Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Α γ α π ώ . . .

.
"Αγαπώ χωρίς να κοιτώ ποιός μ' αγαπά.
.
Αγαπώ χωρίς να κοιτώ ποιός με μισεί.
.
Αγαπώ χωρίς να ερευνώ τη ζωή του άλλου.
.
Αγαπώ χωρίς να ελέγχω.
.
Αγαπώ χωρίς θυμό.
.
Αγαπώ χωρίς εγωϊσμό.
.
Αγαπώ χωρίς περιέργεια.
.
Αγαπώ χωρίς κέρδος.
.
Αγαπώ χωρίς ανταλλάγματα.
.
.
.

Αγαπώ για να αγαπώ αληθινά.
.
Αγαπώ για να αγαπώ το Θεό.
.
Αγαπώ για να ταπεινώνομαι.
.
Αγαπώ για να σιωπώ.
.
Αγαπώ για να προσεύχομαι καρδιακά.
.
Αγαπώ στοργικά.
.
Αγαπώ καρδιακά.
.
Αγαπώ υπομονετικά.
.
Αγαπώ χωρίς όρια.
.
Αγαπώ χωρίς τον εαυτό μου.

Αγαπώ κοιτώντας τον κάθε ένα με αγάπη Θεού ,
.
για να ζήσει και ο καθένας την αγάπη του Θεού

που τη ζώ κι΄ εγώ μέσα στην καρδιά μου ! "

.........................................................

Το δυσκολότερο έργο του ανθρώπου

αγαπημένοι μου διαβάτες, οδοιπόροι ,

και συνοδοιπόροι της ζωής ,

είναι η αγάπη στην πράξη .

Ας κάνουμε ένα βήμα ,

ας προσπαθήσουμε ν΄ ανοίξουμε την καρδιά μας στην αγάπη .

Ο άνθρωπος είναι πλασμένος για ν΄ αγαπάει !


Εύχομαι μιαν όμορφη μέρα στον καθένα .

Και ένα όμορφο , ειρηνικό , γλυκό σαββατοκυρίακο σε όλους .


Διαβάτης
.
.

.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Α γ α π ώ . . .

Κοίτα σύμπτωση!
Μέσα στο τραίνο από το σπίτι στη δουλειά, κοιτούσα από το παράθυρο τα λουλούδια και τα δέντρα και ένοιωθα τόσο έντονα πάνω τους την Αγάπη. Νόμιζα ότι ο Πατέρας μου σήμερα έχει κατέβει πιο χαμηλά και μου έλεγε:

Κοίτα τα δέντρα, με αγάπη για σένα!
Κοίτα τα λουλούδια, με αγάπη για σένα!
Κοίτα το χώμα, με αγάπη για σένα!
Κοίτα τα πουλιά, με αγάπη για σένα!
Όλα με αγάπη για σένα, γιατί σ´αγαπώ πολύ!

Ω γλυκιά μου Αγάπη, που πλημμυρίζεις τα πάντα με Αγάπη, σε παρακαλώ, σε ικετεύω, φύτεψε και στις καρδιές μας τον σπόρο της Αγάπης, να γίνει ο κοσμος μας ζηλευτός να ευφρανθείς Εσύ ο Θεός μας με τα έργα Σου! Να μην μπορούμε να Σε στενοχωρούμε πλέον. Να μπορέσουν να γειάνουν οι πληγές Σου, να Σου σκουπίσουμε τα δάκρυα που εμείς Σου προκαλέσαμε και Εσύ τα δέχτηκες από την πολλή Σου Αγάπη για εμάς!
Δoς μας ΑΓΑΠΗ Κύριε!

Αργυρούλα μου, σου εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο σε σένα και στην οικογένειά σου
Και το γλυκύτατο κορίτσι μας, που με έχει σκλαβώσει και γιορτάζει την Κυριακή, η Αγία Παρασκευή να είναι πάντα μαζί μας και να σκεπάζει όλους όσους Αγαπώ.
Ήθελα να σου πω ακόμα ότι έχω μια φίλη την Παναγιώτα που δουλεύει στην Κυπριακή Πρεσβεία, θαυμάσια κοπέλα, και είναι κι αυτή από τη Λευκωσία.

Με αγάπη

Αθανασία

Διαβάτης είπε...

@ Αθανασία ,

Αθανασία μου , σ΄ ευχαριστώ για το όμορφο μήνυμά σου . Πολύ γλυκό , πολύ ζεστό !
Πραγματικά σ΄ ευχαριστώ .
Τι άλλο να πω περισσότερο ;

Εύχομαι και για σένα ένα όμορφο , δροσερό σαββατοκυρίακο μέσα στον καύσωνα της Αθήνας , και σίγουρα με την Αγάπη μπορούμε να δροσίσουμε , και ταυτόχρονα να δροσιστούμε .

Καλή συνέχεια στην πορεία της ζωής σου ,

Ο Θεός μαζί σου κάθε στιγμή

Από τη μεγαλόνησο με την αγάπη μου

Αργυρούλα

Ανώνυμος είπε...

Η καρδιά μου γεμάτη.
Μαζεύω και δίνω σε όλους λίγο απ΄τη δική μου, λίγο απ΄τη δική σου αν έχεις να δώσεις.
Ίσως έτσι φτιάξουμε ένα ωκεανό αγάπης κι όταν η αγάπη γίνει ωκεανός, θα ξεχυλίσει.
Κι όταν ένας ωκεανός ξεχυλίσει, τότε τα παίρνει όλα.
Δεν ξεχωρίζεις τίποτα πια.
Κι αυτό που μένει και αναδύεται απo τα ερείπια είναι η ίδια η αγάπη.

π.Α.Θ.

diakonia agapis είπε...

Με λίγα λόγια λίαν αγαπητέ ΔΙΑΒΑΤΗ θυσία και ταπείνωση αυτή είναι η αγάπη. Θέλει αγώνα...αυτογνωσία...αυταπάρνηση!!!

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Σ΄ ευχαριστώ για το πολύ πολύ όμορφο σου σχόλιο .

Σίγουρα άμα γεμίσουμε τον εσσωτερικό μας κόσμο με αγάπη , τι άλλο μπορεί να ξεχειλίσει από μέσα μας , παρά μονάχα " Αγάπη ".

Ας αρχίσουμε λοιπόν από μέσα μας ,
απ΄ το δικό μας πιθάρι να το γεμίσουμε .

Καλή μέρα να έχετε .

Ο Θεός μαζί σας .

Διαβάτης είπε...

@ Διακονία Αγάπης ,

Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε απ΄ το " Οδεύοντας " , και τα τα πολύ όμορφα λόγια που μας λέτε.

αγώνα...αυτογνωσία...αυταπάρνηση!!!

Προπάντως αυταπάρνηση !!

Ας ξεχάσουμε λιγάκι τον εαυτό μας , κι΄ ας αγαπήσουμε τον αδελφό μας , τον διπλανό μας, τον συνάνθρωπό μας .

Καλή συνέχεια στην πορεία σας.

Ο Θεός να ευλογά το έργο σας.

Σας χαιρετώ από τη Λευκωσία.