Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Στο ταπεινό κελλάκι του !

 
 
Στο ταπεινό κελλάκι σου
παππούλη γονατίζω ,
και ταξιδεύω με το νου,
και με τα μάτια της ψυχής
σωπαίνω και δακρύζω !
 
Ήτανε δώρο νάρθω εκεί
δώρο ευλογημένο ,
γιατί ήταν τάμα της καρδιάς
που πρόσμενα να κάνω !
 
Ακούμπησα στα πόδια σου
κάθε κρυφό μου πόθο
και τώρα σ  έχω μες το νου
κάθε στιγμή που αισθάνομαι
τις θλίψεις όλες της ζωής
τα πόδια να λυγίζουν ...
 
Μονάχα με τη σκέψη σου
παππούλη , όλα αλλάζουν
κι΄ όλοθερμα σ΄ευχαριστώ
και ταπεινά σ΄ ευγνωμωνώ
για κάθε Θείο Δώρο ,
που φέρνεις μέσα στις ψυχές
όσων σ΄ επικαλούνται
και μυστικά προσεύχονται
και εσένα ακουμπούνε !
 
Παππούλη την ευχούλα σου
πάντα θα την κρατάω
σαν φυλακτό στο δρόμο μου
όπου κι΄ αν περπατάω ...
 
***
 
(  Στην υπέροχη ψυχούλα που φρόντισε για την εκπλήρωση
του πιο πάνω τάματος . Ευχαριστώ !!! )
 
 
 
 
 
 

 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο και πολύ συγκινητικό
Αργυρούλα μου!!!
Να είσαι ευλογημένη γλυκιά μου φίλη...Όλοι οι καρποί του Αγίου Πνεύματος, να στολίζουν την τρυφερή ψυχή σου!!!

Την ευχούλα του Παππούλη μας να έχουμε!!
...ας φροντίσει σύντομα να ξαναπάμε...

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Σ΄ ευχαριστώ !!!
Αν και με πολύ άγχος σήμερα φορτωμένη στις πλάτες μου , εύχομαι ο παππούλης και Άγιος Γέροντας να μας βοηθήσει.

Ας μας σκεπάζει με τη χάρη του , και ας καθοδηγεί τα βήματά μας σε μονοπάτια ολόφωτα ...

Καλή δύναμη !

Σε φιλώ :)