Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Στην Χρυσοκουρδαλιώτισσα

.

Απλό και ταπεινό και όμορφο ...

το κατανυκτικό Σου Εκκλησάκι ,

Παναγία Χρυσοκουρδαλιώτισσα !
.

Πρώτη φορά βρέθηκα εκεί ,
.
χάρη σε μια γλυκύτατη ύπαρξη .
.
Σ΄ ένα τοπίο μαγευτικό και όμορφο,

ήρεμο , απόμερο , σιωπηλό ...

Γαλήνη , και κατάνυξη , και Θεία Μελωδία ,

που απ΄ τα γιήνα σ΄ ανεβάζει στα Ουράνια ,

μέσα σε μια στιγμή που θα βρεθείς εκεί ...

Κι΄ είναι στιγμή μοναδική και όμορφη,

γιατί θ΄ ακουμπήσεις την καρδιά σου ,

μπροστά Στη Μάνα Του Θεού σου ,

Στη μάνα των μανάδων ,

Στη μάνα τ΄ ουρανού και της γης ,

και θα της πεις ικετευτικά :

" Μητέρα , ανάλαβέ την ύπαρξή μου ,

και ό,τι θες Εσύ , Παναγιά μου .

Εσύ γνωρίζεις τους κτύπους της

καλύτερα από μένα ... "

.

.

2 σχόλια:

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη,
Ξύπνησα χωρίς κέφι σήμερα ...
Το χαμόγελο του Γέροντα Ιωσήφ, και τα όμορφα λόγια σου με ξύπνησαν απο τη θλίψη μου και τη μιζέρια μου.
Πίστη και προσευχή και να αφεθούμε στο θέλημα του Κυρίου που ποτέ δεν μας εγκαταλίπει και ΑΥΤΟΣ ΓΝΩΡΊΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ......
Η Παναγία να σκεπάζει την οικογένεια σου.Ευχαριστώ Τον Κύριο που με έφερε στο σοκάκι τους .

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Ο πονηρός , προσπαθεί να μας κλέψει τη χαρά και την ηρεμία της ψυχής μας με κάθε τρόπο .
Είναι ύπουλος . Μετά τη χαρά , μας φέρνει θλίψη , για ν΄ απογοητευθούμε ...
Μετά την ηρεμία μας φέρνει ταραχή , για να αναστατωθούμε ...
Ας είμαστε σε εγρήγορση και επιφυλακή .
Ας φυλάμε με προσοχή τις θερμοπύλες της ψυχής μας , να μην τις βρεί αφύλακτες ο εχθρός ...

Καλή σου μέρα , αγαπημένη
μου, γλυκειά ψυχούλα .
Εγώ σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου,

Η Παναγιά να σας σκέπει κάθε στιγμή