Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Το αντίδοτο είναι ο Χριστός !

.

Συνοδοιπόρε , σύντροφε , διαβάτη της ζωής . . .

θλίβεσαι ; Ο Χριστός είναι η χαρά !

Πονάς ; Ο Χριστός είναι το μοναδικό παυσίπονο !

Νοιώθεις αδικημένος ; Ο Χριστός είναι η δικαιοσύνη !

Είσαι έρημος ; Ο Χριστός είναι η συντροφιά σου !
.
.

Νοιώθεις καταπιεσμένος ; Ο Χριστός είναι ο ελευθερωτής !

Σε κούρασε το σκοτάδι ; Ο Χριστός είναι το φως του κόσμου !

Οδοιπορείς σε άγνωστους και ερημικούς δρόμους ;

Ο Χριστός είναι ο Αλάνθαστος Οδηγός !

Διψάς για λίγη αγάπη ; Ο Χριστός είναι η Μοναδική Αγάπη στον κόσμο !

Άνοιξε την καρδιά σου , και αγάπησε με όλη σου τη δύναμη Το Θεό της Αγάπης !

Τότε θα αισθανθείς το μεγαλείο της ζωής .

Τότε το θάρρος και η αισιοδοξία θα κυριαρχήσουν στον ψυχικό σου κόσμο ,

και οι αποσταμένες σου δυνάμεις θα τεθούν σε συναγερμό ,

και θα ενεργοποιηθούν για να σου χαρίσουν την ειρήνη και τη χαρά της ψυχής σου .

.

( Απόσπασμα από το βιβλίο " Υπάρχει Ελπίδα ; " , του π. Θεοφίλου Ζησοπούλου ,

που η αγαπημένη φίλη Αυγή από τη Θεσσαλονίκη , φρόντισε με την αγάπη της ,

να έχω στα χέρια μου , και την οποία ολόθερμα ευχαριστώ )

.

Εύχομαι , ό,τι όμορφο κι΄ ευλογημένο και για την σημερινή μέρα ,

στον κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής .

Καλή πορεία και καλή δύναμη στου καθενός τον αγώνα .

Καλή σας μέρα .

.
Διαβάτης

.

6 σχόλια:

jacki είπε...

Όλα Αυτός.
Καλημέρα.

Διαβάτης είπε...

@ Jacki ,

Κορίτσι μου γλυκό .
Καλή σου μέρα .
" Τοις πάσοι τα πάντα " .
Όλα Αυτός Ιωάννα μου .
Και την κατάλληλη στιγμή για τον καθένα μας .

Μια όμορφη και γλυκειά μέρα να έχεις .

Την αγάπη μου ,

Αργυρούλα

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Να είσαι καλά ψυχή μου!

Διαβάτης είπε...

@ ΦΩΤΕΙΝΗ ,

" Όσοι έχουν παράθυρο προς τον ουρανό, βλέπουν κάθε μέρα και μια διαφορετική αυγή " !

Κάθε καλό και σε σένα αγαπημένη Φωτεινή.

Χάρηκα πολύ που πέρασες απ΄ το σοκάκι μας .

Πολύ όμορφα και τα δικά σου ιστολόγια.

Θα τα λέμε .

Πάντα με ελπίδα κι΄ αισιοδοξία να πορεύεσαι στη ζωή σου.

Ο Θεός μαζί σου,

Αργυρούλα

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη,
Όταν όλα στην ζωή μας γίνουν Χριστός .....
Πόσο πραγματικά δύσκολο είναι αλλά και πόσο ωραίο και απλό είναι ταυτόχρονα .Να προσευχόμαστε συνεχώς και ο Κύριος είναι πάντα δίπλα μας .Κύριε Ιησού Ελέησον ημάς .......
Να αγαπάμε να υπομένουμε τους πόνους με ταπείνωση και να προσευχόμαστε.
Σε Ευχαριστώ που είσαι πάντα δίπλα μου.Εύχομαι η Παναγία πάντα νάναι δίπλα σου .

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Καλή σου μέρα κοπέλα μου .
Ναι , αν για το κάθε τι στη ζωή μας, είχαμε πρώτο Τον Χριστό , ίσως τα πράγματα να ήταν πολύ διαφορετικά για όλους μας .
Θάταν ο κόσμος μας όμορφος , ειρηνικός , γαλήνιος !
Όμως , Τον Χριστό Τον έχουμε πάντα στην δεύτερη θέση , κι΄ εκεί όπου νοιώθουμε ότι βρισκόμαστε σ΄ αδιέξοδο . Πρώτα κάνουμε το θέλημά μας , και ύστερα , άμα δούμε ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά τότε καταφεύγουμε Στον Χριστό .

Εύχομαι , αγαπημένη μου Έλενα , ο Κύριος να φωτίσει το μυαλό και την ψυχή μας , και να μας κάνει να καταλάβουμε αυτό που μας είπε .
Το ότι : " Χωρίς εμού , ου δύνασθε ποιείν ουδέν " !

Και σίγουρα μόνο τότε , " όταν όλα γίνουν Χριστός " , θα βρει ανάπαυση και γαλήνη η ψυχή μας.

Καλή μέρα να έχεις , και η Παναγιά μαζί σου .

Την αγάπη μου ,

Αργυρούλα