Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Μαθήματα Ζωής !

 

Μιλήσαμε αρκετή ώρα στο τηλέφωνο ...
Η φωνή της , ζεστή , γλυκειά , νεανική , δροσερή ...
Γεμάτη αισιοδοξία και πίστη !  Τόσο τρυφερή ...

- " Ο Θεός , μας αγαπά , και ό,τι και αν μας συμβαίνει
δεν θα μας αφήσει να πάθουμε κακό ,
όλα θα τα οδηγήσει για το καλό μας ... "
Μου είπε τόσο ταπεινά και γαλήνια την πιο πάνω κουβέντα .

Δεν μπορώ να περπαρήσω , μόνο πολύ λίγο με πατερίτσες ,
και μόνο μέσα στο σπίτι . Έτσι γεννήθηκα ...

Την ρώτησα την ηλικία της ... 35 χρονών , μου είπε ...
Με φροντίζουν οι γονείς μου , και είμαι καλά !

Η κάθε της λέξη ακουγόταν τόσο δοξολογητικά
προς Τον Κύριο ! Κανένα παράπονο ... καμιά γκρίνια ... τίποτα απ΄ αυτά .

Την ρώτησα πώς περνά τις ώρες της στο σπίτι ...
Διαβάζω παρακλήσεις , και βίους των Αγίων .
Και με το τηλέφωνό μου μπαίνω κάποτε στο internet . 
Όχι πάντα , γιατί δεν έχω σύνδεση , αλλά μπήκα πολλές φορές στο Οδεύοντας .

Σ΄ ένα της σχόλιο , άφησε το τηλέφωνό της , κι΄ έτσι επικοινωνήσαμε .
Κι΄έτσι σήμερα πήρα ένα απ΄ τα μεγαλύτερα μαθήματα της ζωής μου !

Ψυχές , με τόσες δυσκολίες και τόσο πόνο στη ζωή τους ,
κι΄ όμως η κάθε τους αναπνοή είναι ένας ύμνος δοξολογίας Προς Τον Κύριο .
Αν έκανα μιαν ακτινογραφία σ΄ εκείνη τη ψυχούλα
θάβλεπα μέσα τη λέξη ευγνωμοσύνη , τη λέξη Ευχαριστώ !
Μόνο αυτά !

Έδωσα μια υπόσχεση μυστικά μέσα μου .
Να μην ξαναπαραπονεθώ για τίποτα !
Όλα έχουν τον λόγο τους , και για το κάθετι υπάρχει η λύση.
Φτάνει να είμαστε άνθρωποι ευγνωμοσύνης !

Καλό σας βράδυ !

                                                                                      Διαβάτης

( Η παρούσα ανάρτηση αφιερωμένη στην Αντρούλα , που μου έδωσε μάθημα ζωής , με ένα απλό τηλεφώνημα . Ο Θεός να της δίνει δύναμη , και να είναι πάντα στο πλάϊ της )
 

***
 
 

 

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σ΄ευχαριστούμε...Αντρούλα μας!!!
Ο Χριστός μας.. που τόσο αγαπάς.. ας δίνει φτερά στην ψυχούλα σου κι ακλόνητη πίστη στο πνεύμα σου!!

Καλή δύναμη στον αγώνα σου!

Γεσθημανή είπε...

Αντρούλα , είσαι τόσο υπέροχη ψυχή ! Σ΄ ευχαριστούμε !!!

Με το παράδειγμά σου μας έδωσες το μεγάλο δίδαγμα ... της Υπομονής και προπαντώς της Δοξολογίας !

Σ΄ ευχαριστούμε !

Γεσθημανή

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστω πολύ, για τα καλά σας λόγια, που γράψατε, για εμένα, την Αντρουλα.Ευχαριστω, το Οδεύοντας, και εύχομαι, να συνεχίσει, να είναι, "Φαρος φωτός", στους Ορθόδοξους αδελφούς μας. "ΚΥΡΙΕ βοηθησε με, να αντιμετωπίσω, με ψυχική γαλήνη, όλα όσα θα μου φέρει, η σημερινή ημέρα.Βοηθησε με, να παραδοθώ, ολοκληρωτικά, στο αγιο θέλημα Σου.Στην κάθε ώρα, αυτής της ημέρας, φώτιζε με, και δυναμωνε με, για το κάθε τι.Οποίες ειδήσεις, κι αν λάβω, στο διάστημα της σημερινής ημέρας, δίδαξε με, να τις δεχθώ, με ηρεμία, και με την πεποίθηση, ότι προέρχονται, απο το αγιο θέλημα Σου.Καθοδήγησε, τις σκέψεις μου, και τα συναισθήματα μου, σε όλα τα έργα μου, και τα λόγια μου.Σ' όλες, τις απρόοπτες περιστάσεις, μη με αφήσεις να ξεχάσω, ότι τα πάντα, προέρχονται, από Σενα.Δίδαξε με, να συμπεριφερομαι, σε κάθε μέλος, της οικογένειας μου, με ευθύτητα, και σύνεση, ώστε, να μην συγχυσω, και στενοχωρησω, κανένα.ΚΥΡΙΕ, δος μου τη δύναμη, να υποφέρω, τον κόπο, και όλα τα γεγονότα, της ημέρας αυτής, καθ' όλη την διάρκεια της.Καθοδήγησε, την θέληση μου, και δίδαξε με, να προσεύχομαι, να πιστεύω, να υπομενω, να συγχωρώ, και να Αγαπώ. Η μελέτη της Αγίας Γραφής, είναι Τροφή, της ψυχής.Φωτίζει, το Νου, και τη καρδιά, που μέσα της, έρχεται, ο Χρίστος, και η πνευματική μας αναγέννηση.Μακάρι, να μιλησει, και να μπει, μέσα, στις καρδιές μας, η χάρη του Χρίστου, και να δώσει, τους καρπούς, του Αγίου Πνεύματος.Αναρωτιέμαι, τι θα γινόταν, αν μεταχειριζομασταν, την Αγία Γραφή, όπως το κινητό μας τηλεφωνο;. _Αν θα την κουβαλουσαμε, μαζί μας παντού;. _Αν θα γιρνουσαμε πίσω, να τη πάρουμε;. _Αν "σερφαραμε", σ' αυτην, πολλές φορές, την ημέρα;. _Αν θα την χρησιμοποιήσουμε, για να λάβουμε μηνύματα;. _Αν την μεταχειριζομασταν, σαν να μην μπορούσαμε, να ζήσουμε, χωρίς αυτην;. _Αν την δίναμε, ως δώρο, στα παιδιά;. _Αν θα την χρησιμοποιούσαμε, ενώ ταξιδεύουμε;. _Αν την χρησιμοποιούσαμε, σε ώρα ανάγκης;. Μήπως, το κανείς;. _Ωωωωχ, που είναι, η Αγία Γραφή μου;. Α, και κάτι ακόμη.Σε αντίθεση, με το κινητό σας, η Αγία Γραφή σας, δεν πρόκειται, πότε, να αποσυνδεθεί, επειδή, ο Ιησούς, έχει πληρώσει, τον λογαριασμό. Με αγάπη Χρίστου: Αντρουλα.

Διαβάτης είπε...

@ Aντρούλα ,

Αντρούλα μου , το σχόλιό σου με συγκίνησε αφάνταστα ! Πόσα διδάγματα στ΄ αλήθεια μας έδωσες ! Υπομονής και πίστης ! Ούτε ο πιο διάσημος Θεολόγος δεν θα μας τα έλεγε αυτά που εσύ μας είπες σήμερα . Γιατί κοπέλα μου καλή , τα δικά σου λόγια είναι πρώτα απ΄ όλα εμπειρίες ζωής , δεν είναι απλά λόγια ...

Το ότι σε γνωρίσαμε είναι ένα Δώρο από Το Θεό , για να μας στείλει ένα μήνυμα . Ότι για τον καθένα επιτρέπει όσα οι ώμοι του μπορούν να αντέξουν , τίποτα περισσότερο , τίποτα λιγότερο .

Θέλει να μας πει πως υπάρχουν πάντα πολύ σοβαρότερα προβλήματα από τα δικά μας , γι΄ αυτό να μην παραπονιώμαστε , να μην γκρινιάζουμε , να μην δυσανασχετούμε ...

Σ΄ ευχαριστούμε για την αγάπη σου και τα καλά σου λόγια .

Το Οδεύοντας έχει πάντα ανοικτές τις πόρτες του για σένα και για κάθε Οδοιπόρο , για να ξεδιψάσει και να πάρει μια ανάσα στην πορεία της ζωής ...

Σ΄ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου .

Η Παναγία μας να σε κρατά όρθια να μην λυγίσεις ποτέ !

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Ναι πραγματικά ευχαριστούμε πολύ αυτή την υπέροχη ψυχούλα !

Μας έδωσε πολύ δυνατά διδάγματα με το παράδειγμά της .

Ο Θεός να της δίνει δύναμη και να εδρεώνει την πίστη της .

Σ΄ ευχαριστώ για το πανέμορφο σχόλιο .

:)

Διαβάτης είπε...

@ Γεσθημανή ,

Σ΄ ευχαριστώ γλυκειά μου φίλη Γεσθημανή .

Τέτοιες ψυχές είναι τόσο πολύτιμες για όλους μας ... μας φωτίζουν το δρόμο με το παράδειγμά τους .

Ο Θεός να ενισχύει τον αγώνα τους .

Σου στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)