Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Θεία Οικονομία!

...
Ο γέροντας Παϊσιος μας λέει :

" Ο Καλός Θεός οικονομάει για τον κάθε άνθρωπο έναν σταυρό ανάλογο με την αντοχή του, όχι για να βασανιστεί, αλλά για να ανεβεί από τον σταυρό στον Ουρανό - γιατί στην ουσία ο σταυρός είναι σκάλα προς τον Ουρανό. Αν καταλάβουμε τι θησαυρό αποταμιεύουμε από τον πόνο των δοκιμασιών, δεν θα γογγύζουμε, αλλά θα δοξολογούμε τον Θεό σηκώνοντας το σταυρουδάκι που μας χάρισε, οπότε και σε τούτη την ζωή θα χαιρόμαστε, και στην άλλη θα έχουμε να λάβουμε και σύνταξη και «εφάπαξ». Ο Θεός μας έχει εξασφαλισμένα κτήματα εκεί στον Ουρανό. Όταν όμως ζητούμε να μας απαλλάξει από μια δοκιμασία, δίνει αυτά τα κτήματα σε άλλους καιτα χάνουμε. Ενώ, αν κάνουμε υπομονή, θα μας δώσει και τόκο. Είναι μακάριος αυτός που βασανίζεται εδώ, γιατί, όσο πιο πολύ παιδεύεται σ' αυτήν την ζωή, τόσο περισσότερο βοηθιέται για την άλλη, επειδή εξοφλά αμαρτίες. "


Απόσπασμα από το βιβλίο ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ’’,
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, 2002, Κεφάλαιο 1ο, "Διήλθομεν διὰ πυρὸς καὶ ὕδατος...".

.

.

8 σχόλια:

cummulus είπε...

Aς κάνουμε λοιπόν υπομονή, αλλά και γι αυτήν ακόμη, θα πρέπει να παρακαλέσουμε να μας δωθεί.
Καληνύχτα Αργυρούλα.

Mrs Greenwich είπε...

.......Πάνε μέρες που έβαλες την ανάρτηση. Θέλω να δω σχόλια.Φαίνεται πως όλοι οι υπόλοιποι σηκώνουν το σταυρό τους με χαρά! Όπως ο Απ. Παύλος που έλεγε: Χαίρω εν τοις παθήμασί μου!!! Πάντως εγώ δεν είμαι έτοιμος να δεχτώ το θέλημα του Θεού στη ζωή μου. Προτιμώ το δικό μου. Παρ όλα ταύτα εκκλησιάζομαι, μετέχω των αχράντων μυστηρίων, εξομολογούμε, ανάβω το κεράκι μου στην εκκλησία.....είμαι καλός χριστιανός.....! Λέω και το Πάτερ ημών...γενηθήτω το θέλημά σου.... Κρίμα αγάπες μου μεγάλες κρίμα!!!!! Απέχουμε πολυυυυυυυ!!!!!! Αντε ευχομαι σε όλους και όλες και ιδιαιτέρως στην Αργυρούλα καλές υπομονές..αδελφούλα μου γλυκιά!!!!!

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Ας μας ενισχύει λοιπόν ο Κύριος με υπομονή , για να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε κάθε περιστατικό και δυσκολία της ζωής μας με γαλήνη και πραότητα σις ψυχές μας.

Καλή σου μέρα Κώστα .

Την αγάπη μου στην οικογένεια.

Διαβάτης είπε...

@ Greenwich ,

Καταπληκτικό το σχόλιο !
Σας ευχαριστώ για ό,τι μου γράφετε.
Δυστυχώς κι΄ εγώ το δικό μου θέλημα προτιμώ , παρά Τ΄ Ουράνιου Θεού Πατέρα ...
Πώς μπορεί να αλλάξει αυτό άραγε ;
Στο " γεννηθήτω το θέλημά Σου "
...αισθάνομαι ότι υποκρίνομαι.

Ας μας φωτίζει...

Καλή μέρα να έχετε.

Ο Θεός μαζί σας.

Ανώνυμος είπε...

"Η Θεία πρόνοια είναι ανεξιχνίαστη και ανεξερεύνητη, στοχεύει στη σωτηρία του ανθρώπου και την αιώνια ζωή ."
Αυτό έλεγε ακόμα ο γέροντας Παϊσιος .
Και συνεχίζει :
" ο Θεός προνοεί έτσι ώστε να μας δίνει αυτό που ποθούμε, πολλές φορές πριν καν το ζητήσουμε, αρκεί το μυαλό μας να βρίσκεται σε Αυτόν και να προσευχόμαστε.
Όταν συμβαίνει κάτι άσχημο σε κάποιον είναι παραχώρηση από το Θεό και όχι σταλμένο από αυτόν, έτσι ώστε να εκπαιδεύσει του ανθρώπους ένεκα της οικονομίας Του. "

Καλό απόγευμα Διαβάτη.

χχχ

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Έτσι είναι όπως οι φωτισμένοι γέροντες και πατέρες της εκκλησίας μας , μας τα λένε .
Η μόνη μας λύση στο να ξεφύγουμε απ΄ το άγχος και τις αγωνίες της ζωής , είναι να αφεθούμε με εμπιστοσύνη στην Θεία Πρόνοια .

Εύχομαι ο Κύριος να μας δώσει αυτή την δύναμη .

Καλό βράδυ . Σας ευχαριστώ που περάσατε . Ο Θεός μαζί σας.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΘΕΛΗΜΑ.
ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ!
ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΑΘΗΜΑΣΙ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΡΚΙΝΟ ,ΝΑ ΠΟΝΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΣΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΑΘΗΜΑΣΙ;
ΟΤΑΝ ΠΟΝΑΣ ΔΕΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ
ΟΥΤΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ
ΛΙΩΝΕΙΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ
ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ
ΣΑΝ ΜΙΑ ΒΟΜΒΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ...ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ...ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ..ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ..ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΩ!ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ.ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ.

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Έτσι είναι . Η ανθρώπινη φύση μας δεν μπορεί να καταλάβει τις Θείες Βουλές .

Ας Τον παρακαλούμε να μας ενισχύει με δύναμη.

Καλή μέρα να έχεις , και καλή συνέχεια.

Ο Θεός μαζί σου.