Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Γράμμα ...


Μητέρα, αν το βρεις βαρύ το γράμμα μου,
είναι που σκύβει απάνω του ο Πενταδάκτυλος
φορτωμένος Τούρκο,

αν το βρεις ασήκωτο,
είναι που γονατίζει απάνω του ο Πενταδάκτυλος φορτωμένος Τούρκο.

Είναι ένα μεγάλο πρόβλημα ο Πενταδάκτυλος, μητέρα.

.


Στο κάτω-κάτω το Μόρφου δεν το βλέπουμε,

στο κάτω-κάτω την Κερύνεια δεν τη βλέπουμε,

την Αμμόχωστο δεν τη βλέπουμε,

όμως αυτός είν' εκεί απέναντί μας ,

όμως αυτός είναι διαρκώς εκεί απέναντί μας ,

και μας κοιτάζει και μας κοιτάζει μ' ένα τρόπο ...

και κάθεται βραχνάς και μολύβι στο στήθος μας,

όμως αυτός είν' εκεί απέναντί μας ,

και δεν μπορεί να κρυβεί σαν το Μόρφου,

και δε μπορεί να κρυβεί σαν την Κερύνεια

και σαν την Αμμόχωστο.

Και λέει: "Λοιπόν";

και μας ρωτά: "Λοιπόν";

(Κώστας Μόντης)

....

Ανασήκωσε την πλάτη κι΄ απόσισέ τους , Πενταδάκτυλέ μου...

Μη στέκεις άλλο βουβός , και σιωπηλός ,

αυτή η σιωπή σου μας πνίγει ...
....

Την καλημέρα μου σε κάθε διαβάτη και συνοδοιπόρο της ζωής
.
σε κάθε γωνιά της γης μας ,
.
και ένα όμορφο , ειρηνικό και ευλογημένο σαββατοκυρίακο
.
να έχουμε όλοι μας , χωρίς να ξεχνάμε , πως για 35 χρόνια
.
η Κύπρος μας συνεχίζει ακόμα να στενάζει ...
..

2 σχόλια:

Ελενα καπακιώτου είπε...

καθε φορά που ταξηδευω για Λευκωσία... και παντα ο δρόμος μου προς το καιμακλι περναω απο εκει... βλεπω ακριβως αυτο.... αυτην την καταραμενη γιγάνταια σημαια των τούρκων!!! με ενοχλει!!!

το ποιημα του Κώστα Μόντη ειναι πολύ ωραίο... ετυχε να τον γνωρίσω κάποτε...

καλη σου μερα

Διαβάτης είπε...

@ zinna ,
Ζήνα μου καλημέρα.
Πολύ φρικτό , ναι αυτό το θέαμα.
Ως πότε άραγε θα την ατενίζουμε εκεί απέναντι;

Εύχομαι να μας λυπηθεί ο Θεός , και σύντομα να μας δώσει μια βιώσιμη λύση.

Την αγάπη μου από την πρωτεύουσα.

Καλό σαββατοκυρίακο,

Αργυρούλα

υ.γ. Ο Κώστας Μόντης ... πάντα υπέροχος !
Απ΄ τους αγαπημένους μου