Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Τα σύννεφα των λογισμών ...


"Πικραίνεται η καρδιά μας από το δηλητήριο και τα σύννεφα των πονηρών λογισμών ,
όταν από την αμέλειά μας απομακρυνόμαστε πολύ από την προσευχή και την Ευχή Του Ιησού .

Γλυκαινόμαστε όμως πάλιν με την αίσθηση μιας γλυκύτητας ή μιας μακαρίας αγαλλιάσεως , όταν πρόθυμα λέμε την Ευχή μέσα στο εργαστήριο της διανοίας μας με επιμέλεια και Θείο Έρωτα ! "
.
.
..
.
.

( Άγιος Ησύχιος , Φιλοκαλία , 1ος τόμος )
.
.....
.
Αυτή την περίοδο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής ,
.
ένας από τους ισχυρότερους εχθρούς μας είναι
.
ο πόλεμος που μας γίνεται από τους λογισμούς .
.
Κοιτάζοντας την πιο πάνω εικόνα , νοιώθω πως το μυαλό μου
.
πολλές φορές , μοιάζει κάπως έτσι ... τόσο θολωμένο ... τόσο σκοτισμένο ...
.
τόσο συννεφιασμένο ...
..
Το όπλο μας και η ασπίδα μας , μόνο Το Όνομα Του Ιησού !
.
" Κύριε Ιησού Χριστέ , ελέησέ με "
.
Δεν υπάρχει άλλο τρόπος . Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ασπίδα προστασίας .
.
Και είναι ένα όπλο που το έχουμε πάντα μαζί μας .
.
Κάθε ώρα και κάθε στιγμή .
.
......
.
Την καλημέρα μου από τη μεγαλόνησο ,
.
σε κάθε διαβάτη και συνοδοιπόρο της ζωής.
.

4 σχόλια:

jacki είπε...

" Κύριε Ιησού Χριστέ , ελέησέ με "
Καλό υπόλοιπο.

Διαβάτης είπε...

@ Ιωάννα μου , την καλημέρα μου , και την αγάπη μου .
Και καλή συνέχεια ...

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη,
Κύριε Ελέησον ημας τους πταιόντας σοι πολλά, καθ΄ εκάστην ώραν Χριστέ μου και δος προ τέλους τρόπους του μετανοείν......
Κύριε Ιησού Χριστέ Ελεησον με .....
Πρέπει να το λέμε όσες πιο πολλές φορές μπορούμε.Πράγματι βοηθά το κάθε άνθρωπο που προσπαθεί καιτο νιώθει πραγματικά .
Καλημέρα καλή συνέχεια .Η Παναγιά μαζί σας.

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρε μου , αγαπημένη ,
σ΄ ευχαριστώ για το υπέροχο σου σχόλιο .
Μεγάλη η δύναμη της " Ευχής " .
Ας την έχουμε όπλο στο χέρι μας , και ασπίδα στην ψυχή μας .
Καλή συνέχεια και σε σένα ...
Η Παναγιά μαζί σου.