Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

Μακροθυμώ - Υποχωρώ - Συγχωρώ

.


"Μακροθυμώ" σημαίνει δίνω χρόνο στη σχέση μου με το διπλανό μου, ώστε να καταλάβει αυτός το λάθος του, ή να αισθανθώ εγώ την υπαιτιότητά μου; Σημαίνει πως δεν αντιδρώ βίαια και "εν βρασμώ", αλλά αφήνω το χρόνο και τον Θεό να με οδηγήσουν στην αποκάλυψη των αιτιών που προκάλεσαν μια σύγκρουση, και της ωφέλειας που μπορεί να προκύψει τελικά από αυτήν.

.
.
..
..
"Υποχωρώ" σημαίνει κάνω λίγο πίσω το εγώ μου. Αρνούμαι τον εγωκεντρισμό μου, "μεριάζω" (κάνω χώρο) στην καρδιά μου για να χωρέσουν μέσα μου όλα; Η στεναχώρια που μου προξενεί ο διπλανός μας, η φιλία μας που δοκιμάζεται, η συγνώμη που του οφείλω, ο θυμός που δεν πρέπει να εκδηλωθεί, η αγάπη που δεν καλλιεργώ όσο θά έπρεπε.

"Συγχωρώ" σημαίνει να μπορώ τελικά να χωράω μέσα στον τόπο της καρδιάς μου μαζί με τον συνάνθρωπό μου; Να έχω τόσο συστείλει το εγώ μου, ώστε όχι μόνο να έχω κάνει χώρο για το διπλανό μου, αλλά και να τον προσκαλώ στην καρδιά μου, να τον αποδέχομαι, να τον φιλοξενώ στον τόπο της...

Ο στίβος του καθημερινού μας βίου δεν ορίζεται μόνο με λόγια. Θέλει αγώνα, άσκηση και άθληση.
Αυτή είναι η δυσκολία του αυτή και η γοητεία του!

.
.
Ευχαριστώ την αγαπημένη φίλη από τη Θεσσαλονίκη για το πιο πάνω υπέροχο σχόλιο
.
που άφησε για την χθεσινή μας ανάρτηση .
.
Ίσως τελικά πρέπει ο καθένας , να ρίξει το δικό του τείχος ,
.
που έχει στημένο μέσα στη δική του ψυχή ,
.
και δεν είναι άλλο από το τείχος του εγωισμού ,
.
που δεν μας αφήνει να δούμε πάραπέρα , παρά μόνο
.
τον δικό μας κακομαθημένο εαυτό .
.
Καλημέρα σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής .
..
.

4 σχόλια:

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη,
Τουτη την ώρα ας προσευχηθουμε όλοι μας για τον μικρό Κυριάκο .Περνάδύσκολες στιγμές στην εντατική.......
Τελευταία χημειοθεραπεία αλλά έπαθε σηψεμία ...
Εύχομαι οι προσευχές όλων μας να εισακουστούν και να καταφέρει το αγγελούδι να βγεί νικητής .Ατελείωτος γολγοθάς ,οι γονείς λύγισαν αλλά ειμαι σίγουρη ότι Ο Κύριος και η Παναγία είναι δίπλα τους.Σας ευχαριστώ όλους .

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου Έλενα ,
ας αφήσουμε λοιπόν κάθετι στην πάντα , κι΄ ας υψώσουμε τα μάτια στον Ουρανό , και ας παρακαλέσουμε Τον Πατέρα Τον Ουράνιο , να σταθεί δίπλα στον μικρό Κυριάκο , και να δώσει στήριγμα και παρηγοριά να ξεπεράσει και αυτήν την δυσκολία.
Να δώσει κουράγιο και υπομονή και πίστη στους γονείς να σταθούν στα πόδια τους , και να μην λυγίσουν.
Ευχόμαστε η Παναγιά να περιφρουρήσει τον μικρό Κυριάκο και τούτη τη φορά.

Καλή δύναμη

Ανώνυμος είπε...

mαθατε τι εγινε το παιδακι?

Seagull είπε...

Αργυρούλα, καλή σου μέρα!
Όπως γνωρίζςις ήδη, έχω δημιουργήσει ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε, αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή, να με ενημερώσεις και να “κατεβάσω” τις σχετικές αναρτήσεις μου.

Ευχαριστώ
Seagull
http://seagullstefanos.blogspot.com/

Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους