Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ἀναστεναγμοὶ ἁμαρτωλῆς ψυχῆς




Ἰησοῦ Υἱὲ Θεοῦ, ἐλέησόν με. Ἔλξε με γιά νά σὲ πλησιάσω. Εἶμαι κρατούμενος στή φυλακή,
Κύριε, καὶ μὲ περιβάλλει τὸ σκοτάδι. Εἶμαι δεμένος μὲ πολλὰ δεσμὰ σιδερένια καὶ δέν ἔχω ἀνακούφιση. Λύσε τὰ δεσμά μου, γιά νά ἐλευθερωθῶ. Διῶξε τὸ σκοτάδι, γιά νά δῶ τὸ Φῶς σου.

Ἐξάγαγε μὲ ἀπὸ τή φυλακή γιά νά σὲ πλησιάσω. Δῶσε μου τὰ ὦτα νά σὲ ἀκούω. Δῶσε μου τοὺς ὀφθαλμοὺς νά σὲ βλέπω.  Δῶσε μου τή γεύση νά σὲ γευτῶ.  Δῶσε μου τὴν ὄσφρηση νά σὲ ὀσφραίνομαι. Δῶσε μου τὰ πόδια νά ἔρθω σ” Ἐσένα. Δῶσε μου τὰ χείλη νά μιλάω γιά Σένα. Δῶσε μου τὴν καρδιά νά σὲ φοβᾶμαι καὶ νά σὲ ἀγαπῶ.

«Ὁδήγησόν με, Κύριε, ἐν τῇ ὁδῷ σου καὶ πορεύσομαι ἐν τῇ ἀληθείᾳ σου». Ἐπειδὴ εἶσαι ἡ ὁδός, ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή. Πάρε ἀπὸ μένα τὸ δικό μου καὶ δῶσε μου τὸ θέλημά σου, νά ποιῶ τὸ θέλημά σου τὸ ἀγαθό. Πάρε ἀπὸ μένα τὸ παλαιὸ καὶ δῶσε μου τὸ καινούργιο. Πάρε ἀπὸ μένα τὴν καρδιά τὴν πέτρινη καὶ δῶσε μου τὴν καρδιά τὴν σαρκίνη, πού θὰ σὲ ἀγαπάει, θὰ σὲ τιμάει, θὰ σὲ ἀκολουθεῖ.

Δῶσε μου ὀφθαλμὸ νά δῶ τὴν ταπείνωσή σου,γιά νά τὴν ἀκολουθήσω. Δῶσε  μου ὀφθαλμὸ νά δῶ τὴν πραότητα καὶ τὴν ὑπομονή σου, γιά νά τὶς ἀκολουθήσω. Πές λόγο καὶ θὰ γίνουν τά πάντα. Ἐπειδὴ ὁ λόγος σου  εἶναι  πράξη.

( Ἅγιος Τύχων Ζαγκόρσκ )

***

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής .
Εύχομαι ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο στον καθένα ,
πλούσια λουσμένο από Την Χάρη και Την Ευλογία Τ' Ουρανού !

Διαβάτης




2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aγαπημένη μου ,

Καλημέρα ,ευχομαι παντα η ΠΑΝΑΓΙΑ μας να σε δυναμώνει και η προσευχή σου να φυλάει την οικογένεια σου αλλά και όποιον βρεθεί στο δίαβα σου.........Το έχω νιώσει πολλές φορες και ευχαριστώ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ που ενωσε τα μονοπάτια της ζωής μας .

Την αγάπη μου ,ελενα

Διαβάτης είπε...

@ Έλενα ,

Πολυαγαπημένη μου ,

Εγώ ευχαριστώ Το Θεό που σ΄ έφερε στο δρόμο μου ...
Ευχαριστώ εσένα που είσαι δίπλα μου σε όλα τα δύσκολα της ζωής , μα και σ΄ όλα τα όμορφα που μοιραζόμαστε ...

Η προσευχή , μας κρατά ενωμένους με την Πηγή Της Ζωής , Τον Γλυκύτατο Ιησού Χριστό μας ! Είναι το οξυγόνο της ψυχής μας , η ανάσα μας .

Στα μονοπάτια της συναντιώμαστε και η δοξολογία μας Προς Τον Κύριο είναι πιο δυνατή .

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου . Σ΄ ευχαριστώ που είσαι πάντα εκεί για τον καθένα μας .

Την αγάπη μου . Η Παναγιά να σε σκεπάζει παντοτεινά .