Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Η Διαφορά !

.


« Ξύπνησα νωρίς ένα πρωί ,
και βιάστηκα ν΄ αρχίσω τη μέρα μου .
Είχα τόοοσα πολλά να κάνω ,
που … δεν είχα χρόνο να προσευχηθώ .


Τα προβλήματα που με βρήκαν ήταν πολλά
και τα καθήκοντά μου ασήκωτα .
Γιατί (;) δεν με βοηθά ο Θεός , αναρωτήθηκα ; ...
Και μου απάντησε : « Μα δεν μου το ζήτησες » !!!


Προσπάθησα να έρθω κοντά Στον Θεό ,
χρησιμοποίησα όλα τα κλειδιά στην κλειδαριά ,
ο Θεός με επέπληξε με ηρεμία :
« Παιδί μου , δεν μου κτύπησες την πόρτα » !!!


Ξύπνησα νωρίς το επόμενο πρωί , και …
σταμάτησα , πριν αρχίσω τη μέρα μου ,
σκέφτηκα …
είχα τόσα πολλά να κάνω , που …
έπρεπε πρώτα να βρω χρόνο να … προσευχηθώ !!! »

..............................................................................................
.
Αγαπημένοι μου διαβάτες , οδοιπόροι , και συνοδοιπόροι της ζωής ,
.
ο Ουράνιος Πατέρας , είναι εκεί , κάθε στιγμή , και περιμένει
.
τον καθένα μας , να εναποθέσουμε Στα Χέρια Του ,
.
τις φροντίδες και τις μέρινμες της ζωής μας ,
.
να Του μιλήσουμε για τους πόνους και τις αγωνίες μας ,
.
για τα προβλήματα και τις στεναχώριες μας ,
.
κι΄ Εκείνος σαν στοργικός Πατέρας , να μας χαρίσει
.
το Άπειρο Έλεός Του , και να μας δώσει στήριγμα και παρηγοριά ,
.
ελαφρύνοντας έτσι το βαρύ φορτίο του βίου μας .

Ας αποδεχθούμε με Αγάπη αυτό Το Θείο Δώρο και προνόμοιο

της προσευχής που ο Σπλαχνικός Πατέρας μας προσφέρει ,

και θα δούμε μεγάλη ωφέλεια στη ζωή μας ,

και θα ενισχυθούμε με αμέτρητη δύναμη .

Εύχομαι ένα όμορφο , καλοκαιρινό σαββατοκυρίακο σε όλους μας .

( Διαβάτης )

Δεν υπάρχουν σχόλια: