Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

"Θεέ μου, πόσο μπλε ξοδεύεις για να μην σε βλέπουμε!"

...
Πόσο Θεέ μου στ΄ αλήθεια ...
.
"μπλε ξοδεύεις για να μην σε βλέπουμε!"
.
διερωτήθηκε ποιητικά ο Οδυσσέας Ελύτης ...
.
Ίσως γιατί Τη Θέα Του προσώπου Σου ,
.
δεν θα την αντέχαμε ...
.
Ίσως γιατί το Φως Σου
.
θάταν τόσο εκτυφλωτικό ...
.
Ίσως γιατί , για να μπορέσουμε κάποια μέρα να σε δούμε ,
.
χρειάζεται αγώνας και κόπος και μόχθος πολύς ...
.
.........
.
Εύχομαι , μια όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα
σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής .
.
.
.

21 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, Αργυρούλα μου!

Η Θέα του Κυρίου είναι διάχυτη σε φως, μια κι Εκείνος είναι το Φως του κόσμου! Κι επειδή ο Ελύτης είναι ο ποιητής της θάλασσας και του φωτός, σε άλλο ποίημά του αναφέρει: "Θεέ μου πρωτομάστορα, μέσα στις πασχαλιές κι εσύ, Θεέ μου πρωτομάστορα, μύρισες την Ανάσταση." Βεβαίως, η δυσκολία να νιώσουμε τη Θεϊκή παρουσία αναγράφεται στο ίδιο ποίημα: "Για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολλή"!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥΣ ΑΓΩΝΑΣ.

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Έτσι είναι Ανθή μου...
χρειαζόμαστε αγώνα , κόπο , μόχθο πολύ , όχι για να Τον δούμε , αλλά ακόμα και για να Τον αισθανθούμε !

" Για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολλή " !

Καλό απόγευμα Ανθή μου , από την βροχερή Λευκωσία.

Διαβάτης είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

Καλή βδομάδα καλέ μου φίλε SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ. Σ΄ ευχαριστώ που περνάς.

Ας ξεκινήσουμε τον αγώνα. Καλή Δύναμη.

cummulus είπε...

Kαλησπέρα.
Μικρή και αλλά μεστή η ανάρτηση, και κυρίως εύστοχη με το: "χρειάζεται αγώνας και κόπος και μόχθος πολύς ..."

Λάζαρος είπε...

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε.
Συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά για τις αναρτήσεις σου!

Ανώνυμος είπε...

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ...
δεν είναι απρόσιτος...

Άλλο είναι η θέα του Ακτίστου Φωτός

κι άλλο είναι να εμφανιστεί-
ο Κύριος μας
ή να ζωντανέψει η Εικόνα Του
μέσα στο Ναό
εν ώρα θείας Λειτουργίας...

κι επιπλέον
όση άσκηση και κόπο και να κάνει κανείς...
αν ΔΕΝ εχει Τ Α Π Ε Ι Ν Ω Σ Η
ο Χριστός μας
δεν φαίνεται...με τίποτα.

ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΦΡΟΝΗΜΑ
ΤΟΝ ΦΕΡΝΕΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ,
ΟΧΙ Ο ΚΟΠΟΣ.

υπάρχουν ψυχές
που Τον είδαν
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ
μόνο και μόνο επειδή ΕΚΕΙΝΟΣ
το θέλησε
για κάποιο λόγο...
(κι όχι γιατί είχαν κάνει καμμία άσκηση.)

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΨΥΧΕΣ ΟΛΟΜΟΝΑΧΕΣ
-ανθρωπίνως-
που μόνον ο Χριστός μας
τις ενισχύει.

ΚΑΛΗ σας ΝΥΧΤΑ.

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Σ΄ ευχαριστώ Κώστα για το σχόλιο.
Χρειαζόμαστε δύναμη εκ των άνω ...
Δεν είμαστε όμως μόνοι , ας μην δειλιάλουμε μπροστά στον αγώνα .
"χρειάζεται αγώνας και κόπος και μόχθος πολύς ..."

Καλή μέρα να έχεις.

Διαβάτης είπε...

@ lllazaros ,

Σας ευχαριστώ για το σχόλιο και τα καλά σας λόγια.

Εύχομαι μια όμορφη , ειρηνική και ευλογημένη χρονιά να έχουμε.

Καλή Δύναμη!

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

"χρειάζεται αγώνας και κόπος και μόχθος πολύς , φίλε/η μου ..."

« Θεὸν οὐδεὶς ἑώρακεν πώποτε »

Καλή μέρα να έχεις.

Ανώνυμος είπε...

8.35 πμ

ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΧΘΟΥΣ!

ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΣΜΑΤΑΡΑ!

ΚΑΙ ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ....
10000000 ΜΟΧΘΟΥΣ
10000000000 ΚΟΠΟΥΣ
ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΩ
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ
ΜΕ ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΤΑΙ
ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟ
ΟΤΙ κάτι....ΈΚΑΝΑ
ΚΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ.!

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΓΙΑΣΑΝ
ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΟΥΣ...
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ,

ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΠΩΣ ΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ
ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΟΠΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ
ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ...
Η ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ
ΑΥΤΟ
ΕΙΝΑΙ Λ Α Θ Ο Σ....

ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΙΚΌ...
και να κανει απλα και ησυχα μονο οτι μπορεί....
τοτε πιο πολυ οφελειται...

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ.

ΤΩΡΑ ΤΑ ΥΠΟΛΛΟΙΠΑ.........
............................
...............................

Ανώνυμος είπε...

Αργυρούλα μου καλημέρα, Χρόνια πολλά και ευλογημένα σε εσένα και στην κόρη σου την Νικολέτα, που γιόρταζε πριν λίγες μέρες,
Όπως λέει ο Κύριος στους μακαρισμούς: Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται'. Εάν δεν φυτευτεί ο λόγος του ευαγγελίου στα βαθύτερα επίπεδα της καρδίας μας κάνοντας τον τρόπο υπάρξεως, έτσι ώστε να ενεργείτε η ένωση μας με τον Χριστό και να καθαριζόσαστε τελείως από τα πάθη μας κι από την αμαρτία, σύμφωνα και με την προτροπή του Αποστόλου Παύλου στην προς Κολοσσαείς Επιστολή του Κεφ.3 χωρία 4 έως 11 η οποία προτροπή υποδεικνύει τον τρόπο ζωής και των αγώνα όσων θέλουν την οργανική και Αληθινή σχέση με το Αίμα και το Σώμα του Χριστού. ..... <<Αδελφοί, ὅταν ὁ Χριστὸς φανερωθῇ, ἡ ζωὴ ἡμῶν, τότε καὶ ὑμεῖς σὺν αὐτῷ φανερωθήσεσθε ἐν δόξῃ. 5 Νεκρώσατε οὖν τὰ μέλη ὑμῶν τὰ ἐπὶ τῆς γῆς, πορνείαν, ἀκαθαρσίαν, πάθος, ἐπιθυμίαν κακήν, καὶ τὴν πλεονεξίαν, ἥτις ἐστὶν εἰδωλολατρία, 6 δι' ἃ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας, 7 ἐν οἷς καὶ ὑμεῖς περιεπατήσατέ ποτε, ὅτε ἐζῆτε ἐν αὐτοῖς· 8 νυνὶ δὲ ἀπόθεσθε καὶ ὑμεῖς τὰ πάντα, ὀργήν, θυμόν, κακίαν, βλασφημίαν, αἰσχρολογίαν ἐκ τοῦ στόματος ὑμῶν· 9 μὴ ψεύδεσθε εἰς ἀλλήλους, ἀπεκδυσάμενοι τὸν παλαιὸν ἄνθρωπον σὺν ταῖς πράξεσιν αὐτοῦ 10 καὶ ἐνδυσάμενοι τὸν νέον τὸν ἀνακαινούμενον εἰς ἐπίγνωσιν κατ' εἰκόνα τοῦ κτίσαντος αὐτόν, 11 ὅπου οὐκ ἔνι ῞Ελλην καὶ ᾿Ιουδαῖος, περιτομὴ καὶ ἀκροβυστία, βάρβαρος, Σκύθης, δοῦλος, ἐλεύθερος, ἀλλὰ τὰ πάντα καὶ ἐν πᾶσι Χριστός. Θεού πρόσωπο και Σωτηρία δεν Βλέπουμε
Εύχομαι σε όλους μας να δώσει ο Χριστός αυτήν την Θέληση για ένα ανυποχώρητο, ανένδοτο αγώνα εναντίο του εαυτού μας και των παθών μας μέχρι την τελευταία πνοή μας , ἐπ' ελπίδι αναστάσεως ζωής αιωνίου".

Υ. Γ. Αργυρούλα να ξέρεις, ότι πάντοτε σε παρακολουθώ μέσα από το ζωτικό blog σου, από το οποίο στηρίχθηκα παρά πολλές φορές καθώς και από τα σχόλια των επισκεπτών και φίλων του blog. Μερικά σοβαρά προσωπικά και γενικά οικογενειακά προβλήματα καθιστούσαν αδύνατο να συμμετέχω έστω και μ ένα απλό χαιρετισμό.
Σήμερα τα πράγματα συν Θεώ , βαίνουν καλώς.

Με αγάπη
Γιώργος

Διαβάτης είπε...

@ Γιώργος ,

Γιώργο , χρόνια πολλά κι΄ ευλογημένα σε σένα και στην οικογένειά σου.
Σ΄ ευχαριστώ για το σχόλιο ,για τις ευχές και για όλα όσα μου γράφεις.
Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την αγάπη σου.

Η αλήθεια είναι ότι έχει πολύ καιρό ν΄ αφήσεις τα ίχνη σου στο μπλογκ , και δεν σου κρύβω ότι πέρασες ακετές φορές απ΄ το μυαλό μου, αλλά δεν είχα καν το εμαιλ σου να επικοινωνήσω μαζί σου.

Εύχομαι όλα να πάνε καλά , σε όλους τους τομείς ...

Εύχομαι το Θείο Φως Του Ουρανού να σε φωτίζει και να σε καθοδηγεί πως να χειρίζεσαι δυσκολίες και στεναχώριες της ζωής , και η χάρις και η ευλογία Του Παναγία Πνεύματος να σε προστατεύει από κάθε παγίδα και πειρασμό .

Και πάλιν σ΄ ευχαριστώ που επικοινώνησες.

Αν θες στείλε μου μαιλ.

Καλή δύναμη.

email :
argyroula.georgiou805@gmail.com

Ο Θεός μαζί σου.

Ελενα καπακιώτου είπε...

Αργυρουλα μου
χρονια πολλα
και ο νεος χρονος
να φερει σε ολο τον κοσμο
υγεια και γαληνη!!!

καλο απογευμα ναχεις

Διαβάτης είπε...

@ zinaa kapa ,

Ζήνα μου , καλή χρονιά κοπέλα μου.
Ό,τι επιθυμείς να εκπληρωθεί ...
Πόσο χαίρομαι που πέρασες απ΄ εδώ!
Να είσαι πάντα καλά .
Την αγάπη μου από τη Λευκωσία.

Ανώνυμος είπε...

Αργυρούλα μου, καλησπέρα
Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για το ενδιαφέρον και την αγάπη σου, την οποία ως ευλογία την αισθάνομαι πραγματικά να αγκαλιάζει τις δυσκολίες, στεναχώριες μου, τις παγίδες και τους πειρασμούς μου, που τόσο διαισθητικά συνέλαβες.
Σύντομα θα επικοινωνήσω μαζί σου μέ μαιλ
Ο Θεός να έχει πάντα καλά εσένα και την οικογένεια σου.
Γιώργος

Ανώνυμος είπε...

Ότι πιο όμορφο διάβασα ποτέ!

Διαβάτης είπε...

@ Γιώργος ,

Καλή σου μέρα .
Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την αγάπη σου.
Εύχομαι κάθε καλό.
Θα περιμένω το μαιλ σου.

Καλή δύναμη. Ο Θεός μαζί σου.

Διαβάτης είπε...

@ Cranberry ,

Σ΄ ευχαριστώ κορίτσι μου .
Εύχομαι να έχεις μιαν όμορφη , ευλογημένη μέρα.

Ο Θεός μαζί σου. Την αγάπη μου.

Alexandros Kouros είπε...

θεε μου...γιατι εδω οι κυριοι και οι κυριες διαβαζοντας ενα τετοιο αποφθεγμα ανοιγουν θρησκιακές συζητήσεις...; να μια καλη ερωτηση που εχω να σου κανω...

Διαβάτης είπε...

@ Alexandros Kouros ,

Καλημέρα Αλέξανδρε ...

Απλά κουβεντιάζουμε ...

Ευχαριστώ που πέρασες από δω.

Καλή Ανάσταση !