Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Το αύριο είναι Του Θεού .

.

Έρχονται στιγμές που θέλω να προγραμματίσω το μέλλον μου ,

το αύριο , το μεθαύριο ... με δικά μου σχέδια και δικές μου επιθυμίες .

Ανοίγω το μυαλό μου και αρχίζω να σχεδιάζω,

να κάνω όνειρα , να βάζω τις επιθυμίες μου με σειρά.

Μετρώ ξανά και ξανά μη τύχει και κάνω κανένα λάθος.

Μήπως και ξεχάσω κάτι που επιθυμώ , και παραπονέσω τον

φτωχό εαυτό μου .

Ξάφνου σταματώ , γιατί μια αγωνία με κυριεύει…

μα δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον…

δεν ξέρω τι θα γίνει αύριο ...

δεν ξέρω τι θα γίνει κάν στο επόμενο λεπτό.

Αρχίζω να σκέφτομαι σοβαρά προβληματισμένη ,

και τότε βλέπω το παρόν να με περιμένει, ταπεινό κι ήσυχο,

εκεί στην γωνία του δωματίου.

Και μόνο σαν το κοιτάξω προσεκτικά φωτίζεται ολάκερο ,

και ανοίγει μια τεράστια αγκαλιά να με βάλει μέσα ,

και να μου δείξει όλα όσα ωραία δεν έβλεπα ,

όταν προλίγου αγωνιούσα για το αύριο.

Και μου ανοίγει πόρτες και παραθύρια ,

και μου δείχνει τα αστέρια και το φεγγάρι,

τον ήλιο, τα δέντρα και τα λουλούδια ,

και μου δείχνει και τα άλλα πλάσματα της γης ,

και μου δείχνει το παρόν , και όλα όσα μπορώ να ζήσω ,

και ανοίγει μια πόρτα στην καρδιά μου ,

και γίνεται κι αυτή ένας μικρός ολόφωτος κήπος ,

και μια μελωδία μου ψυθιρίζει μυστικά ...

Το σήμερα είναι μονάχα δικό σου ,

το αύριο , ανήκει Στον Θεό !

.

Εύχομαι στον κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής ,

μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα ,

καλό κι΄ ευλογημένο μήνα ,

γλυκό κι΄ ειρηνικό φθινόπορο ,

πλούσια γεμάτο απ΄ Την Χάρη και Την Δωρεά Του

Παναγίου Πνεύματος ,

και ο Ιησούς Χριστός και η Γλυκειά μας Παναγιά ,

να μην μας εγκαταλείπουν ποτέ .

.
Διαβάτης

.

6 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

Πολύ σοφές σκέψεις. Μίλησαν κατευθείαν μέσα στην καρδιά μου.
Αυτή την μεγάλη αλήθεια προσπαθώ να την θυμίζω-γιατί συνεχώς την ξεχνώ-συνεχώς στον εαυτό μου...
Να είσαι καλά.

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Όλυ μου , ας ζούμε το παρόν , όσο μπορούμε γεμίζοντας την καρδιά μας, με όλα τα πλούσια αγαθά που μας χαρίζει καθημερινά ο Θεός .
Ας μοιραζόμαστε , και ας χαιρόμαστε με τον κάθε διπλανό μας, με τον κάθε συνάνθρωπό μας .

Ας αφήσουμε το αύριο να το οδηγήσει ο Θεός , όπως Εκείνος γνωρίζει καλύτερα .

Καλή συνέχεια στην μέρα σου.

Ο Θεός μαζί σου.

Αργυρούλα

elis.pandora. είπε...

Οταν ο ανθρωπος κάνει σχέδια για το αύριο ο Θεός γελάει...

Διαβάτης είπε...

@ elis.pandora.

Πολύ σοφό !
Και είμαστε τόσο ανόητοι εμείς οι άνθρωποι, νομίζουμε ότι μπορούμε να ρυθμίζουμε και να προγραμματίζουμε τα πάντα ...

Καλή σου μέρα κοπέλα μου,
ο Θεός μαζί σου.

Αργυρούλα

Αλντεμπαράν είπε...

Καλή χρόνια! Σου αφιερώνω την ανάρτηση μου Αργυρούλα.

Διαβάτης είπε...

@ Αλντεμπαράν ,

Καλή χρονιά και σε σας .
Σας ευχαριστούμε για την αφιέρωση σας , στο " Μικρό Ωρολόγιο " ,
με θέμα " Να ζούμε την κάθε μέρα " ,του Στάρετς Σέργιου .
«Να ζούμε στο παρόν», συνιστά ο Γέροντας, μια και είναι ο μοναδικός χρόνος που είναι πραγματικά αληθινός, ο μόνος χρόνος που μετράει πραγματικά για εμάς !

Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε μαζί μας το πιο πάνω κείμενο.

( Ολόκληρο το κείμενο βρίσκεται στο " Μικρό Ωρόλόγιο " ,
http://wra9.blogspot.com/ )

Αργυρούλα