Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Από το " Μικρό Συναξάρι "

...

" Και σε αυ­τό το ση­μεί­ο θα πρέ­πει να πι­στέ­ψε­τε τα λό­για μου δι­ό­τι αυ­τό δεν μπο­ρεί να α­πο­δει­χθεί ...

Κα­θό­μουν και δι­ά­βα­ζα αρ­γά , και α­νά­με­σα στην αρ­χή του πρώ­του

και στην αρ­χή του τρί­του κε­φα­λαί­ου,

έ­νι­ω­σα ξαφ­νι­κά ό­τι ε­κεί, στην άλ­λη ά­κρη του τρα­πε­ζιού στε­κό­ταν ο Χρι­στός.

.
.
.
.
.
Ή­ταν τό­σο έν­το­νη η αί­σθη­ση αυ­τή

ό­που έ­πρε­πε να στα­μα­τή­σω το δι­ά­βα­σμα και να κοι­τά­ξω.

Κοι­τού­σα για αρ­κε­τή ώ­ρα και δεν έ­βλε­πα τί­πο­τα.

Ού­τε ά­κου­γα ού­τε αι­σθα­νό­μουν ο­τι­δή­πο­τε.

Μα α­κό­μα και ό­ταν κοί­τα­ζα ί­σια μπρο­στά μου

προς το μέ­ρος ό­που δεν υ­πήρ­χε κα­νέ­νας που να μπο­ρώ να δω,

εί­χα α­κό­μα την ί­δια ζω­η­ρή αί­σθη­ση πως ο Χρι­στός,

χω­ρίς κα­μιά αμ­φι­βο­λί­α, στε­κό­ταν ε­κεί...

Βγή­κα έ­ξω και περ­πά­τη­σα ,

σαν να βρι­σκό­μουν σε έ­να με­τα­μορ­φω­μέ­νο κό­σμο,

κοι­τά­ζον­τας τον κα­θέ­να που προ­σπερ­νού­σα και σκε­πτό­με­νος:

Ο Θε­ός σας δη­μι­ούρ­γη­σε α­πό α­γά­πη!

Σας α­γα­πά­ει ! Εί­σαι ο α­δερ­φός μου... ».

.
Απόσπασμα από το βιβλίο " Μικρό Συναξάρι " ,
του π. Αντώνιου Μπλούμ , εκδόσεις " εν πλω "
Ένα πραγματικά εξαιρετικό βιβλίο που συγκινεί και εμπνέει τον αναγνώστη..

..
.
.

6 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

Το είχα επισημάνει κι εγώ όταν το διάβασα - ήταν πολύ ενισχυτικό για τη ζωή του Μπλουμ, ενισχύει και μας...
Φιλώ σε.

PISTOS788 είπε...

ΟΜΟΡΦΟ!!!

ΕΙΣΑΙ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα αγαπημένη αδερφή μου,με αγάπη εύχωμαι ευλογημένο Φθινόπωρο...
Εχεις μια γλυκιά προσκληση στη "γωνίτσα" της ψυχής μου..αν θέλεις αποδέξουτην..θα χαρώ πολύ!

Η σκέψη και η αγάπη μου πάντα κοντά σου!

Καλό βράδυ!

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Αγαπημένη μου Όλυ ,

Ο Κύριος είναι πάντα δίπλα μας .
Εκείνο που εναπόκειται σε μας είναι να έχουμε τα μάτια της ψυχής μας ανοικτά , για να μπορέσουμε να Τον αισθανθούμε .

Φιλιά πολλά αγαπημένη μου.

Καλή σχολική χρονιά κοπέλα μου .

Διαβάτης είπε...

@ PISTOS 788 ,

Σ΄ ευχαριστώ καλέ κι΄ ευγενικέ μου φίλε .

Όλοι αδέλφια είμαστε σε τούτη την πορεία. Παιδιά Του Ίδιου Θεού Πατέρα .

Καλή μέρα να έχεις .

Ο Θεός μαζί σου.

Διαβάτης είπε...

@ ellen ,

Ελένη μου , σ΄ ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου .

Πολύ όμορφο το παιχνίδι σου , ήδη την αποδέκτηκα την πρόκληση και έγινα κι΄ εγώ παιδί ...

Εύχομαι όμορφες φθινοπωρινές διαδρομές στην ψυχούλα σου.

Την αγάπη μου.