Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Τελικά ...


Το νάχεις φίλους είναι πολύ σημαντικό δώρο από τον Θεό !

Δώρο με ανεκτίμητη αξία !

" είναι σαν να' χεις αδελφό

που στέκεται κοντά σου ,

έστω κι αν ο πραγματικός

θα φύγει μακριά σου !... "



.

Το να αποκτήσεις ένα φίλο είναι ευλογία Θεού !

Το να έχεις ένα φίλο είναι Δώρο Θεού !

Το να κρατήσεις ένα φίλο είναι Αρετή !

Το να είναι καποιος φίλος σου , είναι Τιμή για σένα , μα και γι΄ αυτόν !

....

Ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά Τον Ουράνιο Πατέρα ,

για κάθε φίλο κι΄ αδελφό που έχει φέρει στον δρόμο μου

και στη ζωή μου.

Κι΄ ευχαριστώ και όλους εσάς , που παρ΄ όλες τις αδυναμίες μου

εξακολουθείτε ακόμη και με ανέχεστε ...

Εύχομαι ένα όμορφο , ευλογημένο , ειρηνικό απόγευμα

να έχει ο καθένας μας ,σε όποια γωνιά της γης κι΄ αν βρίσκεται !

.

8 σχόλια:

Συνοδοιπόρος είπε...

Aγαπημένη,
Ευχαριστώ το θεό που σε έφερε στο δρόμο μου.Οντως νιώθω ότι όλα γίνονται σύμφωνα με την Θεία Πρόνεια .Δίπλα σου νιώθω πνευματικά πιο δυνατή.
Ο δρόμος μας είναι μακρύς .Ευχομαί ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΗΚΩΣΕΙ.
Σημερά ένιωσα τον πόνο του συνάνθρωπου μου του συνάδελφου μου που μέσα απο τα μάτια του προσπαθούσε να μου πει πόσο θέλει να κρατηθεί και να αντέξει αυτή τη μεγάλη δοκιμασία.Πίστη ,αγάπη και ελπίδα.Ολοι είναι δίπλα του .Όλοι Προσευχόμαστε....
Σας ευχαριστούμε.

Διαβάτης είπε...

@ Έλενα μου ,
πάντα θα βρίσκεται ένας Σίμωνας Κηρηναίος , στο δρόμο μας , να κρατήσει λίγο το σταυρό μας , και να μας ξαποστάσει για μερικές στιγμές , την ώρα που το φορτίο θα μας φανεί πολύ βαρύ .
Κι΄ εγώ σ΄ ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά .
Γιατί και για μένα είσαι κάτι πολύ σημαντικό.
Όλοι θα συνεχίσουμε να προσευχόμαστε για τον Κυριάκο , και για τους γονείς του για να τους δίνει δύναμη ο Θεός .
Και θα δεις , μέσ΄ από την δοκιμασία , θα βγούν πιο δυνατοί και αυτοί .
Να τους μεταφέρεις την αγάπη μας , και να τους πεις πόσο πολύ τους νοιώσαμε , και τους έχουμε βάλει στις καρδιές μας, και στις προσευχές μας.
Καλή δύναμη σε όλους.
Όσο βαρύς κι΄ αν είναι ο Σταυρός ... ακολουθεί η Ανάσταση , να μην το ξεχνάμε.
Σ΄ ευχαριστώ πολύ Συνοδοιπόρε μου , για την αγάπη σου , και την ευγένεια της ψυχής σου.
Ο Θεός να σε στηρίζει πάντοτε.
Την αγάπη μου.

Δημήτριος Ευγενικός είπε...

Αργυρούλα,

Αισθάνομαι ότι έχεις δεχτή πλούσια το Δώρο της Φιλίας στην Ζωή σου.
Αλλά τελικά, τίποτα δεν είναι τυχαίο!
Γιατί Εσύ πάντα, στέκεις Πρώτη!, με υπομονή και αγάπη, σε κάθε περαστικό διαβάτη, από την ζωή σου.

Ναι είσαι πάντα ευλογημένη, και να έχεις πάντα καλούς φίλους δίπλα σου, όπου θα σε σκεπάζουν, μέσα στην καθημερινότητα σου.
Το Αξίζεις.

Ευχαριστώ, την Χάρις του Χριστού μας, που σε έφερε, Εν Τη Οδώ, προς την Επιστροφή της Αγάπης, στην Βασιλεία των Ουρανών.

Κάθε Καλό και Χαρά να έχεις στην Ζωής.

Η Παναγιά μαζί σου,
Ο Φίλος σου Δημήτρης.


ΦΩΣ,
Αλήθεια,
Αγαθοσύνη + Ζωή,
Δύναμη + Ευσπλαχνία,
Αγάπη + Χαρά + Ειρήνη,
Ευλογία Ιησού Χριστού
Παντού.

Αμήν.

Ανώνυμος είπε...

Εχουμε δρομο να διανυσουμε,και μεσα στο καυμα της ημερας χρειαζομαστε ολοι οι πιστοι ενα ποτηρι δροσερο νερο.
Εγω ,εσυ διαβατη ,και συ συνοδοιπορε ειμεθα εδω για να κανουμε αυτο το εργο αγαπης .
Να μεταφερουμε αγαπη μεσα απο τα αποθεματε που φροντιζει να εχουμε ο χριστος.
Ετσι λοιπον παντα οτι και να συμβαινει στην ζωη μας,η αγαπη του αδελφου μας ,που μας στηριζει, θα μας συγκλονιζει ,και θα λεμε,πραγματι υπαρχει θεος ,και ειναιζωντανος,δινωντας παρηγορια ,πιστη,δυναμη απο αδελφια που αποφασισαν να σταθουν διπλα μας στην προσευχη,ως μεσιτες των υποθεσεων μας,μεχρι να δουν το χερι του να ενεργει.
Ετσι αδελφοι μου μπορειτε νε βλεπετε σιγα σιγα να προστιθονται μεσιτες στην προσευχη που να κρατουν την ζωη σας και αυτοι να αυξανουν,να αυξανουν που δεν θα μπορει ο θεος παρα να πει:
Η ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ ΕΣΩΣΕ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΠΑΤΡΑ

jacki είπε...

Είναι ευλογία και δώρο Θεού οι φίλοι.
Καλημέρα σου φίλη μου.

Διαβάτης είπε...

@ Δημήτριος Ευγενικός ,
Αγαπημένε Δημήτρη ,
Ευχαριστώ Τον Θεό για κάθε μια ψυχή που φέρνει στον δρόμο μου .
Νοιώθω πολύ τυχερή που γνώρισα τόσο καλούς ανθρώπους , οδεύοντας στο μονοπάτι της ζωής , από τη γη στον ουρανό !

Ο Θεός , στέλνει τελικά τον κάθε άνθρωπο , στην κατάλληλη στιγμή για τον καθένα μας .
Και Τον ευχαριστώ πολύ Τον Θεό γι΄αυτό .

Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, ασχέτως κι΄αν δεν μου πρέπουν και πολλά .
Βλέπεις εγώ , τι έχω να δώσω ;
Δυστυχώς , δεν έχω και πολλά .
Και αυτό που έχω τελικά , δανεικό και δοσμένο είναι , απ΄ Τον Κύριο κι΄ απ΄ την Αγάπη του .

Εύχομαι , καλή συνέχεια Εν Τη Οδώ ,
προς την Επιστροφή της Αγάπης, στην Βασιλεία των Ουρανών.

Κάθε καλό και όμορφο στο δρόμο σου .

Με συνοδοιπόρο πάντα στη ζωή σου Τον Χριστό, και στήριγμά σου τη Μάνα Παναγιά , να οδεύεις προς Το Φως και Την Αγάπη, χαρίζοντας όλα αυτά προς τον κάθε διπλανό σου , που τα έχει ανάγκη και τα διψά η ψυχή του.

Εύχομαι μια όμορφη κι΄ευλογημένη μέρα.

Ο Θεός μαζί σου

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ jimpat ,
Δημήτρη , φίλε κι΄ αδελφέ αγαπημένε.
Σίγουρα μέσα στο διάβα της ζωής χρειαζόμαστε όλοι αυτό το ποτήρι το δροσερό νερό.
Χρειαζόμαστε ένα χέρι να μας κρατήσει όταν πέφτουμε,
ένα στήριγμα να στηρικτούμε όταν σκοντάψουμε,
έναν Κηρηναίο Σίμωνα να μας σκουπίσει τον ιδρώτα όταν αποκάμουμε , και να κρατήσει λιγάκι τον σταυρό μας , όταν δεν αντέχουμε άλλο το βάρος.

Για όλα τούτα , μας στέλνει ο Θεός ευλογημένες ψυχές στον δρόμο μας ,
για να μας στηρίξουν και να μας εμψυχώσουν , όταν βρεθούμε σε τέτοιες ανάγκες και δύσκολες στιγμές.

Κι΄ εμείς ταυτόχρονα με τη σειρά μας , γινόμαστε αυτές οι αδελφές ψυχές , για άλλους συνανθρώπους μας.

Ο ένας για τον άλλον , τελικά , σαν αλυσίδα , που θα μας οδηγήσει προς τον Ουρανό ,και Τον Αγαπημένο μας Σωτήρα.

Δημήτρη, σ΄ ευχαριστώ για κάθε καλό και ενισχυτικό σου λόγο ,
και εύχομαι στη ζωή σου να συναντάς μόνο χαρές , αγάπη και χαμόγελο.

Να έχεις μιαν όμορφη , ειρηνική και ευλογημένη μέρα .

Η Παναγιά να σε σκέπει πάντοτε όπου κι΄ αν είσαι , ό,τι κι΄ αν κάνεις .

Ο Θεός μαζί σου,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ jacki ,
Αγαπημένη μου γλυκειά Ιωάννα ,
σ΄ ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου
και την παρουσία σου στην ζωή μου.
Τελικά , οι αποστάσεις εκμηδενίζονται , όταν είναι να καρποφορήσει κάτι όμορφο , όπως το δέντρο της φιλίας!

Και πραγματικά είναι ένα δώρο απ΄ Τον Θεό , η φιλία , απ΄ τα πολλά κι΄ αμέτρητα που μας χαρίζει καθημερινά.

Γι΄ αυτό , Τον ευχαριστώ καθημερινά και αδιάλειπτα ,
που απλόχερα μου χαρίζει ,
αυτό το ανεκτίμητο δώρο !

Σ΄ευχαριστώ Ιωάννα μου για την αγάπη και την φιλία σου.

Να είσαι πάντα καλά και πάντα χαρούμενη.

Η Παναγιά μαζί σου.

Σε φιλώ γλυκά,

Αργυρούλα