Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Νουθετώντας τον εαυτό μου !

...
.
Διαβάτη , όπου κι΄ αν βρεθείς , ποτέ μην κρίνεις κανέναν , χωρίς να γνωρίζεις την ιστορία της ζωής του…
.
Ο καθένας, μια άλλη διαφορετική ιστορία ...
... ο καθένας μας , μια ζωή ...

που δεν την έζησες, που δεν την ξερεις ...

Τί πόνο , τί στεναχώριες , τί θλίψεις ,

κουβαλάει ο καθένας στις πλάτες του ,

δεν γνωρίζεις ...

.
.
γι΄ αυτό ποτέ μην λες , ποτέ μην κρίνεις ...

Στράφου στης δικής σου ψυχής το ντουλαπάκι ,

σαν θες να βάλεις τάξη ,

και άσε τους άλλους , τη ζωή τους , τις πράξεις τους ...
.
δεν σ΄ αφορά ...
.
Σημαντική η εντολή Του Κυρίου , σ΄ αυτό το θέμα :
.
" Μη κρίνετε , ίνα μη κριθήτε , εν ω γαρ κρίματι ,
.
κρίνετε , κριθήσεσθε ,
.
και εν ω μέτρω μετρείτε , μετρηθήσεται υμίν ... "
.

Καλή μέρα να έχουμε όλοι μας ...

.

Διαβάτης

.
( Νουθεσίες στον εαυτό μου )

.

8 σχόλια:

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

Αν αναφέρεσαι σε θέματα προσωπικής ζωής ή χαρακτήρα έχεις δίκαιο!

Αν όμως αναφέρεσαι σε θέματα πίστεως δεν σκέφτεσαι σωστά!

ΑΝΘΗ είπε...

Αγαπημένη μου Αργυρούλα,

Αν κοιτάξουμε στον καθρέφτη της ζωής, κρίνουμε με βάση τη λογική μας. Ο καθρέφτης όμως της καρδιάς εμπεριέχει την ουσία. Εκεί η κρίση δικαιολογείται, κατανοείται, εφόσον μαθαίνεις να βλέπεις στο πρόσωπο του πλησίον το πρόσωπο του Κυρίου. Καλύτερα λοιπόν να ακολουθούμε τη φράση "Αγαπάτε αλλήλους" και να μην προβαίνουμε σε κρίση, ίσως και κατάκριση.

Καλό βράδυ!

Διαβάτης είπε...

@ Παναγιώτης Τελεβάντος ,

Νάσαι καλά Παναγιώτη .
Ίσως την απάντηση , μας την έχει δώσει πιο κάτω η Ανθή .

Καλό βράδυ να έχεις ,

η Παναγιά μαζί σου.

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Σ΄ ευχαριστώ αγαπημένη μου Ανθή , για τούτη την κατάθεση των σκέψεων .

Χρόνια πολλά για την αυριανή μέρα .
Γιορτάζει η Παναγία μας , ας είναι για όλους σκέπη και παρηγοριά .

Φιλιά πολλά και την αγάπη μου .

υ.γ. ήρθε ο ταχυδρόμος ?

ΑΝΘΗ είπε...

Σου άφησα σχόλιο, καλή μου στο μέιλ σου. Δεν το είδες;

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Όχι Ανθή μου . Ίσως μετά που σχόλασα . Θα το δω αύριο , με υπομονή ...

Φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας!όλα αυτά που είπατε είναι πολύ σημαντικά.Δεν υπάρχει περίπτωση να μην κρίνει κανείς΄εφόσον ο κρινόμενος δίνει αφορμή και αιτία να κριθεί.Ζούμε στην πόλη.Στην έρημο η στο βουνό τι να κρίνει κανείς τα πουλιά η τα βράχια;Αν και εφόσον καταφέρει κανείς να μην κρίνει ξωτρικά θα κρίνει εσωτερικά και αν και αυτό το στάδιο με την δύναμη του Θεού το ξεπεράσει έρχεται ο εχθρός και του ψελλίζει ''Είσαι αγιος''και όσο προσπαθείς να καταφέρεις αρετή τόσο πιο δύσκολα γίνονται τα πράγματα.Δύσκολς αναβάσεις πνευματικές,που μόνο λίγοι τις κατορθώνουν.Είναι γεγονός πως όλοι θα κριθούμε επειδη ..κρίναμε!!!πηνελόπη[συνχωρέστε με...μερικές σκέψεις προσωπικές-ο αγώνας συνχίζεται]

Διαβάτης είπε...

@ πηνελόπη ,

Νάσαι καλά Πηνελόπη μου για όσα μοιράζεσαι μαζί μας .

Ας προσπαθήσουμε κοπέλα μου ...
δεν είμαστε αναμάρτητοι , ούτε άγιοι , απλά ας κλείνουμε το στόμα μας , όπου δεν μας πέφτει λόγος...
σιγά σιγά Η Θεία Χάρη θα μας καθοδηγήσει πως να απφεύγουμε την κρίση και την κατάκριση .

Η Παναγιά μαζί σου .

Την αγάπη μου.