωτήρα των ψυχών ημών ,
χάρισέ μας την ειρήνη και την γαλήνη της Παρουσίας Σου ! "

Καλό απόγευμα Διαβάτη.

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Καλό απόγευμα και σε σας .

Ο Θεός μαζί σας.