Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Γλυκιά Οπτασία !

...
"Μες της ψυχής μου το μανουάλι
κρατάω αναμμένο το καντυλάκι σου...
και καθώς φώτιζες ψες το σκοτάδι μου ,
σε είδα που πλησίασες , και μούδωσες το χέρι ...
Με δρόσισες με το χαμόγελό σου ,
με μέθυσες με το άρωμά σου,
πλημμύρισες τη ψυχή μου με Φως...
.
Σε χάϊδεψα με στοργή στην αγκαλιά μου
σε πότισα με της προσευχής μου τα δάκρυα ,
σε κράτησα τρυφερά , μέχρι που ήρθε η αυγή .
.
Ήσουν εκεί και πάλιν, δεν ήταν όνειρο .
Ήσουν εκεί , μαζί με τους Αγγέλους στον παράδεισο !
Σε είδα ολόλευκο κι΄ ολάνθιστο ,
δικό μου γιασεμάκι ,
ν΄ αφήνεις το γλυκό σου άρωμα ,
θυμίαμα ευωδιαστό , Στα πόδια Του Αγαπημένου ,
και να ομορφαίνεις μια γωνιά Του Ουρανού ! "


Διαβάτης

( Σκέψεις προσωπικού ημερολογίου , απαγορεύεται η αναδημοσίευση ).
.
.

4 σχόλια:

cummulus είπε...

Καταλαβαίνων...τι να πώ..στίχοι που βγαίνουν από βαθύ πόνο και μεγάλη αγάπη, πως μπορούν να σχολιασθούν;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

αυτό το αγγελάκι θα σε βάλει στον παράδεισο ...αν δεν πεισμῶνεις....

Διαβάτης είπε...

@ cummulus,
@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,
@ Ανώνυμος,

Την καλημέρα μου , και την αγάπη μου.