Σάββατο, 14 Μαρτίου 2009

Η Σπουδαία Δουλειά


Στα γεγονότα της καθημερινής ζωής.

Αυτή είναι μια ιστορία τεσσάρων ανθρώπων που ονομάζονταν:

Ο Καθένας, ο Κάποιος, ο Τυχαίος και ο Κανένας.

Ήταν, λοιπόν, να γίνει μια σπουδαία δουλειά και...

Ο Καθένας ήταν βέβαιος ότι ο Κάποιος θα την κάνει.

Ο Τυχαίος θα μπορούσε να την κάνει αλλά ο Κανένας την έκανε.

Ο Κάποιος θύμωσε γι' αυτό, γιατί ήταν δουλειά του Καθένα.

Ο Καθένας σκέφθηκε ότι ο Τυχαίος θα μπορούσε να την κάνει.

Αλλά ο Κανένας διαπίστωσε ότι ο Καθένας μπορούσε να την κάνει.

Τελικά ο Καθένας κατηγόρησε τον Κάποιο όταν ο Κανένας έκανε ότι

ο Τυχαίος μπορούσε να κάνει.

ΠΟΥ ΒΡΗΣΚΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ;

.....


Σας μπέρδεψα ; ...

Δεν πειράζει . Κι΄ εγώ κάπως έτσι μπερδέυτηκα διαβάζοντας το .

Ένα όμορφο και ευλογημένο σαββατοκυρίακο σε όλους .

.

11 σχόλια:

SeaGulL είπε...

!...

Διαβάτης είπε...

@ Seagull , συγνώμη αν σε μπέρδεψα .
Κι΄ εγώ το ίδιο έπαθα .
Είναι όμορφο όμως !
Καλή συνέχεια ...
Κάθε καλό κατά το σαββατοκυρίακο .

Νηφάλια Μέθη είπε...

καλη βδομαδα Διαβατη :)

βιωμενη Ανοιξη ευχομαι σε καθε μερα!

φιλι καληνυχτας

Διαβάτης είπε...

@ Νηφάλια Μέθη μου , καλή βδομάδα και σε σένα . Και μια όμορφη ευλογημένη Άνοιξη . Μιαν όμορφη πορεία προς την Ανάσταση. Πέρασες όμορφα όπου κι΄ αν ήσουν ;
Καλή συνέχεια, και όλο χαμόγελο...

Αργυρούλα

zinaa kapa είπε...

χαχαχααχαχαχα πολυ ωραιο.... εγώ είμαι ο κάποιος...... χαχχαα

Διαβάτης είπε...

@ zinaa , δεν μπερδεύτηκες βρε παιδί;
Καλό βράδυ να έχεις , με όνειρα γλυκά.
Την καληνύκτα μου από την πρωτεύουσα.

zinaa kapa είπε...

Διαβάτησσα μου καθολου δεν μπερδευτηκα... ηταν πολυ κατανοητο!!! ετσι καταλαβα πως εγω ειμαι ο καποιος... αν και η κορη μου είπε πως εκεινη ειναι ο τυχαιος!!!!

μα οποιοι και να ειμαστε ολα μενουν εκει... παριμενοντας τον καθενα η τον καποιο μα αυτοι ολο πιστευουν πως ο τυχαιος θα ερθει μα ο κανενας δεν παταει.... χαχαχαχα

Διαβάτης είπε...

@ zinaa , καλό βράδυ κορίτσι μου , και σ΄ ευχαριστώ που πέρασες .
Νάσαι καλά.

Την αγάπη μου από την πρωτεύουσα

Νηφάλια Μέθη είπε...

ομορφα ομορφα..στιγμουλες αγαπης..

ομορφο βραδακι! γαληνιο

Διαβάτης είπε...

@ Νηφάλια Μέθη ,
καλημέρα .
Την αγάπη μου.

SeaGulL είπε...

Αργυρούλα, καλή σου μέρα!
Όπως γνωρίζεις ήδη, έχω δημιουργήσει ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε, αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή, να με ενημερώσεις και να “κατεβάσω” τις σχετικές αναρτήσεις μου.

Ευχαριστώ
Seagull
http://seagullstefanos.blogspot.com/

Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους