Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Γλυκιά μου Παναγιά !

 
 
 
" Γλυκιά Μητέρα των θλιμμένων
 και στήριγμα των χριστιανών ,
 δος στις ψυχές των πονεμένων
 λίγη δροσιά Των Ουρανών ! "
 
 ***
 
 Απόψε , Παναγία μου ,
 αισθάνθηκα ότι βρέθηκα ανάμεσα σ΄ Αγγέλους ...
Εκεί στο κατανυκτικό εκκλησάκι σου
Παναγία Μακεδονίτισσα !
 Αισθάνθηκα ότι βρισκόμουν τυλιγμένη
 με Τον Πάνσεπτο Χιτώνα Σου ...
 Αισθανόμουν την τρυφερή Αγκαλιά Σου
 να με κρατά τόσο Στοργικά ...
 σαν τη Μάνα το μικρό της βρέφος ...
 Έτσι θέλω Παναγία μου
 παντοτεινά να Σε αισθάνομαι ...
 Την Τρυφερή και Στοργική Αγκαλιά Σου
 να με τυλίγει θερμά ,
και μαζί μ΄ εμένα όλους τους ανθρώπους που αγαπώ ,
που βρίσκονται είτε κοντά μου , είτε μακρυά .
Εσύ Παναγία μου όλους μπορείς να τους αγκαλιάσεις ...
για όλους νοιάζεσαι και μεσητεύεις Τον Υιό Σου !
 Γλυκιά μας Παναγιά προστάτευε 
από κάθε κίνδυνο και πειρασμό
 και από κάθε παγίδα στο διάβα μας
τον κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής !
  ...
 
Αμήν !
 
                                                                           Διαβάτης   
 
 
" Χ ρ ό ν ι α   Π ο λ λ ά !!! "
 
 
 
 
 
 

4 σχόλια:

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Χρονια Πολλα και παντα η Παναγιά μας μαζί σας.

Ομορφη αφιερωμενη αναρτηση για το Γενέσιον της Θεοτοκου μας.

Διαβάτης είπε...

@ ΘΑΝΟΣ ,

Αγαπημένε μου Θάνο ,

Πολύ σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές και την αγάπη σου !

Πολλά πολλά χαιρετίσματα στην Εύη και εύχομαι σύντομα να ξανασυναντηθούμε .

Έχετε όλη μου την αγάπη :)

Αλεξία είπε...

Καλησπέρα! Χρόνια πολλά και η Παναγία μας να μας σκεπάζει όλους! Ευχαριστώ πολύ για αυτή την όμορφη ανάρτηση. Πολλά φιλιά από την Αθήνα

Διαβάτης είπε...

@ Αλεξία ,

Ευχαριστώ πολύ Αλεξία μου για τα όμορφα κι΄ ευγενικά σου λόγια .

Εύχομαι η Γλυκιά μας Παναγιά να σε συντροφεύει όπου και αν βρίσκεσαι .

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου στην Αθήνα και σε όλες τις υπέροχες ψυχούλες που ζουν εκεί !

Να έχεις μιαν όμορφη μέρα :)