Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Κόσμημα μοναδικό !



Το ωραιότερο κόσμημα που είχα ποτέ !

Η αγκαλιά του παιδιού μου γύρω από το λαιμό μου !

Όποια ηλικία κι΄ αν έχει το παιδί μου ...

Όποια ηλικία κι΄ αν έχει η μαμά ...

***

Αυτές τις μέρες που σε συνάντησα ήταν σαν να γέμισα την καρδιά μου με οξυγόνο !
Αναζωογονήθηκα , αναπτερώθηκε το ηθικό μου , προσπάθησα να χορτάσω με την γλυκιά σου παρουσία ,
να έχω αποθέματα μέχρι να σε ξανασυναντήσω ...
Όσο μακρυά κι΄ αν βρίσκεσαι , εγώ είμαι εκεί δίπλα σου ...
Η προσευχή μου με ταξιδεύει κοντά σου ...
Και κάθε μέρα σ΄ αγαπάω όλο και πιο πολύ !

Διαβάτης




3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πραγματι δεν υπαρχει ωραιοτερο

ωραιο το ιστολογιο σου

Ανώνυμος είπε...

Πολύ γλυκιά ανάρτηση !

Σ΄ ευχαριστούμε που την μοιράτηκες μαζί μας.

Γεσθημανή

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,
@ Γεσθημανη ,

Σας ευχαριστώ πολύ , για τα καλά σας λόγια και την αγάπη σας .

Εύχομαι ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο στον καθένα ξεχωριστά .

Την αγάπη μου :)