Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Κι΄ εσύ να λείπεις ...

...
Πλησιάζουν Χριστούγεννα ...
.
κι΄ όμως εσύ λείπεις ...
.
Λείπει η ζωντανή σου παρουσία ,
μ' απ΄ την καρδιά μου , ούτε στιγμή δεν έχεις λείψει !
.
Σε ανατρέφω και σε φροντίζω εκεί , γιασεμάκι μου , μυστικά και σιωπηλά ...
.
σε ποτίζω με τα δάκρυα της αγάπης μου ,
.
σε χαϊδεύω με το ζεστό της προσευχής μου χάδι ,
.
σε αισθάνομαι να χαμογελάς , και να υμνείς Τον Κύριο ,
με τους Αγγέλους τ΄ Ουρανού ...
.
και κάθε μέρα σ΄ αγαπάω όλο και πιο πολύ αγαπημένο μου ,
.
και με τα μάτια της ψυχής μου σε βλέπω
ν΄ ανθίζεις και να μοσχοβολάς μες την αυλή του παραδείσου !.
.
Διαβάτης
.
.
( Σκέψεις προσωπικού ημερολογίου μου , απαγορεύται η αναδημοσίευση )
.
..

12 σχόλια:

cummulus είπε...

Μόνο μια μάνα μπορεί να μιλήσει έτσι.

Ανώνυμος είπε...

Τό μεγάλο μήνυμα τῆς ἑορτῆς τῶν Χριστουγέννων.

Ὁ Μέγας Βασίλειος θαυμάζοντας τό γεγονός τῆς Γεννήσεως τοῦ Χριστοῦ, θέτει στό στόμα τῆς Παναγίας τά ἀκόλουθα λόγια: «Πῶς νά Σέ ὀνομάσω ἐγώ, θαυμαστό μου βρέφος; Τί θνητό ὄνομα νά δώσω στόν καρπό τοῦ Ἁγίου Πνεύματος; Νά Σοῦ προσφέρω θυμίαμα ἤ γάλα; Ἔχεις ἀνάγκη ἀπό τίς μητρικές μου φροντίδες, ἤ νά πέσω στά πόδια Σου καί νά Σέ λατρεύω; Τί ἀνεξήγητη ἀντίθεση; O οὐρανός εἶναι ὁ θρόνος Σου κι ἐγώ σέ τοποθέτησα στά γόνατά μου. Σέ βλέπω στήν γῆ κι ὅμως δέν ἄφησες τόν οὐρανό. O οὐρανός εἶναι ἐκεῖ, ὅπου εὑρίσκεσαι Ἐσύ».

Τήν ἀπορία καί τήν ἔκπληξη τῆς Παναγίας συμμερίζεται καί ἅγιος Βασίλειος. Καί προσπαθώντας νά βρεῖ τό μυστικό πού πέτυχε τήν ἕνωση τόσο ἀντιθέτων πραγμάτων, καταλήγει ὅτι εἶναι Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ!

Ἀπό ταπείνωση ὁ Θεός ἔγινε ἄνθρωπος!

Ἀπό τήν ταπείνωσή Του ἡ γῆ ἔγινε οὐρανός!

Δέν ἀνέβηκε ὁ ἄνθρωπος στόν οὐρανό. Κατέβηκε ὁ Θεός στήν γῆ. Καί ἔτσι μᾶς ἔμαθε ἔμπρακτα, πώς μπορεῖ ἡ γῆ, ἀπό τόπος ἐξορίας νά γίνει παράδεισος. Ἀπό ζούγκλα, νά γίνει Βασιλεία τοῦ Θεοῦ. Γι' αὐτό καί οἱ πρῶτοι, πού ἀξιώθηκαν νά Τόν προσκυνήσουν, ἦταν οἱ ταπεινοί ποιμένες. Καί οἱ γεμάτοι ταπεινό καί εἰλικρινές φρόνημα ἀναζήτησης τῆς ἀλήθειας, «μάγοι ἐξ ἀνατολῶν»

Αὐτή ἡ ἀρετή τῆς Ταπείνωσης εἶναι τό μεγάλο μήνυμα τῆς ἑορτῆς τῶν Χριστουγέννων. Μόνο ὁ ἄνθρωπος πού καλλιεργεῖ καί ἀγαπάει αὐτή τήν ἀρετή, μπορεῖ κάπως νά νιώσει, τί ἔγινε ἐκείνη τήν παγωμένη νύχτα τοῦ Δεκέμβρη στήν Βηθλεέμ τῆς Ἰουδαίας. Καί μόνο μέ αὐτή τήν ἀρετή, μπορεῖ νά ἀξιωθεῖ νά δεχθεῖ στήν καρδιά του τόν Νεογέννητο Βασιλέα καί Σωτήρα Χριστό.

Ἁγίου Ἐφραίμ τοῦ Σύρου

Ανώνυμος είπε...

ωραιο!
υπομονή!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα, Αργυρούλα μου!

Κανείς δεν λείπει, όταν είναι μέσα στην καρδιά μας! Αν μου επιτρέπεις, σου αφιερώνω αυτό:

Διαβάτης είπε...

@ όλους ,

Αγαπημένοι μου αναγνώστες , σας ευχαριστώ για το χρόνο σας να μου αφήσετε σχόλιο .Για προσωπικούς λόγους , δεν θα απαντήσω σε κανένα ανώνυμο σχόλιο. Σας ευχαριστώ.

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Ευχαριστώ πολύ , Κώστα και Όλγα για την αγάπη σας.

Καλά Χριστούγεννα!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

" Κανείς δεν λείπει όταν είναι μέσα στην καρδιά μας ! "

Σ΄ ευχαριστώ Ανθή μου.

Πάρα πολύ όμορφο το τραγούδι , σ΄ευχαριστώ !

Καλή συνέχεια κοπέλα μου, και ό,τι καλύτερο στην πορεία της ζωής σου.

Την αγάπη μου.

FLOGA ΚΥΡΙΟΥ είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΠΗΓΗ,ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΒLOGS.ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Διαβάτης είπε...

@ FLOGA ΚΥΡΙΟΥ,

Επιδή επισήμανα αρκετές δικές μου αναρτήσεις να αναδημοσιεύονται από το ιστολόγιό σας , χωρίς καμία νύξη στον συγγραφέα ή την πηγή , και κυρίως σε προσωπικά γραφόμενα και σκέψεις.

Καλό θα ήταν να προσέχουμε τις αναδημοσιεύσεις μας.

Να έχετε όμορφα και ευλογημένα Χριστούγεννα.

Διαβάτης είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ,

Σ΄ ευχαριστώ καλέ μου SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ ,
για τις ευχές και το πέρασμά σου.

Όμορφα κι΄ ευλογημένα Χριστούγεννα σε σένα και στους ανθρώπους που αγαπάς .

Το Θείο Φως της Βηθλεέμ να πλημμυρίζει την καρδιά σου.

Συνοδοιπόρος είπε...

ΑΠΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ.

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Ευχαριστώ αγαπημένη μου.
Την νοιώθω την αγάπη σας !
Απλά η καρδιά θυμάται...

Ευχαριστώ !

Να έχεται όμορφα , ευλογημένα Χριστούγεννα με την οικογένειά σου και τους ανθρώπους που αγαπάς.

Την αγάπη μου.