Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Η Πυξίδα

.

Θεέ μου , Εσύ που στάθηκες
μ΄αγάπη στο πλευρό μου,
Και που στον κάθε κίνδυνο
σε είχα βοηθό μου,


Δώσ' μου και τώρα δύναμη ,
στις δύσκολες τις ώρες,
στις ώρες της απόγνωσης
και στις ζωής τις μπόρες,


Γυρνώντας με τη σκέψη μου
Στα χρόνια τα παλιά,
Να βρω στην ευπλαχνία σου
γλυκειά παρηγοριά !


Για όλα όσα μου χάρισες,
να νοιώσω ευγνωμοσύνη,
και να αντικρύσω τη ζωή
ξανά μ ΄ εμπιστοσύνη !


Και την Αγάπη Του Χριστού
Έχοντας για πυξίδα,
Στα χέρια Του Σωτήρα μου
ν΄ αφήσω κάθ΄ ελπίδα !

.
Εύχομαι μιαν όμορφη , κι΄ ευλογημένη βδομάδα

σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής .

Εύχομαι ο καπετάνιος της ζωής μας ,

και ο κυβερνήτης του σύμπαντος κόσμου ,

να είναι για όλους μας πυξίδα , οδηγός και κυβερνήτης ,

και να μας οδηγά σε κόσμους όμορφους , μοναδικούς !

Καλή μέρα ας έχουμε όλοι μας .

.
Διαβάτης

..-

6 σχόλια:

jacki είπε...

Αχ καλή μου Αργυρούλα η εικόνα που χρησιμοποίησες με γύρισε στα μικρά μου χρόνια..
:)
Καλημέρα.

Διαβάτης είπε...

@ jacki ,

Ναι , έχεις δίκαιο .
Θυμίζει τα κατηχητικά μας , και όμορφες , παιδικές συντροφιές ...
Χρόνια αξέχαστα ! ...

Εύχομαι να έχεις μιαν όμορφη μέρα.

Την αγάπη μου,

Αργυρούλα

ANAZHTHΣH είπε...

Είναι και δική μου εικόνα αγαπημένη.Λειτουργεί μέσα μου γλυκά,καθησυχαστικά, καταπραϋντικά. Καλό βράδυ κορίτσι μου.

Roadartist είπε...

Είναι απίστευτο..αλλά αυτή η εικόνα λέει πάρα πολλά μέσα μου..ξυπνά παιδικές αναμνήσεις και μου θυμίζει έντονα τη μητέρα μου.. μου την είχε δώσει και την είχα στο προσκεφάλη μου..Να είσαι καλά, καλώς σε βρήκα..

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Όλυ μου καλημέρα ,

Ας Τον έχουμε με εμπιστοσύνη στο πηδάλιο του πλοίου της ζωής μας.
Κι΄ Εκείνος ξέρει καλά το δρόμο.
Ξέρει να κατευνάζει τη θάλασσα όταν είναι τρικυμισμένη.
Ξέρει να ησυχάζει τον άνεμο όταν φυσά μανιασμένος.
Ξέρει να χαρίζει την ηρεμία και την γαλήνη στις καρδιές μας ,
όταν πνιγόμαστε από τις μέριμνες και τις σκοτούρες αυτής της ζωής.

Χαίρομαι που αυτή η εικόνα σε γαληνεύει τόσο .

Καλή μέρα να έχεις.

Η Παναγιά να σε σκεπάζει παντοτεινά.

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ Roadartist ,

Σε καλημερίζω και σε καλοσωρίζω στο σοκάκι μου .

Χαίρομαι που μ΄ αυτή την εικονίτσα, αυτήν την Άγια και γαλήνια Μορφή Του Ιησού μας, πήγαμε όλοι πίσω στα παλιά , αγνά , παιδικά , νεανικά μας χρόνια.
Ίσως τότε να εναποθέταμε με εμπιστοσύνη τη ζωή μας στα χέρια Του.
΄Ισως τώρα να μην το κάνουμε με τόση ευκολία , και γι΄ αυτό να αναπολούμε εκείνες τις εποχές .

Εύχομαι ο Κύριος να φωτίσει τις ψυχές μας και να μας οδηγήσει κοντά Του. Και να κρατήσει γερά το τιμόνι της ζωής μας .

Καλή μέρα να έχεις και η Παναγιά να σε σκεπάζει παντοτεινά.

Από τη μεγαλόνησο με την αγάπη μου,

Αργυρούλα